![]() |
Mooie fotootjes! Allé, van wat er toch stond, want van z'n flop kan je moeilijk een deftige foto reportage maken...
Heb je soms nog meer foto's van de F-3000 wagens????? |
Ja die 500 race wagens en 3 hallen heb ik ook niet gevonden. Maar juist een week vóór de eerste Belcar trainingen! Spijtig, maar er was geen kat. Misschien volgende keer beter wat vroeger op het jaar, nu hebben vele team's geen tijd. Hopelijk komen de mensen vd organisatie eraan uit :confused:
|
Quote:
btw: Heb er nog 2 van de Astromega's. Wil ze je eventueel wel mailen. |
Mooi initiatief,
misschien volgend jaar war meer leveranciers trachtten aan te trekken, ik dacht aan een mosa frein, pirelli, michelin, rolkooibouwers, mensen die tanks leveren, weegschalen ed. de wagens van de teams zien is leuk, maar dat kan natuurlijk ook tijdens de races, en babbel met verschillende toeleveranciers op een plek dat is meer de toegevoegde waarde van een beurs denk ik. Toch een geslaagde eerste versie, het zag er verzorgd uit, dank aan de mensen die een dergelijk initiatief DURVEN nemen. Tot volgend jaar. |
Mooi initiatief, dat wel.
Voor de rest toch een flop vind ik. 10 EUR toegang, 3,25 EUR parking en niks te zien. Hopelijk volgend jaar beter en misschien eerst bevestiging afwachten van standhouders en dan aankondigingen doen... |
Ik ben ook geweest en het was een flop van jewelste zoiet heb ik nog nooit gezien!!! :o Ik ben er amper 40min binnen geweest en het hoogte punt vd hele show was eventjes op de playstations spelen :D !! En dan nog 10€ inkom betalen :no: , nie te doen!!!
|
Quote:
Trouwens hetzelfde ticket kan je opnieuw gebruiken om naar de Belcar & World Series, op 25 april, te gaan. :) |
All times are GMT +2. The time now is 23:59. |