![]() |
Quote:
|
Directe link naar het filmpke dat Moose gemaakt heeft.
Enjoy: Filmpje Rechtse muisklik, opslaan als aub. ;) Blijkt nogal traag te gaan. Kan iemand anders het hosten? Groeten, Jochen |
Ziet er goed uit! ;) Bedankt Jochen!!! :worship:
Omdat ik niet zoveel webspace heb, heb ik het filmpje wat kleiner gemaakt qua bestandsgrootte ( 10 MB ipv 47 MB). Het downloaden gaat nu ook ietskes rapper... ;) Ringracing.tk -> Video's -> Zolder ( drift-uurtje ) -> Rechter muisknop -> Doel opslaan als... Groetjes Frans |
voila, het probleem is van de baan. En om lange downloads te besparen heb ik er een full dvd van gemaakt met o.a. het filmpje op, ongeveer half uurtje, en 2 slideshows met foto's van in de paddock.
Deze slideshows en't filmpje zijn gewoon op een standaard dvd-speler te bekijken of op pc. De foto's van in de slideshow kan je ook los op de dvd vinden. Nu enkel nog 't coverke maken . . . Indien iemand er ééntje wenst tegen kleine vergoeding, stuur me gewoon ff een mailtje Grtz Tj |
Quote:
|
5 Fosters @ The Wheels
op de rekening van Andieken is da ook goe . . . ? Mijn exemplaar is reeds besteld . |
Deze morgen dvd ontvangen .
Daarnet effe gekeken . The Judge leverde mooi werk . Voor de deelnemers van het driften op de paddock zeker een aanrader ! Sliding greets . . . :) |
Quote:
|
doe me deugd da ze in smaak valt :cool:
heb der toch redelijk wat tijd ingestoken en zulke commentaar, daar doen we't voor ;) Thx :o Grtz Tj |
All times are GMT +2. The time now is 17:21. |