![]() |
En op de officiële site staat dat er een Lotus komt.
|
De corvettes, hopelijk de Lambo en nog (een) Saleen(s)...
Een Ferrari die toch op de affiche staat en de Aston van Cirtek. |
Wellicht dat een aantal teams de LMS race op de Nurburgring afwacht voor de bevestiging in te sturen?
|
Zo'n twintigtal :)
Maar ik zie toch nog wel wat wagens op de entry list verschijnen... Nog een team: Barwell...Staat ook niet ingeschreven. |
Weet eerlijk gezegd niets ivm een Lotus die zou deelnemen, wat voor 1tje zou dat dan zijn? GT3?
En ja ivm die affiche, als er nu geen F550 aan start komt vind ik wel zeer flauw dat ze hem op die affiche hebben gezet... 1nigste Saleen die we nog kunnen verwachten is die van Balfe, maar daar vrees ik voor aangezien ze vorig jaar ook Spa hebben overgeslaan (toen nog met hun Mosler). Konrad lijkt me nu toch ook niets meer te worden. En Oreca ook zogoed als onmogelijk. We zullen het moeten doen met de Zakspeed Saleen, waar ik toch wel véél van verwacht... klinkt raar 24 uurs en Saleen maar met Zakspeed weet je nooit! EDIT: ivm die Team Modena Aston Martin DBR9... ik denk ook dat dat afhangt aan resultaat van LMS Nurburgring... welke piloten maken er dan kans om mee te rijden? Antonio Garcia.. .. ... |
Misschien de FOREM-Lotus. Die zou moeten uitkomen in G2. Laatste jaren waren ze toch steeds van de partij...
http://www.ris-timing.be/divers/24hspa/2004/V116.jpg |
The RJN NIssan is also not on the entry list.
Its not the fastest car but more cars are good for the Race. |
Quote:
Wat betreft Barwell en die eventuele Lotus (GT3?), zijn dat niet deelnemers aan de FIA GT3 1-uurs wedstrijden tijdens het weekend van de 24 uur? |
Barwell would start at the 24h Race with an Aston Martin DBRS 9
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://www.born2race.be/media/main.p...serialNumber=1 |
Quote:
|
Quote:
|
@ Belle: heb je PM gestuurd maar je zat vol zo te zien, heb dan via een maitje gestuurd.
|
All times are GMT +2. The time now is 23:01. |