De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Champcars naar Zolder in 2007 !! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14313)

Sir Kwietje 29-08-2007 15:49

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 218268)
Eve Campbell dacht ik.

Belgische die mee heeft gedaan aan eurosong


dat ze volgend jaar toch maar iemand anders zoeken...

Xsara_VTS 29-08-2007 16:09

Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ze die modderpoel en grijze hekken in de eerste linkse zouden verwijderen.
Da ziet er toch nie uit zoals het nu al enkele jaren is.

off-topic

Quote:

Originally Posted by SMM DOC (Post 218231)
ik weet niet wanneer een van jullie een F1 zodanig hard over curbstones heeft zien gaan dat hij een kleine meter de lucht in gekatapulteerd wordt (en daarna door rijdt alsof er niks aan de hand is).

Sutil tijdens de GP in Canada dit jaar.
In de laatste chicane vloog hij over de curbs. en mistte nog net de "wall of champions".
Ik dacht dat dat tijdens de vrijdag training was.

hier een foto + de video

Bling 29-08-2007 17:42

Aan een SpykerF1 merk je toch niet of er iets mis aan is na zo'n sprong :p

Mark 31-08-2007 21:11

Quote:

Originally Posted by SMM DOC (Post 218231)
En ten slotte, wees blij dat een race van dit kaliber hier is kunnen doorgaan en misschien de volgende jaren terugkomt.

Als we een week later de diverse boekjes en sites doornemen dan mogen we concluderen dat de organisatie van deze wedstrijd een succes is geweest. Enig minpuntje is het aantal bezoekers Echter de Amerikanen en de coureurs love the track and the people

En de details in deze thread? Ach, het zijn details.........hopenlijk komt het e.e.a. terecht op de juiste plek.

Er is zelfs niemand die klaagt over de veiligheid van het circuit zelf. Ik kan me nog zo'n serie voor de geest halen, met Renault 3.5 motoren, waarbij bepaalde coureurs en bijbehorende blauwe blazers dat baantje maar onveilig vonden.

Deze klasse is dik 6/7 seconden sneller en niemand die klaagt. Mogen we dan concluderen dat die mensjes uit de WSbR 3.5 eerst eens de hand in eigen boezem steken? Een klasse die bij sommige experts de beschrijving heeft gekregen van: These toys are too big for these boys :)

De dubbel Zolder / Assen schijnt in 2008 volgens diverse bronnen uit elkaar getrokken te worden. Op die manier maak je meer kans om dezelde fan twee keer naar een circuit te lokken. Zowel Engeland als Griekenland maken volgens diezelfde bronnen de meeste kans voor een Champcar Grand Prix.

marcel 01-09-2007 18:20

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 218398)
Er is zelfs niemand die klaagt over de veiligheid van het circuit zelf. Ik kan me nog zo'n serie voor de geest halen, met Renault 3.5 motoren, waarbij bepaalde coureurs en bijbehorende blauwe blazers dat baantje maar onveilig vonden.

natuurlijk als de helft van je kalender uit stratencircuits bestaat, is Zolder een "veilig circuit", zeker naar Amerikaanse norm (zie bvb Elkhart Lake, Mont Tremblant, Portland -> ook niet bepaald circuits met F1-veiligheidsmaatregelen)
anderzijds, de commentatoren op Eurosport 2 wisten te melden dat Tracy over het uitsturen van die Bianchi wist te melden "if you run wide, there's not a lot of runoff. and if you flip over the wall, you're in the trees"


All times are GMT +2. The time now is 11:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.