![]() |
Quote:
Wie heeft de snelste ronde neer gezet? Hamilton... Waarom was Massa sneller op dat moment? Hamilton verdedigde zijn lijn en Massa stond licht voor de start. Massa kon zelfs geen vuist maken tegen Heidfeld:rolleyes: . |
McLaren dominant in Maleisie? Volgens mij heb jij een andere race gezien dan ik, ze waren ietsje sneller dan Ferrari maar dominant kan ik het niet noemen. Toen Hakkinen en Coulthard het hele veld op een ronde reden kon je spreken over dominantie, maar nu toch zeker niet.
Ze zijn momenteel erg aan elkaar gewaagd en het zal dan ook een mooi seizoen worden, zeker als BMW zich nog ietsje weet te verbeteren. |
zonet het "spyker-magazine" in mijn mailbox ontvangen...
over de prestatie van Sutil "hij kon er niets aan doen, zijn wielophanging heeft het begeven" tja, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal als je je tegenstanders ramt |
Quote:
Ik geloof niet dat dit de grote reden is dat Ferrari nu minder was. Het is gewoon een combinatie van factoren: mindere motor voor Kimi, veertje dat niet meer toegelaten is, Massa die wat klungelt... |
...dat en bovendien Alonso die zelfs gewoon toegeeft dat het duidelijk is dat Ferrari nog sneller is. Het veertje heeft ook niet al te veel schade verricht bij BMW, dacht ik zo.
|
Hoe te verklaren dat Heidfeld zijn snelste rondetijden verwezenlijkt op de harde rubbers?
|
misschien dat de zachte banden op de BMW te snel slijten, waardoor hij met een lichte wagen te weinig grip had op dat type?
|
All times are GMT +2. The time now is 01:32. |