![]() |
Quote:
Ja dat klopt. Bij het verwijderen brak er een deeltje af, maar aangezien dat nog vastzit aan de binnenzijde en bij het ineensteken dat dus niet zichtbaar is (spoiler komt erover), vormt dat gaan enkel probleem. Ben nu bezig de zwarte randen op de ruiten te schilderen. Niet eenvoudig als ze er niet uit kunnen en als je de klevers om af te dekken niet hebt. Dan maar die van de Mitsu wat gebruiken en zelf wat ineensteken... Later pics... :bye: |
Hij amuseert zich precies wel met het restaureren. ;)
|
Quote:
Ja is eigenlijk eens wat anders dan steeds "from the box" bouwen. Nu mag ik ook eens wat afbreken en aanpassen. Het begin van het grote werk dat jullie doen en bijna alles precies nameken en scratchen... Ik hoop deze week de toyota af te krijgen. Zal moeilijk worden, want we naderen stilaan de examenperiode en das ook voor de leerkracht extra werken... Hoewel, heb maar 8 leerlingen... LOL :applaus: (Is trouwens +3 bij vorig jaar en volgend jaar heb ik er... 16 !! - Het zijn wel graadsklassen...) |
Uw kindjes moesten eens weten dat je hun taken laat liggen om te verbeteren voor uw modellen te bouwen :D haha ;)
Terecht hoor :p |
Kheb eens gekeeken en die gaatje's in de bumper zijn normaal ze ! zie :
http://img36.imageshack.us/img36/230...wrc20023xf.jpg |
Quote:
|
1 Attachment(s)
Quote:
|
Quote:
Groetjes :bye: |
Bij somige kits van de Corolla WRC van Hasagawa zijn er deze bijkomende verstralers en de "lightpod" bij ( " Night stages parts included "- editie )
|
Quote:
|
Ja dat klopt inderdaad... Maar die versie heb ik niet staan. Wel de gewone tamiya-doos. En die was al gemaakt. Dus nu wordt het gewoon wat extra's bouwen of een hasegawa-box op ebay aanschaffen om die delen hierop te plaatsen... Ik zie wel, maar thanks again voor de info.
Het decallen is zowat af. Het was wat nachtwerk en straks doe ik de laatste details en dan zet ik er de pics bij... |
@ loeten , was je iets met de lijst ?
|
Hey Gofast, euhm, heb je mij al iets gestuurd dan?? Verdorie (oei) die zal weer in de trash can belandt zijn zeker...
|
moet ik ze nog eens doorsturen ?
|
GRAAG !!!
De Toyota is afgewerkt. Ik neem straks pics en post ze (tijdens de pauze van Zulte-Waregem - Club Brugge) |
All times are GMT +2. The time now is 10:40. |