t komt van 6 of 7 seconden met de Biturbo, en er is nog geen strafgewicht.
en er zijn nog altijd 2 corvettes van 2 concurrerende teams. en de Porsche en de Marcos zijn weer aan elkaar gewaagd. voor mij is er nog altijd meer dan een sprankeltje hoop op spanning |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
De vraag is wil bpo nog een Ferrari een Daikin verhuren
|
Quote:
Moet toch beter kunnen als 9de algemeen? Resultaat 1ste kwalificatie: http://www.raceresults.nu/uitslagen/...cation%201.htm |
de mini is ingeschreven als guest...
|
Laatste sprankelje hoop? Ik denk dat ze de vleugels nog wat breder gaan laten maken... (en dan zal het wat anders worden,) Volgens mij had die crash er iets mee te maken, niet toevallig in de Bianchi hé...;)
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
Quote:
Quote:
|
Bij Daikin racing wordt er naar een oplossing gezocht ter vervanging van de Ferrari. De Mini is maar een tijdelijke oplossing.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Dat geld moet wel van Daikin racing komen niet van BPO. Volgens mij een team dat een wagen huurd moet betalen niet het team dat de wagen heeft . Anders reden er 20 vettes rond en 20 DBR 9 |
Een PSI Porsche biturbo in de kreukels tijdens de Belcar First Race, een PSI C5R in de kreukels tijdens de LMS race en dan vandaag de derde wagen in de kreukels tijdens een uitstap in de Bianchi (de hotspot van de laatste 2 jaar).
Geen lekker begin voor de mannen uit Thimister. Iemand een idee of de C5R is opgelapt voor de FFSA GT race in Dijon |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:26. |