De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   New Race Festival - Warm Up en Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7694)

Raceboy 04-04-2004 20:35

Quote:

Originally posted by The Interceptor

Hezemans ging in het begin van de race wel heel hard vond ik, net te hard dus, want erafgegaan in 1e linkse.

:no: tegen wauters-wauters opgereden.

NGT Racing 04-04-2004 20:36

Quote:

jammer van de Corvette, er zat anders wel een knap resultaat in!! problemen met versnellingsbak heb ik vernomen.

Hezemans ging in het begin van de race wel heel hard vond ik, net te hard dus, want erafgegaan in 1e linkse.
En Palttala heeft anders ook wel knap gereden vond ik, snel maar gecontroleerd, en dat resulteerde dan in een 3e plek!

Als ik het goed begrepen heb is Mike wel een beetje geholpen in de eerste linkse, vandaar de schade aan de achterkant op de AD porsche

Pascal 04-04-2004 20:36

Quote:

Heeft de Porsche van WAUTERS/WAUTERS aangereden. Daar zal weer een hartig woordje gepraat worden...

C U

PorscheGT 04-04-2004 20:37

spijtig voor palttala.. hij reed lang op kop en dan.. palttala was sneller dan longin.. maar van sande 3-4 seconden per ronde op kumpen.. spijtig voor PSI 3&4 wat in het begin 1&2 was :(

PorscheGT 04-04-2004 20:39

Quote:

Originally posted by FLAT6
Als ik het goed begrepen heb is Mike wel een beetje geholpen in de eerste linkse, vandaar de schade aan de achterkant op de AD porsche
Was Hart niet gestart?? dan heeft de omroeper zich vergist die zei Hart...

Pascal 04-04-2004 20:40

Quote:

En Palttala heeft anders ook wel knap gereden vond ik, snel maar gecontroleerd, en dat resulteerde dan in een 3e plek!
En dan net een pit-stop maken als de safety-car de baan opkomt. Bij het uitrijden staat het licht op rood en moeten ze wachten tot de safety-car voorbijkomt. Daardoor een ronde verloren. Ze lagen op dat moment een ronde voor en verliezen door dit feit vermoedelijk ook de race. Al moeten we erbij zeggen dat het snelheidsverschil tussen de beide piloten op de nummer 9 er ook wel voor een deel zal mee te maken hebben.

C U

Mark 04-04-2004 20:49

Quote:

Originally posted by Pascal
Hopelijk krijgen we een even spannende verderzetting van de competitie. Maar als het aan mij ligt : zonder regen.

Dit soort weer vind ik niet verkeerd............droog starten, effe plensen...........dan weer droog spoor, afgemaakt met een kleine hagelbui. Prachtige acties gezien......super.

Leek wel of de Belcar een afspraak had met Pluvius, de rest van het programma heeft niet tot nauwelijks last gehad van de regen.

Baron 04-04-2004 22:24

Quote:

En dan net een pit-stop maken als de safety-car de baan opkomt. Bij het uitrijden staat het licht op rood en moeten ze wachten tot de safety-car voorbijkomt. Daardoor een ronde verloren. Ze lagen op dat moment een ronde voor en verliezen door dit feit vermoedelijk ook de race. Al moeten we erbij zeggen dat het snelheidsverschil tussen de beide piloten op de nummer 9 er ook wel voor een deel zal mee te maken hebben.

C U

Dat verschil in snelheid tussen Palttala en Van Sande was heel opvallend. Het doet een beetje denken aan de situatie Selleslagh - Vannerum op de Corvette vorig jaar.
Met twee gelijkwaardige piloten op de nummer 9 had PSi zeker de wedstrijd kunnen winnen.

JPMontoya 04-04-2004 22:32

Verslag Gillet Vertigo Streiff !

> www.renaudkuppens.be <

Stefan 04-04-2004 22:43

Quote:

Originally posted by Marcosmeister
spijtig voor palttala.. hij reed lang op kop en dan.. palttala was sneller dan longin.. maar van sande 3-4 seconden per ronde op kumpen.. spijtig voor PSI 3&4 wat in het begin 1&2 was :(
Hart is de race begonnen, denk dat Hezemans niet aan racen is toegekomen, de commentator had dus gelijk.

Supra 04-04-2004 22:44

heeft er iemand in de 2 de ronde het manouvre gezien van die Red-Bull porsche (Vosse?) in de eerste linkse??? even driften voor het insnijden, al leek het niet gepland...
en daarna in de bergaf een prachtig inhaal manouvre gezien van de ford mondeo. de belcar was gewoon prachtig

The Interceptor 04-04-2004 22:58

Quote:

Originally posted by alarma
Hart is de race begonnen, denk dat Hezemans niet aan racen is toegekomen, de commentator had dus gelijk.
de commentator zei inderdaad altijd Hart, maar gezien de snelheid geloofden we eerder dat Hezemans aan het rijden was, als dat echt Hart was en als die niet in de fout ging, hadde ze gewoon los gewonne ..

(mja als als als ... :D)

Van die Red Bull Porsche is me niets speciaals opgevallen daar, ik stond aan buitenkant 1e linkse. Wel ging Palttala daar een vd eerste rondjes nogal breed, even met buitenste wielen over de cerbs, maar hield gewoon controle, en GLPK Viper kon er net niet voorbij!

was idd een heel knappe race, en vooral het eerste gedeelte was heel schoon met die top 6

Sennake 04-04-2004 23:06

Quote:

Heeft de Porsche van WAUTERS/WAUTERS aangereden. Daar zal weer een hartig woordje gepraat worden...

C U

Na herhaaldelijk herbekijken van de beelden die toonden dat Wauters eerst van zijn lijn afweek om zijn banden te gaan koelen, waardoor wagen nr 12 dacht vrije baan te hebben en tegen Wauters aanreed omdat die ondertussen zijn originele lijn weer opzocht, heeft de koersdirectie het als koersfeit geklasseerd. Uit goede bron vernomen.

Stefan 04-04-2004 23:15

Was toch echt Hart, hier een foto op de startopstelling, je ziet Hart nog net in de auto zitten

http://www.racefreaks.nl/los/hezemans.jpg

marcel 04-04-2004 23:23

Quote:

Originally posted by alarma
Was toch echt Hart, hier een foto op de startopstelling, je ziet Hart nog net in de auto zitten

http://www.racefreaks.nl/los/hezemans.jpg

en Hezemans ernaast :rolleyes:

All times are GMT +2. The time now is 10:32.