![]() |
Problemen met de organisatie? Niets van gemerkt. Och in MAgny-cours kunnen ze ook kegeltjes omver knallen.
|
Quote:
|
Quote:
Wat ik wel weet is dat de ITR(DTM) en de ACO (SRO?) langdurig hebben liggen te rotzooien over dat weekend in Le Mans. Heel wat keren gebeld naar de mensen van de ITR ivm dat weekend. De vriendelijke Duisters gaven aan dat het wel zou doorgaan maar ze konden niks bevestigen. Onder het motto van: "Het blijven Fransen ;) " |
Wat heeft SRO nu weer met de ACO van doen behalve dat het FFSA dat weekend ook reed?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Zover was ik ook al gekomen. Nu moet je me alleen nog steeds uitleggen waarom die iets te maken zouden hebben met het gemekker tussen het ITR en de ACO. Ging dat over in wat voor vorm de FFSA mee zou doen? Was de deelname van het FFSA dat weekend een discussiepunt voor ITR?
|
Di Resta naar DTM volgens touringcartimes.com:
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=892 |
Quote:
Saillant detail: We weten inmiddels wel de reactie van Ratel op de plannen van Bartels en Hezemans voor een FIA GT demo tijdens een DTM weekend :) |
Quote:
|
Quote:
Ik beschuldig toch niemand? Ik schrijf alleen dat de bewuste partijen (waarbij ik een vraagteken plaats achter SRO) een tijdje hebben liggen stoeien met elkaar. Ongefundeerde geruchten? Weet toch 100% zeker wat ik destijds aan de telefoon heb gehoord. Welke gerucht lees je dan in mijn bericht? Ik boven de wet? Dacht het niet. Voor iedereen gelden dezelfde wetten hier. Ben je het daarmee niet eens? Report this post to a moderator ;) Dan krijg ik wel een ferme tik op de vingers van mijn collega's. Het spelletje is af en toe heel simpel :) Kun je het beter? Bewijs je dan als moderator ;) |
Door SRO te vernoemen in die zin geef je sterk de indruk dat die er iets mee te maken zouden hebben, en als dat niet je bedoeling is dan formuleer je de zin nogal ongelukkig. En als je daar verder geen aanwijzingen voor hebt (of hebben ze dat specifiek vernoemd aan de telefoon) dan noem ik dat een ongefundeerde gissing.
|
Quote:
|
ik denk dat ze hen meer naar audi hebben gehaald om ook met de r10 te rijden en zo goede rijders van porsche af te nemen..
|
Quote:
Door de beslissing van Dyson om in LMP2 te gaan racen met Porsche RS Spyder, lijkt het niet langer zeker dan Audi wel in ALMS zal racen aangezien ze geen tegenstand in LMP1 hebben. Waarschijnlijk moet Audi dus noodgedwongen in LMS racen... Van het plan om met 4 R10s te racen (2x ALMS en 2x LMS) zal er niets in huis komen :( |
Ik betwijfel of Audi zich terug gaat trekken uit het ALMS, daar is de amerikaanse markt veel te groot voor.
|
het is nog altijd niet zeker of bjork dit jaar in de dtm voor audi rijd !
het zou tussen hem en een engelsman gaan.. maar wie dat is ????? http://www.touringcartimes.com/news.php?id=917 ik vraag me ook af of het voor een 2006 of 2007 wagen is.. ik dacht dat ook timo scheider voor een 2007 wagen van audi in de running zou zijn ! en ekstrom,kristensen en tomczyk lijken me al zo goed als zeker voor een 2007 wagen... |
Quote:
|
zou ook wel een mooie aanwinst zijn voor audi denk ik !
hij heeft echt goed gereden in de supercup 2006 ! |
Audi zal dus waarschijnlijk 3 DTM rookies hebben volgend jaar: Lucas Luhr, Mike Rockenfeller en Richard Westbrook (of Thed Bjork). Ik denk dat we ondertussen wel kunnen stellen dat Dirk Muller niet voor Audi zal uitkomen.
Frentzen is al weg bij Audi, dus moeten er vermoedelijk nog 2 piloten hun DTM zitje opgeven. Dan kom je automatisch bij Kaffer en Stippler terecht. Het lijkt mij logisch dat het 2007 zitje naar Scheider of Luhr zal gaan; hopelijk niet naar Abt. Scheider heeft de nodige DTM ervaring en Luhr heeft zijn Porsche RS Spyder ervaring. Mijn gokje voor Audi DTM lineup:
|
Quote:
Futurecom? Wellicht Equipe Verschuur? |
Mijn gok voor Mercedes lineup:
|
ik zie stoddart wel met een 2006 mercedes rijden ! ze heeft overlaatst ook nog met mucke motorsport getest dacht ik.. maar dat kan ook zijn voor een 2005 wagen..
|
Pfaffett in een 2006 wagen
Quote:
|
dat lijkt me nogaal raar... een dtm 'kampioen' in een jaar oude wagen zetten, zou natuurlijk wel mooi zijn als heij de 2007 mercedessen voorblijft met een 2006 wagen !
|
Quote:
|
Quote:
|
ja, maar in 2007 zullen ze bij hwa met (waarschijnlijk) 4 nieuwe c klasses rijde (echt nieuw, ook andere buitekant gewoon de nieuwe c klasse :d)
en als dan paffett in de ouwe c klasse toch regelmatig die nieuwe 'inmaakt'.. jah das ook wel mooie reclame dan :D tis misschien meer om op veilig te spelen.. wanneer de nieuwe c klasse nix is dan hebbe ze paffett nog om met de oude c te presteren.. |
er is noog hoop voor ickx !! :crazy: :rolleyes:
Quote:
|
Ickx is zelfs een redelijk zeker van haar zitje.
|
:eek:
nja misschien dat ze het dit jaar wel goed doet.. |
misschien wel....maar ik heb er weinig vertrouwen in. ;)
|
Ach, anders kan ze altijd nog cursussen gaan geven 'Carriere verkloten voor gevorderden' ;)
|
in de regen kwalificatie in Barcelona kon ze zich tonen.
Voor de rest was wagen en team niet alles. Als je weet wat ze met de Dallara Judd deed en met wagens zoals de Belmondo en Larbre Viper dan mag je haar hoger inschatten dan hier gebeurt... |
Quote:
Weleens gekeken welk team verantwoordelijk was voor de inzet van de Audi's? Midland, gaat er een belletje rinkelen? Zoals AJ terecht opmerkt, haar prestaties in de endurance wedstrijden waren bijzonder goed te noemen. Of hebben we last van het lange termijngeheugen? Ickx is qua coureur wellicht meer een endurance-tante dan een sprint-trees. |
dan zou het beter zijn dat ze lmes of fia gt ofzo gaat rjden... want in de dtm bakt ze er toch tot nu toe nix van..
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 15:46. |