![]() |
Quote:
|
Ik dacht dat VW stopten met de formel könig? Dit zou (2003) het laatste seizoen geweest zijn? Of is er een nieuwe promotor gevonden?
29/30-04: GTP weekend (o.a. Formel Konig) |
Quote:
Kan het artikel niet meer vinden op racing1.de, heeft FormulaV-JH495 toevallig nog het mailtje dat ik hem gestuurd heb? |
Er zal geen Spa-Belpro zijn, heb dat vernomen van Pierre Delettre.
En Spa Ferrari-days wordt georganiseerd door Race in Brussel. |
Quote:
|
Zo, volgens mij zijn ze bang geworden van Depaddock Spa kalender 2004 ;). Er staat al eentje online op de site van Spa, weliswaar "PREVISIONNEL"
Die kalender hebben we via het welbekende Windows-principe ""Sleur & Pleur" op Depaddock gezet. :D Ook nog wat door de weekse datums gevonden..........tijdens Pistenclub.de dagen wil nog weleens een oude F1 rijden!! Volgens mij van Modena Motorsport. |
De 1000 km gaan een druk weekend worden op Spa..............
Naast de LMES zullen ook de britste F3 en Euro GT's aantreden als "support package". Lees ik zojuist dat men de meeste heftige cup uit het Verenigd Koninkrijk heeft weten te overhalen om tijdens dat weekend ook een race te houden..................we spreken hier over de "club-level" VW Racing Cup :D |
Geen TVR Tuscans?
|
De Euroraces worden drukker en drukker, de naam Euro wordt eer aangedaan.
Quote:
|
mannen .... en vrouwen
wanneer is de tourincupmanche in SPA ? |
Quote:
|
Quote:
TC op Spa?................waarschijnlijk 01-10-04 , tijdens het weekend 24U 2CV ;) |
Kalender van de funcup is min of meer bekend op de site www.vwfuncup.com
voor francorchamps geeft dit: 10 12/4 8UREN RACE 15 16/5 12UREN RACE 8 11/7 25UREN RACE 8/10 8 UREN RACE zolder valt op 23 24/11 een vijf uren race ik heb de indruk dat ze meer extra lange races gaan opnemen in het klassement voor welke kampioenschappen deze races meetellen kan zelf beslist worden door de teams, met een minimum van een aantal proeven maar de details ken ik nog niet, die worden op 24 januari uit de doeken gedaan in de eau rouge bij de prijsuitreiking 2003 en voorstelling 2004! Voorts zien we mogelijkheden tot proeven op Donington, Snetterton en Brands Hatch ... nice nice nice Wij stellen ons programma samen in functie van de sponsoring en reglementen na de 24ste, maar buitenlandse races zijn daar sowieso bij. Alleen de 12 uren van francorchamps en die van magnycours liggen een beetje te dicht op mekaar lijkt me! Beide rijden wordt dus niet gemakkelijk! DIT is de directe link naar de kalender |
Volgens deze site http://www.belgiumclassicrally.com/agenda4.html
zijn de RMU classics van 29 april tot 2 mei? |
All times are GMT +2. The time now is 01:42. |