De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Op de werkbank (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   Restauratieproject: Toyota Corolla WRC (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11781)

Loeten 27-11-2005 21:05

Quote:

Originally Posted by 206WRC-ke
Mooi. Vergis ik mij of zie ik dat de achterruit aan een kant wat kapot is?

Ja dat klopt. Bij het verwijderen brak er een deeltje af, maar aangezien dat nog vastzit aan de binnenzijde en bij het ineensteken dat dus niet zichtbaar is (spoiler komt erover), vormt dat gaan enkel probleem.

Ben nu bezig de zwarte randen op de ruiten te schilderen. Niet eenvoudig als ze er niet uit kunnen en als je de klevers om af te dekken niet hebt. Dan maar die van de Mitsu wat gebruiken en zelf wat ineensteken...

Later pics...

:bye:

Guido 27-11-2005 21:53

Hij amuseert zich precies wel met het restaureren. ;)

Loeten 27-11-2005 23:58

Quote:

Originally Posted by Huudo
Hij amuseert zich precies wel met het restaureren. ;)

Ja is eigenlijk eens wat anders dan steeds "from the box" bouwen. Nu mag ik ook eens wat afbreken en aanpassen. Het begin van het grote werk dat jullie doen en bijna alles precies nameken en scratchen...

Ik hoop deze week de toyota af te krijgen. Zal moeilijk worden, want we naderen stilaan de examenperiode en das ook voor de leerkracht extra werken... Hoewel, heb maar 8 leerlingen... LOL :applaus: (Is trouwens +3 bij vorig jaar en volgend jaar heb ik er... 16 !! - Het zijn wel graadsklassen...)

206WRC-ke 28-11-2005 00:27

Uw kindjes moesten eens weten dat je hun taken laat liggen om te verbeteren voor uw modellen te bouwen :D haha ;)

Terecht hoor :p

scoobyfreak 28-11-2005 01:35

Kheb eens gekeeken en die gaatje's in de bumper zijn normaal ze ! zie :
http://img36.imageshack.us/img36/230...wrc20023xf.jpg

Loeten 28-11-2005 18:43

Quote:

Originally Posted by scoobyfreak
Kheb eens gekeeken en die gaatje's in de bumper zijn normaal ze !
[/IMG][/URL]

Ja klopt inderdaad. Dat had ik gisteren ook aan de andere Corolla (Sainz-versie) opgemerkt... Maar aangezien er lelijke resten van bubbels daar hangen (linksvoor) ga ik waarschijnlijk wel kijken om daar twee zo'n phares te plaatsen... Daarvoor eerst eens speuren naar wat referentiefoto's...

manu 28-11-2005 18:56

1 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by Loeten
Ja klopt inderdaad. Dat had ik gisteren ook aan de andere Corolla (Sainz-versie) opgemerkt... Maar aangezien er lelijke resten van bubbels daar hangen (linksvoor) ga ik waarschijnlijk wel kijken om daar twee zo'n phares te plaatsen... Daarvoor eerst eens speuren naar wat referentiefoto's...

Deze kan misschien helpen.

Loeten 28-11-2005 18:58

Quote:

Originally Posted by manu
Deze kan misschien helpen.

He Manu, thanks!! Nu kan ik eerst eten en dan straks eens uittesten hoe ik dit bouw...

Groetjes :bye:

Big attack 28-11-2005 21:26

Bij somige kits van de Corolla WRC van Hasagawa zijn er deze bijkomende verstralers en de "lightpod" bij ( " Night stages parts included "- editie )

scoobyfreak 28-11-2005 21:39

Quote:

Originally Posted by big attack
Bij somige kits van de Corolla WRC van Hasagawa zijn er deze bijkomende verstralers en de "lightpod" bij ( " Night stages parts included "- editie )

Je pakt de woorden vanuit mijn toetsenbord :) ik heb nog zo een corolla gehad

Loeten 29-11-2005 19:37

Ja dat klopt inderdaad... Maar die versie heb ik niet staan. Wel de gewone tamiya-doos. En die was al gemaakt. Dus nu wordt het gewoon wat extra's bouwen of een hasegawa-box op ebay aanschaffen om die delen hierop te plaatsen... Ik zie wel, maar thanks again voor de info.

Het decallen is zowat af. Het was wat nachtwerk en straks doe ik de laatste details en dan zet ik er de pics bij...

gofastfreddy 29-11-2005 20:15

@ loeten , was je iets met de lijst ?

Loeten 29-11-2005 22:34

Hey Gofast, euhm, heb je mij al iets gestuurd dan?? Verdorie (oei) die zal weer in de trash can belandt zijn zeker...

gofastfreddy 30-11-2005 07:27

moet ik ze nog eens doorsturen ?

Loeten 30-11-2005 20:43

GRAAG !!!

De Toyota is afgewerkt. Ik neem straks pics en post ze (tijdens de pauze van Zulte-Waregem - Club Brugge)

All times are GMT +2. The time now is 10:40.