![]() |
Quote:
Deze berekening klopt van geen kanten . 50 ronden in 3 x 20 min is onmogelijk , dit lijkt mij eerder 6 x 20 min . En één ronde op Zolder is geen 4 km meer dus ligt je verbruik ook hoger dan hier aangegeven . Met sportieve groeten |
Quote:
Rondetijden kloppen wel. Ik rijd normaal sessies van 20 à 25 minuten, en in het midden van de 4de valt hij stil. Verbruik zal dus rond de 50 liter schommelen denk ik. we zijn hier wel :Offtopic: |
Al bij al gaat het hier nog altijd voer de Eran Racing day dus ge zit nog behoorlijk on topic ;)
|
~40 Liter per uur voor een 1800cc K-series (jouw wagen is een Elise toch, niet?) ... dat is toch wat veel hoor. Ik denk dat een getunede K-series zelfs daar niet aan geraakt ... hoeveel verbruik je bij normaal weg gebruik?
Ikzelf zit nu net over de 20L per uur op Zolder wanneer ik normaal schakel. Als ik voluit ga en minder op koppel rij (constant tussen 6000-7600 toeren) dan komt daar mischien een 5tal liter bij ... dit voor een 133pk 1600cc K-series. |
bedoeld ge nu dat ge op 3 augustus gaat rijden? *hoop* :D
|
Quote:
Het verbruik van meer dan 40 liter slaat op de 3OOOcc 6-in-lijn (std motorblok, wagen ongeveer 1000 kg) |
Yo ,
allemaal heel juist ... toch een vraagje ... Kurt, wanneer hebben we ooit eens 3x 2O minuten kunnen rijden met onze Manta ?? lol ... just kidding ... see ya @ Zolder ... Max de Rotax |
@raceboy ... Heb je mijn emailtje gehad? Contacteer me eens op stijn.luyck@skynet.be voor meer details betreffende de 5de.
|
Quote:
Max, Als ik me goed herinner hebben we al meerdere keren zonder problemen een namiddag kunnen rond maken., maar dat was voor uwe tijd....tiens....zit hier het verband...LOOOOOL ;) De kiezelleverancier :D |
Quote:
zo rond 16u op 14 juli, dacht ik. Was dat iemand van jullie? nee? :confused: |
Quote:
1. Manta is GEEL 2. Om 16u staat ie meestal al terug op de remorque :frusty: |
Quote:
|
Quote:
In ieder geval heeft het me ook doen nadenken om misschien ook eens een bijkomende camera achterwaarts filmend te installeren... Zal zien of ik dit tegen 3 augustus in orde krijg. :rolleyes: Zal al heel blij zijn als ik slicks kan te pakken krijgen... :gas: |
@BODI,
welke maat banden heb je nodig, ik kan aan de gebruikte banden van de Mini-challenge komen tegen een aannemelijke prijs. is 215x45x17 geloof ik. Dat zijn de PZero's an Pirelli als ik het goed voor heb. PS: De 106 heeft alweer een versnellingspook, nu nog de achterophanging blokkeren :D:D Race-Groeten, Jo Smets |
Zie thread
Dus nu heb ik 195-55-15R V-snelheids-index Goodyear Eagle F1 DS2. Eventueel kan 205-40-17R ( hebde gij toevallig ook velgen? :D ) , 215-45-17R is ietske te groot en zal dus schuren, denk ik. :confused: |
All times are GMT +2. The time now is 03:53. |