![]() |
Jullie maken er een zooitje van :)
Twee threads samengevoegd. |
Bouchut heeft denk ik genoeg mogelijkheden...
Dat hij niet zou rijden lijkt mij meer dan onwaarschijnlijk. B-Racing, Srt, Team Modena,... |
Enkele nieuwtjes over de 24 uren op het forum van Endurence info:
-Getwijfel over het al dan niet inzetten van Larbre met hun DBR9 en/of 550. Ferrari 550 is zeker. -De Renault van Didier De Radiguès wordt vervangen door een Ferrari 360 Modena in G2. -Pouchelon komt zeker met 3 wagens. -PSI Corvette C6 mag al in het zwart (is dus zeker e)... -Er mag ingeschreven worden tot één week voor de race (?!?) -Er wordt ook gesproken van een officiële Maserati Tropheo. Als dit waar is??? |
@ Viper GTS-R: LNT is zeker met één of twee Panoz.
bron: hun website; http://www.teamlnt.com/ Mülhner Motorsport nog altijd int rood e... Net als Alméras Frères met een Cupje. |
Kwil de lijst graag verder aanpassen-updatten maar.. Mark waar staat hij nu??
Kun je hem als 1ste reply zetten in deze trhead? zou heel gemakelijk zijn... Vind hem eigenlijk niet terug op paddock...na het samenvoegen is hij eraf.. of? |
|
Quote:
Mark zou he hem als het niets is als 1ste reply kunnen zetten in deze thread? Zo is het gemakelijk voro iedereen hem snel terug te vinden en kan ik hem ook gemakelijker aanpassen... Btw, volgens Bram zou een sprake zijn dat SPyker naar Spa zou komen.. |
Denk dat Bram daar gelijk in gaat krijgen...nu nog zien wie die wagen gaat besturen.
|
Charles De Pauw en Alain Van den Hauve bij Didier De Radiguès.
De wagen is trouwens gehuurd bij JMB. |
Amai! Vijf merken in GT2!!
'CEO Racing zakt met vier Porsches af naar de Belcar Midsummer Race!' (op racingworld.be) ->"Wat hierop volgt, dat zien we wel. Al kan ik nu al zeggen dat zowel de 24 uur van Spa als Zolder op mijn verlanglijstje staan." |
Iets op een verlanglijstje zetten en daadwerkelijk deelnemen is wat anders he :)
|
Als ze dat zeggen, denk ik wel dat ze het geld er voor zullen hebben om deel te nemen.
Uiteraard is het nog niet zeker, maar geruchten mochten er altijd bij. Red Racing kwam met hun Lister? Op hun site staat nu dat ze met de Viper komen! http://www.redracinggt.com/ |
Quote:
|
il nous reste une place de pilote pour completter notre équipage...
|
Quote:
Juist 1 minpunt: de piloten... |
All times are GMT +2. The time now is 02:27. |