![]() |
Mak karting: race 2 ( 8 maart Machelen )
De tweede MAK karting werd vastgelegd op 8 maart eerstkomend in Machelen
First Kart 'Inn Budasteenweg 2 1830 Machelen timing : aanwezig zijn om 19.30 uur inschrijvingen en administratie tot 19.55 uur briefing om 20.00 uur kwalificaties om 20.15 uur één-uursrace om 20.30 uur prijsuitrijking om 22.00 uur In- en outdoor gegarandeerd, ook als 't regent ! voorinschrijving bij Serge Huybrechts via 0497 - 550052 of via mail op serge.huybrechts1@pandora.be |
count me in, count me in :D
Ik wil terug zonen beker hebben, hihi. Hopelijk heb ik terug ne goeien teammaat en rij ik terug gelijk de eerste wedstrijd. |
En nu maar hopen dat het regent :D :D :D
|
Count in : Guy en Karo Hannaert
Zie maar dat het podium proper is da we geen vuil voeten krijgen !!! :cool: :cool: |
Quote:
Heb k gemerkt in Brussel, als k zwaarder was zou k ni rond gon doordak dan toch wel dat iets meer grip heb/had. maar we zullen welzien, we gaan ons alleszins goe amuseren daar. :D :D |
Speesman zal ook weer van de partij zijn!!!
|
Ik zal er niet zijn wegens werkverplichtingen.
|
kartmonster zal er ook zijn(maarten)
Nee, geen regen want dan komt ons vake(wiffe) misschien weer op da podium te staan. Al was ik wel trots de vorige keer hoor. Ma nu moet ik toch ook eens op da eerste schavot staan. onze wimme en nonkel baretta hebben er ook al meermaals op gestaan.ik zen dus den enigste de weerdt die daar nog ni gestaan heeft. OPROEP aan de snelle mannen trek mij en je zal het u ni beklagen. Kartmonster If I die before I wake, atleast in heaven I can race |
Ik kom, ma hoop op droog were!!
|
Ik ben gisteren eens gaan karten in machelen.
Het was enkel binnen weliswaar maar het is een technisch circuit nu zenne en sommige bochten liggen zeer kort na elkaar dus ook wel vermoeiend. Er was daar ook een wedstrijd bezig en toen was het ook buiten rijden maar ze spoten dat daar binnen nat :( . Hopelijk doen ze dit zaterdag niet |
Als het zaterdag regent, gebeurt da automatisch (dan is het binnen gladder dan buiten).
|
en das verschrikkelijk....
Nuja, k heb hier op twerk al e plakkerke gepikt... "Dangerous when wet" volgens de ADR-reglementen :D |
ik zen gisteren ook gaan rijden.
echt, tzijn zo'n korte bochten dak voor den eerste keer in maanden na het karten nog eens zeer armen gehad heb. If I die before I wake, atleast in heaven I can race |
Bwa in de regen is het vooral doseren geblazen, teveel gas of rem is zowiezo rond. Het beviel me wel vorig jaar in Brussel. Onze tijden lagen meestal net buiten de top 5 en daar zat ik in de top3...
Droog of nat, ik moet mijn mede-leidersplaats (voor zolang dat nog duurt :)) in't klassement toch verdedigen... FF |
Het begint vrij donker te worden buiten, ik denk dat het een regenrace wordt :)
|
All times are GMT +2. The time now is 01:11. |