De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   ERAN RACING dinsdag 3 augustus (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8643)

Z3Cp 06-08-2004 15:49

Quote:

Originally posted by kurtvaes

Enig minpunt: Even in de clinch gelegen met een wit monoplace die het nodig vond om al het mogelijke te doen om toch maar niet voorbij gestoken te worden. Zelfs zichzaggen op een recht stuk vond hij acceptabel. Ook de piloot van de zwarte Clio V6 kan er van meespreken, die mocht ook niet voorbij. Echt kinderachtig gedrag.

Ik wil me hierbij aansluiten en even zeggen dat er toch bij zijn die absoluut willen bewijzen hoe goed ze wel zijn. En blijkbaar zijn dan alle middelen goed om achteraf te kunnen zeggen "Ik heb die of die achter me gehouden..."
Ik zou aan hun willen zeggen : neem aub een licentie en ga je meten in cupraces, niemand houd jullie tegen. Laat mensen die hun centjes met veel liefde in een auto steken er ook onbezorgd van genieten.
Ik werd bv. op de limiet voorbij gegaan in de Villeneuve door een M3 e30, hij ging al remmend rechtdoor en het was aan mij om de trajectoire open te laten. Op zulke momenten stel ik mij dan ook vragen bij het gedrag van die "would-be's".
Nog even vertellen dat ik hoegenaamd geen moeite heb om anderen voor te laten, ik ben nog steeds in bewondering voor die gasten die met die 106-jes, MX5s e.d. mij voorbijkomen en bochten pakken op de limiet.

Verder geen kritiek over organisatie en dergelijke. Ik hoop dat Eran ons dit plezier nog lang kan bezorgen. Maar als we mekaar van de baan gaan rijden zou het nogal snel gedaan kunnen zijn.

Groeten,
Frank

A.J. 06-08-2004 18:12

Achter in de pits hebben we enkel een beetje zicht op de eerste linkse. Dus als er nog iemand is die problemen heeft met een ander zijn rijstijl dan zou ik zeggen, neem even contact op met ons en dan kunnen wij die bepaalde persoon aanspreken voordat hij opnieuw de baan op gaat. Dit doen we trouwens nu ook al als er een melding van de baancommissarissen binnenkomt. Rijplezier moet er voor iedereen zijn, zowel voor de snelle rijders als voor de mensen die het eerder rustig aan doen.

Z3Cp 06-08-2004 20:34

OK, bedankt Andy.
Goed om te weten dat de organisatie beseft dat men geen ongevallen, e.d. kan permitteren. Zolder is nu al te veel aan't veranderen in een fietscircuit, dus de weinige dagen die we krijgen moeten we tenvolle kunnen genieten.

Bah, ik ga dit weekend zo ver mogelijk van het circuit blijven, alleen spijtig dat A.J. wel verplicht is om daar te blijven. Iemand moet toch die zaak open houden...

Frank

A.J. 07-08-2004 00:39

Quote:

Originally posted by Z3Cp
Bah, ik ga dit weekend zo ver mogelijk van het circuit blijven, alleen spijtig dat A.J. wel verplicht is om daar te blijven. Iemand moet toch die zaak open houden...

Frank

HELP !!!
Lopers en fietsers... snap die mannen niet :confused:
Met een auto ben je toch zoveel sneller rond :D
Op het circuit staan wel meer VRT trucks en wagens dan op een gans jaar samen naar hier komen...

B.V.S. 07-08-2004 10:30

Quote:

Originally posted by A.J.
Op het circuit staan wel meer VRT trucks en wagens dan op een gans jaar samen naar hier komen...
Eigenlijk zielig hé...

Driesco 07-08-2004 10:35

Moeten we dan toch niet beginnen denken om de wagens opzij te schuiven en fietsen te kopen. :)

B.V.S. 07-08-2004 13:21

Quote:

Originally posted by Driesco
Moeten we dan toch niet beginnen denken om de wagens opzij te schuiven en fietsen te kopen. :)
Nooit van ze leven... :)

Nicki_Mks 07-08-2004 13:44

Bwa 'k weet nie. Als arme licentieloze racefan ben ik heel content dat ik 's avonds met mijn fietske op Zolder kan rijden... :D

FormulaV-JH495 07-08-2004 20:19

@Z3Cp ...
die witte monopost is dat die witte Formule Ford (Van Diemen '92) ??? die is ook te zien in één van BODI zijn filmpjes ...

RaceFan 10-08-2004 16:09

Andy,

zijn er plannen om dit seizoen met Eran naar Francorchamps te gaan? Zo ja, is er al een datum bekend?

Gert

gwyllion 10-08-2004 16:25

Quote:

Originally posted by RaceFan
Andy,

zijn er plannen om dit seizoen met Eran naar Francorchamps te gaan? Zo ja, is er al een datum bekend?

Gert

7 april 2004 :D

FormulaV-JH495 11-08-2004 06:32

Eigenlijk zou ik ook wel die datum wat vroeger willen zien dan de vorige keer ... de 750MC FV-kampioenschap wil komen testen met een paar man en die hadden graag de datum wat op voorhand gekregen.

en ik moet mijn congé op tijd kunnen aanvragen :)

All times are GMT +2. The time now is 03:47.