De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Op de werkbank (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   In aanbouw:peugeot 307wrc "pirelli" gigi galli (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13692)

scoobyfreak 22-10-2006 14:11

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 190726)
Zeer mooi model, proper afgewerkt, foutloos parcours!

Ik kan je wel wat tips geven die het uitzicht van je model nog zullen verbeteren :

1) Het inkleuren van de paneellijnen verhoogt het realisme enorm;

2) Het vervangen van de snelsluitingen door foto-ets sluitingen geeft ook een enorme boost aan je realisme;

3) Achteraan rondom de uitlaat zit een koelsleuf die je zou kunnen inkleuren met matzwart en ook dat zou het realisme verhogen omdat je nu tegen de gele lak opkijkt;

4) De antennes zijn perfect qua dikte, maar als je ze recht zet en mooi oplijnt zullen ze er nog beter uitzien. Nu staan ze nogal schots en scheef...

Het zijn maar suggesties hoor, je model is nu ook al een juweeltje, maar een beetje opbouwende kritiek kan nooit kwaad denk ik.

Bedankt voor uw reactie en tips ;)

Van de antennes was het mij ook opgevallen,en ondertussen al aangepast
en die paneellijnen zie ik totaal niet graag eigenlijk voor mijn eigen. Ik heb dat een eindje geleden eens geprobeert.

scoobyfreak 22-10-2006 14:13

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 190729)
Je ziet dat Sennake een beter oog heeft voor zo'n details, ik had het dus niet opgemerkt. Dat van die snelsluitingen ga ik alvast meenemen bij mijn modellen. En die paneellijnen moet je eens oefenen op een oefenmodel of zo...

Een detail dat me wel opviel: je gordels zijn in de kuipzetel een stukje dikker dan op de plaats waar ze naar achteren lopen. Heb je ze niet uit 1 stuk gemaakt?

Grtzzz

Goerdels zijn uit 1 stuk, dat breed stuk dat je ziet in de kuipzetel is dat stuk waar er sparco op staat.

scoobyfreak 22-10-2006 14:18

Quote:

Originally Posted by 206WRC-ke (Post 190721)
Zeer mooi model Scooby van een ook wel mooie wagen ;)

Wat is je volgende?

Binnenkort arriveert hier de transkit van de 206 WRC van Krzysztof Holowczyc in Sobieski-kleuren uit Polen. Hier en bij Reji niet meer verkrijgbaar, maar dankzij een contact in Polen zelf toch nog bekomen :) Kijk er al naar uit...
Is deze: http://www.holek.pl/img/galeria//big/049.jpg

De volgende geen id, ik denk een impreza wrc maar weet nog niet welkéén, heb nog een paar versies staan

en ik heb dat altijd al een mooie 206 gevonden,veel sukses er mee ;)

en iedereen bedankt voor de reacties

Flame 22-10-2006 15:51

knap werk,mooi resutaat :applaus: :gas: op naar de volgende :bye:

vanni 22-10-2006 17:26

Petje af. Nice one.:applaus: Doe zo verder ;)

BSmodels 23-10-2006 20:02

prachtig model Scooby, niks op aan te merken. :applaus:

Big attack 23-10-2006 20:36

Prachtige modellen Schooby.
Kan jou bijtreden bij die panellijnen, zie ik ook niet graag.

scoobyfreak 24-10-2006 01:33

Quote:

Originally Posted by big attack (Post 190891)
Prachtige modellen Schooby.
Kan jou bijtreden bij die panellijnen, zie ik ook niet graag.

Thx;) en die panellijnen is ieder zijn smaak he.

Sennake 24-10-2006 06:59

Quote:

Originally Posted by scoobyfreak (Post 190739)
...en die paneellijnen zie ik totaal niet graag eigenlijk voor mijn eigen. Ik heb dat een eindje geleden eens geprobeert.

Je doet uiteraard je eigen goesting, maar vooraleer we het kind met het badwater weggooien toch eerst een vraag :

Welke kleur had je model waarmee je dat geprobeerd hebt, en met welke kleur heb je de paneellijnen proberen in te kleuren? En met welke soort verf?

MFahrer 24-10-2006 07:44

Ik vind het alleszins een geslaagd model! Mooi werk Scooby!

G.

BSmodels 24-10-2006 20:05

Quote:

Welke kleur had je model waarmee je dat geprobeerd hebt, en met welke kleur heb je de paneellijnen proberen in te kleuren? En met welke soort verf?
Sennake,

ik denk dat je de nagel op de kop tikt. Denk dat velen van ons met deze vraag zitten van welke kleur op welke kleur enz, enz......:confused:
Mijn eerste indruk is ook dikwijls van "dat is er over" . Maar hoe meer je dan naar het model kijkt, hoe meer dingen je ziet die je anders nooit opvallen, wat uiteindelijk de bedoeling is

scoobyfreak 27-10-2006 21:40

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 190931)
Je doet uiteraard je eigen goesting, maar vooraleer we het kind met het badwater weggooien toch eerst een vraag :

Was op een witte toyota corolla met een 1.0 zwart tekenstiftje.

206WRC-ke 31-10-2006 23:33

Omdat het hier toch over een 307 WRC gaat en we Thiry's al eens aanhaalden, en ik het niet noodzakelijk vindt om hierover een nieuwe topic te starten, dan maar dit hierin...

Als we de wagen van Thiry gaan willen bouwen zullen de decals toch niet zo simpel zijn denk ik... Zo met die leeuw erop en dan de acherkant, en de vleugel in hetzelfde kleur... Dat zal dan wss geen decal zijn, maar moeten worden gespoten... Ziet er mij niet simpel uit, maar het is en blijft een prachtige wagen die ik zeker wil bouwen als hij uit is ! :D

Oordeel zelf:
http://www.media-sport.be/site/motor...RC%20032-1.jpg

Guido 31-10-2006 23:43

volgens mij ook een van de mooiste schema's die er al op een 307WRC gestaan hebben. 't is te hopen dat er één of andere winkel zich achter de decals zet om ze bij Renaissance te laten maken, of Renaissance zelf natuurlijk.

Luigi 31-10-2006 23:49

Ik ben normaal gesproken geen fan van de 307 WRC maar als ik er dan ooit toch één ga bouwen dan wordt het deze. De belettering is gewoon prachtig.

All times are GMT +2. The time now is 03:43.