![]() |
Quote:
|
Ik zal daar ook wel rondwandelen... :)
|
Ik weet het nog niet heel zeker. De kans bestaat wel...
|
Quote:
Maar ja, ik zie u donderdag toch, met de Porsche heb ik vernomen ?? |
Ik ben er vrijdag de 19de ook, dan wordt het nieuwe project voorgesteld waar ik de organisatie van doe voor A+ Racing.
Het project noemt A+RacePilot, een superding voor alle geïnteresseerden in de racerij, dus ik zou zeggen, vrijdag de 19de bij mij op t standje en jullie vernemen er alles van! en donderdag ben ik inderdaad in Zolder, misschien met een Porsche, maar het kan ook de Yaris, de Clio of de Mini worden, t zal eraan liggen... |
ikke zal d'office langskomen in Brussel.. t is zowa om da hoek, dusja :D
|
Gisteren met de missen naar het swingpaleis geweest, het was heel plezant.
D er zitten nog heel wat vrijgezellen tussen heb ik vernomen... Vrijdag en zaterdag zullen ze op de racingshow ook rondlopen... |
Kelly,
gij weet echt hoe ge mij moet overtuigen hé ;) ik heb hier een kaart gekregen voor één of andere preview voor pers en piloten op donderdag (of is het vrijdag)? gaat er dan iemand onder de 'de paddock' aanwezigen? |
Quote:
|
Ik zou graag komen, maar mijn ouders zijn niet zo enthousiast :mad: Had ik al maar een rijbewijs :rolleyes:
|
:) HHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMM Kelly ik heb wel mijn goesting er al tussen gevonden zele :)
|
Quote:
Tom?? |
Quote:
greetz |
Waarom eens geen Mister Racing Star verkiezing houden ? ;)
|
k zal het eens voorstellen aan den baas...
als die dan ook bikini's van banana moon moeten aandoen gaat da wel een mooi zicht zijn... |
All times are GMT +2. The time now is 06:48. |