De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Le Mans 24H (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20462)

crosserke 12-06-2011 16:35

Quote:

Originally Posted by marcel (Post 268915)
zelfs een uitsluiting is erover. het is een incident zoals er zoveel gebeurd zijn, alleen zijn de gevolgen hier zwaar geweest. hij deed precies wat er van de GTE's gevraagd werd.

de officiele reden dat hij uitgesloten werd, is het negeren van 10 blauwe knipperlichten. ofwel liggen die heel dicht opeen, ofwel heeft hij ineens gigantisch veel extra power uit die ferrari gehaald, dat hij de audi zo lang kon ophouden op een flat-out stuk.

Hij zit op 3/4 van de baan en als de Audi vlak achter hem zit komt hij naar rechts over het midden van de baan gereden(zie de witte middenlijn)Lijkt me dus toch wel een fout van Kaufmann.

NetForce84 12-06-2011 16:45

Winst voor de enige Audi R18 die nog in koers was, voor de 4 Peugeot's.
Prachtige 24H van Le Mans dit jaar, incidentrijk maar spannend van begin tot het einde:champagne:

smiley 12-06-2011 18:10

Naar mijn mening een van de mooiste 24H van de afgelopen jaren.
Jammer voor audi dat 2 van hun wagens een nieuwe thuis op de schroothoop hebben gevonden. met de R18 heeft audi eindelijk een audi wat ook op pure snelheid de peugeots kan aanvallen.
Ook een zeer knappe prestatie voor Kronos, zeker wanneer er rekeing wordt gehouden met de korte voorbereiding.

De floppers van de 24h zijn in mijn ogen de officiele Aston martin's. Te hopen kunnen ze tegen volgend jaar wel een competieve wagen bouwen.

Grig-O 12-06-2011 18:19

Quote:

Originally Posted by smiley (Post 268939)
De floppers van de 24h zijn in mijn ogen de officiele Aston martin's. Te hopen kunnen ze tegen volgend jaar wel een competieve wagen bouwen.

Ze hebben zich belachelijk gemaakt. Hoeveel Aston Martin supporters waren er aanwezig?... Hadden ze zich teruggetrokken dan stond er een competitieve Aston GT2 (Müller-Enge-Nygaard) aan de start die het de GTE-wagens wel eens lastig zou kunnen gemaakt hebben. Tja...

Pegasus 12-06-2011 19:01

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 268942)
Ze hebben zich belachelijk gemaakt. Hoeveel Aston Martin supporters waren er aanwezig?... Hadden ze zich teruggetrokken dan stond er een competitieve Aston GT2 (Müller-Enge-Nygaard) aan de start die het de GTE-wagens wel eens lastig zou kunnen gemaakt hebben. Tja...

Zoals de jota Aston... De Vantage komt zowel op snelheid als betrouwbaarheid tekort tov de top in GTE.

Grig-O 12-06-2011 20:01

Quote:

Originally Posted by Pegasus (Post 268944)
Zoals de jota Aston... De Vantage komt zowel op snelheid als betrouwbaarheid tekort tov de top in GTE.

De betrouwbaarheid van de Aston is inderdaad een probleem, maar de Aston van Young Driver zou veel korter bij de top gestaan hebben dan het Jota-exemplaar...

smiley 13-06-2011 07:54

Ik had het voornamelijk over de LMP1 Aston Martin's.

Grig-O 14-06-2011 21:51

Toch schrijnend dat Peugeot op het einde van dit filmpje in het groot de tussenstand in het ILMC kampioenschap vermeldt- ILMC kon hen niet schelen, enkel Le Mans telde- met een tussenstand van 103 punten voor Peugeot en 69 voor Audi en niet de uitslag van de 24 uur...

All times are GMT +2. The time now is 06:03.