![]() |
Quote:
|
Quote:
Te hopen dat BMS tijdens de 24 uren dicht aanleunt bij hun resultaat in 2004, ze zouden de punten alvast zéér goed kunnen gebruiken als ze het nog willen halen van Vitaphone bij de GT1 Teams... |
Quote:
Ik had trouwens verwacht dat Zani op een DBRS9 zou rijden tijdens de 24 uren. Die zal blijkbaar enkel GT3 rijden... |
Quote:
Ze zullen het zwaar krijgen met hun pirelli's, in het algemeen zijn de michelins stukken beter. (behalve natuurlijk voor Vitaphone dat al een hele tijd op pirelli rijdt) |
Tijdens een 24uurs race moet je geen problemen krijgen, maar ook geluk, want het is een mechanische sport. Als GLPK de geluk dit keer aan hun zijde hebben dan denk ik dat GLPK wint, de auto is supersnel in regen en heeft ongeloofelijk veel grip. Dus ik zet mijn geld op het nedelands-belgische team. :D
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Er is wel 1 ding vergeten op de lyst. ;) De C5-R van PSI. ;)
|
Niet echt vergeten: nog niet ingeschreven...
Je mag je wagen inschrijven tot een week voor de race e ;) De ploegen bij BMS zouden veranderd zijn omdat dacht ik BMS wou zien of elke piloot goed met de andere kan omgaan of zoiets. (fiagt.com) |
Markus heeft toch bevestigd dat zowel de C5-R als de C6-R komt...
|
Quote:
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12107 Verrasende line up zeg dat wel!! C6-R: Jos Menten - Patrick Bornhauser - Jean-Philippe Belloc - Fred Bouvy C5-R: Vincent Radermecker - Bernard Delhez - Pertti Kuismanen - Markus Palttala. |
Duller Motorsport komt niet met de BMW Z4 M!!!:frusty:
|
Quote:
|
Waarom rijdt Bouvy anders op de Corvette!
Neen wees gerust, komt niet, bron is te vertrouwen!!! |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:05. |