![]() |
DQ uit race en kampioenschap, allemaal goed en wel, maar ... al eens aan de gevolgen gedacht? Dat zou meteen het einde betekenen van de Derdaele´s in België (wat wss sowieso al het geval is), en weer minder deelnemers. Op die manier jaag je de piloten weg uit België. En daarmee bedoel ik niet dat ik die actie goedkeur :)
|
Ee bestraffing welke dan ook zou gewenst zijn om te laten weten dat zulke acties niet geduld kunnen worden.
|
Quote:
Net zoals de verhalen die ik al gehoord heb over de "dikke" teams die dreigden niet mee te doen als de regels niet aangepast werden... |
Tja, das nu eenmaal politiek hé.
Da zijn geen verhalen maar harde waarheid. |
1000 km van zolder
Wie weet of er al een deelnemerslijst is en/of hoeveel er van Nederland en Duitsland komen. Ik heb nog niets gehoord of gelezen en het is volgende week al.
|
Quote:
|
Bedankt voor de info. Welke site bedoel je met endurance?
|
|
Ik wil graag nog eens terugkomen op een eerdere 'discussie', aangaande de 24 uren van Zolder. Ik hoorde toen, op dit of een ander forum, zeggen dat 24 uursraces Nederlanders niet aanspreken.
Ik zit nu naar een aflevering over de 24 uren van Barcelona te kijken op Motors TV ... Ik zie enkel maar Nederlandse deelnemers :) Opvallend ... |
24 uren met Belgische regels zullen ze bedoelen.
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:19. |