![]() |
Quote:
|
Is er soms al volk naar Brussel geweest?
> Vertel! Hoe was het? De moeite? ...? ...? |
Ik ben gisteren na het werk eens gaan zien ... and it's a Rip-Off ... 1 zaal ... met hier en daar een auto ... 20 Mini's te zien en geen enkele F3 - FF ... enz
|
'k ga deze middag toch nekeer een kijkje nemen...
|
Zijn er dan geen Belcar teams aanwezig?????????????
|
Quote:
|
Zijn er toevallig geen koopjes te doen op kuipzetels (vooral Cobra) :-D
Jochen |
Quote:
Haaa ok,was aan et twijfelen tss de rallysprint van Moorslede en de racingschow,ga dus naar de rallysprint,regen of niet,ga niet speciaal naar Brussel rijden voor wat stilstaande wagentjes,binnen twee weken zal er meer te beleven zijn in Zolder trouwens. |
ben namiddag even gaan zien... er was heeeeel weinig volk... spijtig voor de organisatie...
Er was ook al een korte voorstelling van de dames die vanavond mogen paraderen... :) mmmjammie ;) |
Ben vanmiddag ook even langs geweest. Heel weinig volk, spijtig voor de organisatie, maar dat heeft dan ook zijn voordelen. Je kan rustig een fotootje nemen zonder dat een hoop volk voor je camera loopt.
http://img36.photobucket.com/albums/.../RACSHOW07.jpg Meer foto's zijn terug te vinden op www.vlaamseautosport.tk /MOD foto te groot. Linkje geplaatst. |
Mooie fotootjes! Allé, van wat er toch stond, want van z'n flop kan je moeilijk een deftige foto reportage maken...
Heb je soms nog meer foto's van de F-3000 wagens????? |
Ja die 500 race wagens en 3 hallen heb ik ook niet gevonden. Maar juist een week vóór de eerste Belcar trainingen! Spijtig, maar er was geen kat. Misschien volgende keer beter wat vroeger op het jaar, nu hebben vele team's geen tijd. Hopelijk komen de mensen vd organisatie eraan uit :confused:
|
Quote:
btw: Heb er nog 2 van de Astromega's. Wil ze je eventueel wel mailen. |
Mooi initiatief,
misschien volgend jaar war meer leveranciers trachtten aan te trekken, ik dacht aan een mosa frein, pirelli, michelin, rolkooibouwers, mensen die tanks leveren, weegschalen ed. de wagens van de teams zien is leuk, maar dat kan natuurlijk ook tijdens de races, en babbel met verschillende toeleveranciers op een plek dat is meer de toegevoegde waarde van een beurs denk ik. Toch een geslaagde eerste versie, het zag er verzorgd uit, dank aan de mensen die een dergelijk initiatief DURVEN nemen. Tot volgend jaar. |
Mooi initiatief, dat wel.
Voor de rest toch een flop vind ik. 10 EUR toegang, 3,25 EUR parking en niks te zien. Hopelijk volgend jaar beter en misschien eerst bevestiging afwachten van standhouders en dan aankondigingen doen... |
All times are GMT +2. The time now is 12:22. |