De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Marshals (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7319)

Thomaske 03-03-2004 19:20

FastFons ik vind ook wel dat je gelijk hebt hoor. Af en toe risceren ze hun leven voor een rijder in gevaar of om een wagen aan de kant te duwen op een gevaarlijke plaats. Maarja als ze met geld over de brug gaan komen heb je ook weer te veel Marshals hé

Thomaske 03-03-2004 19:21

To Marshal en/of Pompierke ==> Op welke races kunnen we je zoal vinden. Zolder en Francorchamps maar mss ook buitenland. Welke zijn de mooie racesvoor dit jaar voor u in 't verschiet laat het ons eens weten

Scapa 03-03-2004 19:21

Zéér terechte opmerking Karel!

Voor de rest wordt er met geld gesmeten in het autosport wereldje. Tegenover zo'n werk (toch dikwijls lange dagen in weer en wind) moet toch tenminste een vergoeding staan. Hobby ok, maar dat heeft z'n grenzen nietwaar.

Mark 03-03-2004 19:32

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Welke zijn de mooie racesvoor dit jaar voor u in 't verschiet laat het ons eens weten
Daar waar de mooiste pitspoezen zijn :D

Wat betreft vergoeding, heel simpel: Ik heb daar vrijwillig voor gekozen, ik wist van te voren wat ik niet ging verdienen :D Dus om achteraf over geld te gaan lopen zeuren vind ik een verkeerde redenering. Als ik het er niet eens mee was had ik er niet moeten beginnen.

Wat betreft circuits: Circuit Zolder voornamelijk, op Spa zul je mij bijna nooit in actie zien...........de omstandigheden zijn daar te absurd voor woorden. Tijdens een enquete voor marshals werd mij gevraagd of ik drie pluspunten kon opnoemen van Spa. Verder dan eentje kwam ik niet, mijn antwoord luidde als volgt: De uitgang!!! :D

Buitenland: Eenmaal in functie geweest tijdens de GP van Hongarije, geweldige ervaring...............maar NOOIT meer. Had het voor geen goud willen missen.

Thomaske 03-03-2004 19:34

Marshal wrm schrijf je NOOIT meer?

FastFons 03-03-2004 19:42

Quote:

Originally posted by Marshal
Daar waar de mooiste pitspoezen zijn :D

Wat betreft vergoeding, heel simpel: Ik heb daar vrijwillig voor gekozen, ik wist van te voren wat ik niet ging verdienen :D Dus om achteraf over geld te gaan lopen zeuren vind ik een verkeerde redenering. Als ik het er niet eens mee was had ik er niet moeten beginnen.

Ok daar ben ik mee akkoord vanuit jouw standpunt gezien, maar ik vind het getuigen van weinig respect vanwege de organisatie dat er geen vergoedingen zijn (zelfs de onkosten worden niet vergoed). Bovendien vragen de bonden in ons land voor de meest belachelijke dingen hopen geld (bv schuilnaam), ze zouden aan de circuits dan toch ook wel iets kunnen vragen voor het "uitlenen" van hun marchalls en dit dan doorverdelen.

Maar goed ik ben hier OT bezig zeker, ik heb in ieder geval mijn mening duidelijk gemaakt en ik denk dat ik hierin niet alleen sta. Ik heb in ieder geval enorm veel respect voor de Marchalls

FF

Thomaske 03-03-2004 19:46

Ik vind niet dat je :OFF-Topic: bent aan het gaan. Ik heb deze thread geopend om dingen te weten t ekomen over hoe Marshal worden maar alle andere dingen i.v.m. Marshals zoals jij niu bezig bent is van mij ook welkom hoor

Vertigo Streiff 14-04-2004 09:32

http://users.pandora.be/racefotos0/m...s/DSC_1072.jpg

Rrubinio 14-04-2004 20:59

Quote:

Originally posted by FastFons
Daarenboven kan het toch soms met gevaar voor je eigen leven zijn dat je piloten helpt.
Voor de echt gevaarlijke situaties heeft bijna elke ploeg een Ollander in dienst. :D :D
Bij pompierke verwachten ze heel wat, die heeft er zelfs twee op de loonlijst. :D :D

:Offtopic: :worship: :bye:

Ottooke 14-04-2004 21:20

Quote:

Originally posted by Rrubinio
Voor de echt gevaarlijke situaties heeft bijna elke ploeg een Ollander in dienst. :D :D
Bij pompierke verwachten ze heel wat, die heeft er zelfs twee op de loonlijst. :D :D

Correctie: Het zijn 3 Nederlanders :D

Mark 14-04-2004 21:31

Quote:

Originally posted by Rrubinio

Toch een zeldzame foto van mij :D Moet ik ook eens werken...........maar ja, ik heb het hele jaar straf. Was wat te snel met karten :D

Sennake 14-04-2004 21:41

Hey Mark, is dat nou voetbal of autosport? :D

Ottooke 14-04-2004 21:51

@ Marshal: Heel subtiel :D
@Sennake: Dat is voetsport :D
Om even te tonen hoe dit dan wel moet:
http://users.pandora.be/pvrancken/De...04-08Post8.jpg

Vertigo Streiff 14-04-2004 22:29

is dat ook niemand van VDHB??
is dat Henri niet ?

@ Marshal ben je gestraft omdat je te snel was bij het karten??
vandaar dat je zo ongelukkig kijkt op de foto ;)

pompierke 14-04-2004 23:55

Holla Holla holla,
nu moet ik ingrijpen ;)
Die Hollanders, en het zijn er drie in mijn ploeg, daar heb ik werkelijk plezier aan , en dat meen ik, maar werken daar hebben ze een broertje dood aan, uitleggen dat kunnen ze wel hoor. :D
Maar onze Henrike dat is ne werker maar het is dan ook ne limbuuuuuurger ;)
En de Mark en Peter ze weten waarom ze gestraft zijn, ge moet uwe PO voorlaten hé!!! :no:
Ze gaan het nog voelen dit jaar :fight:
pompierke

All times are GMT +2. The time now is 17:50.