Bedankt JPMontoya dat je deze link met ons wilt delen. Kan 't zijn dat ik David Hart achter het stuur zie zitten?
Mvg |
ff off-topic=
http://vertigomaniac465.skyblog.com/pics/150870515.jpg :p fijn om die wagen nog eens terug te zien :) |
de wagen van srt is nogal veranderd kwa sponsoren !! of is dit alleen voor t ander kampioenschap ??
|
Quote:
|
Quote:
|
Yep dat is hem. Dat voorval was twee seizoenen geleden bij de New Race Festival. Spijtig dat we deze wagen dat seizoen niet meer hebben terug gezien.
Mvg |
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
Er is vandaag al gereden door enkele deelnemers op Spa.
Quote:
|
Paltalla-Van Sande rijden toch gewoon met hun GTA wagen? Is dat nog altijd foutje in het timing-systeem omdat ze de eerste race met die RSR gereden hebben? :rolleyes:
De Corvette gaat anders al weer lekker snel, 2.18.2 is best wel knappe chrono :eek: |
Geen Hezemans bij GLPK dit weekend.........schijnt een redelijk ernstig gezondheidsprobleem te hebben. Pulmonaire, bloedklonters die terecht komen in de longvaten????? Klinkt niet erg positief........
Al de tweede keer op korte tijd dat Hezemans jnr. last heeft van een aandoening aan de longen. Nieuws staat te lezen op www.turbomagazine.be |
Quote:
Deelname aan de Ring met overwinning en nog een deelname in Francorchamps . Mvg |
Huh> Nemen die Italianen niet deel met hun BMW M5? Zoals in die Italiaanse serie? Bij de resultaten van de trainingen staat dat ze deelnemen met een BMW M3 E46?
Is mij niet helemaal duidelijk of staat het verkeerd op de resultatenlijst van de vrije training? |
Quote:
maar bedankt :crazy: maar ik zie onder aan de voorbumper staan pirelli , ik dacht toch dat ze met michelin reden of ben ik nu verkeerd aan't denken ?? |
Quote:
is al gezakt naar 2.17 nog iets |
Natuurlijk staat er op de voorbumper Pirelli. In het FFSA kampioenschap rijdt elk team op Pirelli.
Mvg |
All times are GMT +2. The time now is 15:13. |