De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   ***De Paddock Photo Award 2005, uitleg en reglement.*** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11513)

Infinity_MC 09-11-2005 20:50

Quote:

Originally Posted by Mark
Het wil niet zo vlotten ;) Dus dan maar op mijn eigen email adres. Vanaf nu alle mailtjes naar markreijnders@hotmail.com.

Excuses voor het ongemak ;)

Marc,

Misschien een stomme vraag maar ik heb gisteren al enkele foto's opgestuurd naar het vorige Email adres,
Ik heb wel nog geen melding gekregen dat ze niet terecht zouden gekomen zijn. Maar zal ik zal dan maar voor de zekerheid eens allemaal opnieuw sturen naar het nieuwe mailadres ?

Mark 09-11-2005 20:57

Quote:

Originally Posted by Infinity_MC
Maar zal ik zal dan maar voor de zekerheid eens allemaal opnieuw sturen naar het nieuwe mailadres ?

Doe dat maar, beter een mail teveel als een te weinig ;)

Infinity_MC 09-11-2005 21:41

Quote:

Doe dat maar, beter een mail teveel als een te weinig ;)

Merciekes voor het snelle antwoord, die van gisteren zijn al opnieuw verstuurd, de rest volgt straks.

Greetzzz,
Infinity_MC

Mark 10-11-2005 00:19

De eerste inzendingen zijn binnen op markreijnders@hotmail.com ..........en jawel hoor, daar zit weer heel wat moois tussen. Toch nog enkele aandachtspunten:

* Stuur svp het inschrijvingformulier mee met de foto's. Zo weten we naderhand wie, welke foto's heeft gemaakt ;)
* Let svp op het formaat. Digitale foto's op 800*600 en de analoge broeders wat daar in de buurt komt.
* Tipje om meer punten te scoren: stuur niet twee foto's in van dezelfde categorie uit hetzelfde standpunt. Mocht je doorstoten tot de finale met die twee foto's dan gaan je foto's waarschijnlijk evenveel punten halen. Beter één foto met veel punten als twee foto's met twee keer de helft van het aantal punten.
* Schroom niet om foto's in te sturen. Niemand zal weten wie er achter de foto's schuilt. Pas tijdens de uitslag van de finale maken we de namen bekend ;)

Mark 21-11-2005 21:31

Quote:

Originally Posted by De Paddock
Tijdschema wedstrijd

Insturen foto’s: 01 november 2005 – 30 november 2005

We gaan de laatste 10 dagen in! Laat mijn mailbox overuren maken ;)

Guido 21-11-2005 23:26

Quote:

We gaan de laatste 10 dagen in! Laat mijn mailbox overuren maken ;)

Zeg maateke, mij niet opjagen he. :D :D

Juha 22-11-2005 18:04

Dank u voor de herinnering, bijna vergeten. :o

Jochie 22-11-2005 20:58

Vraagje ;)

Waarom kan je in elke categorie maar 1 foto nomineren?

Persoonlijk lijkt het mij een beter idee om 3,2,1 (5,3,1, verzin maar ) punten toe te kennen, op die manier heb je eerst een voorselectie door iedereen en wordt in de finale gezocht naar de beste ...
Was het vorig jaar niet zo?

Gr,

Jochie

Sennake 22-11-2005 22:15

Quote:

Originally Posted by Jochie
Vraagje ;)

Waarom kan je in elke categorie maar 1 foto nomineren?

Omdat het reglement dat zo bepaalt. Deelnemen aan de wedstrijd impliceert dat je akkoord gaat met dit reglement.

Sennake 22-11-2005 22:18

Quote:

Persoonlijk lijkt het mij een beter idee om 3,2,1 (5,3,1, verzin maar ) punten toe te kennen, op die manier heb je eerst een voorselectie door iedereen en wordt in de finale gezocht naar de beste ...

We gaan hier geen polemiek beginnen over ieders mening van het reglement. Er bestaan uiteraard evenveel meningen als deelnemers, maar we hebben dit reglement uitvoerig bestudeerd en besproken, en dit kwam er uit de bus. Ik zou dus willen vragen dat dit meteen de laatste post was over reglementswijzingen-suggesties.

Nà de wedstrijd kunnen we eventueel wél een feedback organiseren die dan tracht rekening te houden met ieders wens en voorstel, hoewel ook dat een utopie is natuurlijk...

Akkoord? ;)

Jochie 23-11-2005 13:15

Natuurlijk.

Zal dan eens beginnen zoeken :)

Mark 24-11-2005 00:25

Quote:

Was het vorig jaar niet zo?

Ja en nee ;)

Vorig jaar in de halve finale kon het publiek maar één foto per categorie nomineren. In de finale heeft de vakjury, volgens F1 puntentelling, zijn stemmen uitgebracht.

Dit jaar is het in de halve finale precies hetzelfde als vorig jaar. In de finale is er dit jaar ruimte voor een publieksjury. Samen met een vakjury gaan zij uiteindelijk bepalen wie de winnaar is. Verhouding tussen publieksjury en vakjury zal 50/50 zijn. De stemmen in de finale kunnen we eventueel weer via F1 puntentelling doen.

Deze verandering hebben we doorgevoerd na aanleiding van de feedback van vorig jaar. We zitten pas is in editie 2 ;)

O ja, ik verwacht nog wat foto's van de groene hel ;) :)

Wild Goose 26-11-2005 03:45

Ik ben natuurlijk vergeten resizen naar 800 X600:fight:

Moet ik desbetreffende foto's geresized terug doorsturen of doen jullie dat?

Daarvoor moet ik de regels drie keer lezen:mad: Dom van mij.

Mark 26-11-2005 12:13

Quote:

Originally Posted by Wild Goose
Moet ik desbetreffende foto's geresized terug doorsturen of doen jullie dat?

Service van het huis ;) We passen het wel aan.

Wild Goose 26-11-2005 13:45

Quote:

Service van het huis ;) We passen het wel aan.

Dank u :worship: :applaus:

All times are GMT +2. The time now is 11:57.