De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Crash corvette (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7889)

Mark 27-04-2004 21:24

Quote:

Originally posted by POL
Wel als ik vind dat ik gelijk heb
Tussen vinden en krijgen zit een wereld van verschil ;)

Ottooke 27-04-2004 21:55

Quote:

Originally posted by The Interceptor
uit al die fotoverslagen die hier op't forum al gepost zijn, wel opvallend dat er nauwelijks foto's van de Corvette in de race zelf genomen zijn. Ikzelf heb er wel enkele genomen, maar die zullen ten vroegste in't weekend online staan!
U vraagt, ik draai: http://users.pandora.be/pvrancken/De...4/IMG_0629.jpg

Voor POL: in de plaats van :-) moet je eens dat streepje weglaten. Ofwel op de "post reply" knop klikken, dan kom je op een pagina waar je gewoon de smileys kan aanklikken. ;)

Baron 27-04-2004 23:01

Quote:

Originally posted by Marshal
Zoals Ottooke zegt, dat stuk beton ligt BUITEN het circuit. Is misschien wel sneller, maar je speelt met vuur. Je kan wel eens je vingers branden ;)
Die zonk met dat stukje beton ligt daar al jaren. Het is een van de meest "tricky" plaatsen op het circuit van Zolder. In de loop van de jaren hebben al heel wat piloten er hun tanden op stuk gebeten (en hun auto's kapot gereden).

@ Pol

Welkom op dit forum, maar "amaai mijne man, gij kunt nogal een zaag spannen, zeg!" ;)

POL 28-04-2004 00:41

@ ICEMAN, vorig jaar typische beginseizoenssituatie, auto net af, nog niet gereden, misschien een beetje overmoedig

@Baron, ik verdedig mij een beetje, ik zal m'n zaag in't vervolg thuis laten :)

ICEMAN 28-04-2004 10:11

Quote:

Originally posted by POL
@ ICEMAN, vorig jaar typische beginseizoenssituatie, auto net af, nog niet gereden, misschien een beetje overmoedig
Dat had niets met overmoedig zijn te maken. Kent ge de situatie van het ongeval wel?

POL 28-04-2004 12:02

sporen staan er nog steeds en was erbij dat weekend

Mistery 28-04-2004 12:37

:o :o :o

Twisted 28-04-2004 12:37

Schone foto Ottooke !!!

Blue 29-04-2004 11:17

over welk stukje beton hebben jullie het eigenlijk????

flugel 29-04-2004 11:24

Quote:

Originally posted by Blue
over welk stukje beton hebben jullie het eigenlijk????
Zat ik mij ook af te vragen, is dat het stuk aan de binnenkant vd chicane of 't stuk bij het uitkomen vd chicane?

Blue 29-04-2004 12:23

't is maar dak totaal nie weet waarover jullie het hebben en ik kom 5mei nog eens naar zolder

als zelfs professionele piloten zich laten vangen wil ik men subje daar niet pertotaliseren hé
:confused:

Ottooke 29-04-2004 13:03

Quote:

Originally posted by flugel
Zat ik mij ook af te vragen, is dat het stuk aan de binnenkant vd chicane of 't stuk bij het uitkomen vd chicane?
Die zonk ligt achter de betonplaten die bij het uitkomen van de chicane liggen. De derde/laatste bandenstapel die er tijdens de mini challenge staat, staat ter hoogte van de betonplaten op het gras/zand. Daar dus juist nog iets voorbij :)

Supra 29-04-2004 16:19

miss ff off topic ma wat ik wel fijn vind is dat de gaten in het uitkomen van de villeneuve zijn gedicht. de organisatie heeft dit waarschijnlijk gedaan voor de ws ma voor de fietsers is het wel mooi meegenomen... en over de chicane: waarom leggen ze het uitkomen niet wat rechter en het insnijden wat scherper. de piloten komen er dan rustiger door en kunnen dan na de eerste bocht direct op het gas voor het heuveltje. ik denk dat er dan minder crashes zijn. Ik kan natuurlijk ook kompleet fout zijn. kan een piloot eens zeggen wat hij hiervan vind??

Vertigo Streiff 29-04-2004 17:51

@ supra dat is niet voor de worldseries gedaan want dat is de maandag na het weekend gelegd

reden : als daar een moto door moet dan geraakt die daar niet meer uit

Supra 29-04-2004 20:52

ik vind het toch wel fijn, want als je in een peleton van +- 200 man door de villeneuve moet kan zo een gat wel eens een lelijke spelbreker zijn. als je zo 2 keer per week gaat fietsen op circuit zie al de veranderingen direct, zo zijn er op andere plaatsen ook kurbs bijgekomen.

All times are GMT +2. The time now is 06:00.