![]() |
Ferrari fans zullen mij wel dood wensen maar gezien hun laatste truukje met Badoer doen ze er werkelijk alles aan om afgezeikt te worden door de rest van de autosportfans. Heb toch eens ballen aan je lijf en ga gewoon open en eerlijk de strijd aan. Heel toevallig dat er een paar dagen voor een GP een promotiefilmpje gemaakt moet worden.
Quote:
|
Quote:
---------- Eurhm, tenzij ik iets gemist heb, maar als Badoer testpiloot is, zou die toch al vlotjes wat kilometers in de wielen moeten hebben, niet? Kerel heeft gewoon schrik als je het mij vraagt. Gaat er niets van bakken zondag. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Idd. Het gebrek aan competitieritme is zijn grootste handicap. Maar voor de rest zie ik weinig minpunten. Ik ga dit weekend zeker voor hem duimen. |
Quote:
|
Quote:
Een goede kwalificatie rijden moet een testpiloot volgens mij wel kunnen. Daarna is het een kwestie van niemand voorbij laten en het is in de sakosj :) |
De criticasters hadden dus gelijk; Badoer heeft er niets van gebakken. Voor mij de ontgoocheling van het weekend. Ik moet mijn mening herzien. :o Dat je de meest ervaren testpiloot uit de F1-geschiedenis, wil nog niet zeggen dat je het mooie weer kan maken in een GP.
Hoogstwaarschijnlijk exit Badoer in de tweede Ferrari. Dan krijgt in Francorchamps misschien een jong talent een kans. |
Hij zal nog wel rijden in Spa: http://www.autosport.com/news/report.php/id/77948
|
Quote:
Quote:
Ferrari ondertussen Badoer bevestigd voor Spa: http://en.f1-live.com/f1/en/headline...23195335.shtml |
Quote:
|
Uiterst saaie race, het enige mooie was om te zien hoe Barrichello weer een typische ross brawn zege pakt, langer als de rest buiten blijven, en daar het verschil maken.
Voor de rest dus een uiters saaie race met een beschamens optreden van Badoer, Gene zou het stukken beter hebben gedaan (denk ik) |
Ik begrijp echt niet waarom ze Gene niet hebben laten rijden, die man heeft tenminste nog race-ervaring, dan wel geen sprintrace, maar toch he.
En nu gaan er al geruchten dat ze vanaf Monza misschien wel Bruno Senna willen laten rijden. Laat dat ook maar uit... En een Fisichella en Davidson die via de pers soliciteren voor het 2e Ferrari stoeltje ... |
Quote:
Ik ben eens benieuwd wat het nog gaat geven voor de volgende races, ferrari mag niet teveel spelen als ze hun 3de plaats willen behouden. |
Tijdens de 2de vrije training in Spa is Badoer meer dan 1 sec trager dan de rest en 2 sec trager dan zijn teamgenoot Räikkönen :rolleyes: Een schril contrast met Grosjean en Alguersuari die maar 1 en 3 tiende op Hamilton moeten toegeven :cool: Afvoeren zou ik zeggen :bye:
|
All times are GMT +2. The time now is 07:10. |