Quote:
|
Het aantal toeschouwers vond ik zwaar tegen vallen daarbij ook nog eens
het feit dat het gratis was over de race die vind ik te lang duren 4 uur is net mooi er waren ook niet zo veel autos ongeveer 44 tel daar bij nog wat uitvallers .ik denk dat een hoop hun wagen spaarden om in engeland te rijden. |
Quote:
|
Quote:
idd de bmw is dood gelijk willie moore het me vertelde zullen dus ook niet op hun thuis circuit in engeland kunnen rijden wat ze heel jammer vinden maar het goede nieuws is er dat ze terug zullen zijn bij de 24 uren van zolder met de nieuwe bmw die normaal voorzien was voor volgend seizoen |
Echt zeer jammer dat jullie niet kunnen meedoen. Het kampioenschap is voor beide om zeep. :confused:
|
Quote:
inderdaad :( |
Quote:
|
maar de mini word dus wel nog opgelapt voor engeland ??
en hoeveel pk's heefd de mini eigelijk ?? en was der nu eigenlijk gebeurd ? de ronde gaat dat willie moore verhaal was gaan halen bij vanina ickx en zij zei : je moet maar doorrijden met je bmw . klopt dit verhaal ?? iceman, moore ?? |
Quote:
Quote:
Quote:
|
bedankt iceman
|
Is dit de reden dat we die TVR niet hebben gezien tijdens de Eurorace?
http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...s/GX6J8566.jpg Foto: www.spa-francorchamps.be , Porsche Europa Challenge |
Quote:
|
Quote:
|
Het lijkt mij alvast een serieuze blunder van Tanghe om met die Porsche nog door te rijden...
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:09. |