![]() |
Quote:
ja, Red Bull. en eerst moet Midland het seizoen nog overleven voor hij een zitje kan krijgen |
Quote:
|
Quote:
|
beetje ziek aan het worden, peter? :+
|
Misschien iets te veel komkommers gegeten, wie weet ... :+
|
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=126900
Webber en Coulthard => red bull (wss dan toch met renault motoren) dan wordt het RBR (renault) voor de ervaren rijders.. om succes te boeken en STR (ferrari) voor de jonge talenten van red bull om hun te bewijzen... te hopen zit soeed erbij ! ik ben echt blij voor webber.. na schumi en ferrari staat hij ook wel hoog opmijn fan lijst :p al van sinds zijn eerste race ! ma dit jaar met al die pech.. telkens goed bezig en dan laat de auto weer afweten (mss als schumi stopt met f1 dan toch maar een webbe petje kopen :) ) |
Quote:
|
Dat Raikonnen naar Ferrari gaat is ondertussen uiterst waarschijnlijk. Dit houdt blijkbaar echter niet dat Schumacher zal stoppen. Volgens grandprix.com stopt hij toch niet en heeft hij aanvaard dat Raikonnen met gelijk materiaal zal racen. Het gevaar bestaat natuurlijk dat hij geklopt zal worden, maar hij is overtuigd dat hij de besten kan verslaan zelfs met gelijk materiaal en de wagen is natuurlijk volledig op hem afgestemd.
Massa moet zich tevreden stellen met een duur betaalde job als testrijder tot Schumacher op pensioen gaat.
|
Klien blijft steun krijgen van Red Bull, maar hij moet wel kiezen tussen Champcar en DTM. geen F1 voor hem volgend jaar.
eea op pitstop.tv |
Het blijft komkommertijd: Raikonnen blijft gewoon bij McLaren volgens een andere Finse krant. Schumacher doet er nog een jaartje bij en hij duldt geen volwaardige piloot naast zich. Michael heeft liever Massa als teamgenoot.
bron: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12314 |
Raikkonen en Alonso samen, dat moet ook wa geven.
|
Ik vraag me af wat Massa gaat doen indien Kimi en Schumacher bij Ferrari gaan.
Terug testrijder of bij STR gaan rijden? Moeten zenuwachtige dagen zijn daar bij Ferrari |
Quote:
|
Quote:
|
ge moet met uw winnende wagen wel nog kunnen winnen, natuurlijk
t zal van Montoya geleden zijn :) |
All times are GMT +2. The time now is 16:36. |