![]() |
de alfa wijkt even uit naar links... niet ver, maar toch
|
Quote:
Ooit al eens met een racewagen gereden? Met een voortrekker? Vergeleken met een achtertrekker? Ideale rijlijnen opgelegd door een briefing? Zoja/zonee weet je (al dan niet) waar je moet insturen in functie van een bocht... Oordeel of veroordeel... Oordeel deze keer over jezelf aub... Kom volgende BTCS Race eens mee met mij, vanaf de Briefing, ik nodig je graag uit, en dan zal je echt zien wat 'koers' is... Vanuit de paddock, de qualifs tot de controle toe? Geef dan maar gas... Zelfs over de bevochten normtijden van de BTCS... Ik nodig je trouwens hierbij uit om jouw verborgen naam bekend te maken in functie van mijn uitnodiging;), zonder 'echte naam' kan ik je immers het geschenk niet geven... Hoeft zelfs niet openbaar te zijn, mag ook via PM te gaan ;) Met sportieve groet, Dries De Smet autopress@telenet.be |
ik zeg alleen wat ik zie, dat de Alfa een lichte beweging naar links maakt. als jij zegt dat dat omwille van zijn instuurpunt is, leg ik me daar bij neer...
trouwens, mijn naam is niet zo geheel geheim, ik gebruik overal dezelfde naam. het is trouwens een deel van mijn echte naam, Joeri Marcelis. we hebben elkaar zelfs al ooit ontmoet (al zal ik er maar meteen bijzeggen dat we niet echt met elkaar gesproken hebben). |
Ik zie hier gewoon een Megane die onnodig veel risico neemt bij het lappen. En daarmee het verknalt voor z'n teamgenoot en de Alfa.
Trouwens, zat Halliday op de #7 of #8? |
Quote:
|
Quote:
Het is trouwens compleet onverantwoord om de silhoutte-klassen samen te laten rijden met de "kleine" toerismewagens. Het is wachten op de volgende grote crash. Hopelijk zit ik er dan niet tussen... |
Quote:
Na het zien van de beelden zie je wel duidelijk dat het Hallyday is die in de fout gaat. Daarom ook mijn excuses naar Schroyen toe. Mvg... |
Wat ook je mening is na het zien van de beelden, één ding staat vast de mensen van Traxx Racing Team zijn hun wagen kwijt en daar zal niet zo snel verandering in komen. :mad: Zoals je op de beelden duidelijk kan zien is het de Méganne #7 van Hallyday die in de fout gaat door ver buiten het circuit de Alfa van Traxx voorbij te gaan en zo de Alfa weg katapulteerd tegen de Méganne #8 (die dus evenzeer een slachtofer is van het manouvre van zijn teamgenoot) Een zaak is duidelijk, hier kopen de mensen van Traxx geen nieuwe wagen mee, wat dan ook meteen het jammere is van de hele zaak.
|
Quote:
Het is overigens een luxe-probleem ;) Lekker veel inschrijvingen in de beide kampen :) Probleem zal wel de beschikbare tracktime zijn tijdens de komende weekends. Misschien dat de deelnemers zo slim en wijs zijn om zelf in te zien dat de huidige situatie niet echt gewenst en veilig is en daardoor bereid zijn om kostbare tracktime in te leveren. En anders in 2008 het voorbeeld van de DSC volgen in 2007 ;) De splitsing alddaar schijnt zelfs positieve bij-effecten te hebben. Nog meer deelnemers! |
Quote:
|
Als ik het goed bekijk, lijkt het mij dat zowel Hallyday als Schroyen buiten de lijnen van het circuit rijden. Hallyday rechts, Schroyen links.
Het verschil tussen de Silhouettes en de kleinere tourwagens is inderdaad zeer groot. Dat belooft voor Francorchamps in het donker binnen een paar weken... |
Quote:
|
Quote:
@ Marcel: Joeri Marcelis staat ondertussen op mijn lijstje van invités voor de BTCS 12U van Spa ;) |
wel erg voor het team met de alfa.... te hopen kunnen ze hem terug maken !
|
Quote:
Momenteel zijn ze opzoek naar een nieuwe kas van een Alfa 147. Mvg... |
All times are GMT +2. The time now is 14:37. |