De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Racing Festival 01/02-10-05: Traningen en Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11397)

Mark 01-10-2005 13:11

Racing Festival 01/02-10-05: Traningen en Race
 
Alle tijden zijn hier terug te vinden:
http://www.race-rally.be/2005/racing...ults/index.htm

De eerste qualifying is het aan de tijden te zien nogal nat geweest........en via de live stream (zwart-wit beeld) op dit moment is het nog steeds nat in Spa.

Verrassend dat Vosse enkele seconden sneller is dat SRT 'Vette in deze eerste qualifying. Of gaan ze op zeker bij SRT?

Brecht 01-10-2005 13:23

De tijd van Vosse is natuurlijk grote klasse, maar ik denk toch wel dat de Kuismanen Viper iets betere weersomstandigheden had dan de Corvette. Vosse zette zijn tijd namelijk neer 15 min. voor het einde van de sessie, en op dat moment begon de baan al op te drogen. Is het straks om 15:00 droog, dan denk ik dat Goossens de Corvette nog op pole zet. Vergeet ook niet dat Marc al heel deze week ziek was (Grieperig en iets aan de nieren)

TYRI F1 01-10-2005 15:11

wat doet euser in die vertigo?

Mr.Dallara 01-10-2005 15:32

Kan er aub iemand de link geven naar de live stream van HIBN?

Want op deze page http://www.hibn.tv/2005/video/live/racing_festival.html krijg ik enkel reclame....

Brecht 01-10-2005 17:22

Morgen zal de Kuismanen Viper op de pole starten tijdens het Racing Festival, daarmee komt er een einde aan de indrukwekkende reeds pole positions van Marc Goossens in de Corvette.

Ottooke 01-10-2005 17:29

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Kan er aub iemand de link geven naar de live stream van HIBN?

Want op deze page http://www.hibn.tv/2005/video/live/racing_festival.html krijg ik enkel reclame....

Op Race-Rally.be:
http://www.race-rally.be/2005/racing.../videolive.asp

Wel enkel met Internet Explorer te bekijken :(

RX-7 freakske 01-10-2005 18:43

Jammer genoeg zal Kelly Jamers niet deelnemen aan deze voorlaatste Belcar-manche omwille van budgetaire redenen. Tijdens de Belcar Masters zal ze wel weer aan het werk te zien zijn om haar leidersplaats in de Ladies Trophy te verdedigen.

Mark 01-10-2005 18:45

Quote:

Originally Posted by TYRI F1
wat doet euser in die vertigo?

Volgens mij een verdomd snelle tijd neerzetten ;)

Maarten 01-10-2005 19:01

Vanina laat de beste TB tijd optekenen

Ook Steinberg/Severich mooi vooraan in het TA

Laat ons hopen op hetzelfde weer morgen en dan wordt het misschien wel spannend!

TYRI F1 01-10-2005 19:01

Quote:

Originally Posted by Mark
Volgens mij een verdomd snelle tijd neerzetten ;)

euser is ook niet zomaar een rijder natuurlijk, maar hij zal het dan druk krijgen morgen.... maar hopen dat ie er niet zo aftetterd als vorig jaar.

http://img347.imageshack.us/img347/4...al329vo.th.jpg

http://img347.imageshack.us/img347/8...l1541iv.th.jpg

RX-7 freakske 01-10-2005 19:49

Quote:

Originally Posted by Maarten
Vanina laat de beste TB tijd optekenen

Ook Steinberg/Severich mooi vooraan in het TA

Laat ons hopen op hetzelfde weer morgen en dan wordt het misschien wel spannend!

Ik hoop dat het Daikin Racing Team zondag weer te zien is op het podium.
Ik gun het hun van harte. Na het mooie resultaat tijdens de 24u van Zolder, zit er dit ook wel in. Dus, Vanina & Alex'ke veel succes en zet Spa maar op zen kop maar de Mini niet hé. :)

The Leader 02-10-2005 11:46

Geven ze de race nu door op hibn of op race rally??

Autofan 02-10-2005 12:27

Quote:

Originally Posted by The Leader
Geven ze de race nu door op hibn of op race rally??

race rally ;)

schumivill 02-10-2005 13:13

Na 27 ronden,paltalla-kuismanen-Goossens,RS Racing in pits met problemen,echt hun jaar niet dit jaar :frusty:

RX-7 freakske 02-10-2005 13:59

Het is blijkbaar safety car procedure geweest, weet er misschien iemand wat er gebeurd was?

Bart.Vandecavey 02-10-2005 14:02

de laatste safety car was voor de crash van Muytjens

Thomaske 02-10-2005 18:00

SC 1 = Contact van S&P Porsche en Qvick Ultima. Porsche OUT!
SC 2 = GPR Porsche crash in Blanchimont
SC 3 = Muytjens crasht met BMW op Post 11

Mvg...

Raceboy 02-10-2005 20:27

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
SC 1 = Contact van S&P Porsche en Qvick Ultima. Porsche OUT!
Mvg...

was jij dat die anast me stond toen dat gebeurde?

Thomaske 02-10-2005 20:50

Yupz, ik was diegene met de rode jas :D

Mvg...

Raceboy 02-10-2005 20:55

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Yupz, ik was diegene met de rode jas :D

Mvg...

ne vriendelijke goeiendag kon er ni af? ;)

The Interceptor 02-10-2005 22:50

Veel race hebben we jammer genoeg niet gezien vandaag. Naar gewoonte met de Belcar in Spa waren er weer enkele (lange) SC-procedures :(
Deze keer waren ze (buiten SC3 dan) eens niet in het nadeel van SRT. Zo kon Hart het stuur overgeven zonder teveel achterstand op de koplopers. Het was daarna wel zalig om Marc constant te zien pushen, zeker hoe hij telkens de Raidillon opging :eek:

En wij dan, met het ook op het kampioenschap, maar zien waar Penders-Lamot in het veld zaten. Die gingen weer tamelijk goed natuurlijk. En dan nog eens geholpen door penalty's worden ze mss wel 3e :s Niet dat ik die mannen den titel niet gun hoor, na SRT het liefst die twee sympathieke mannen, maarja toch liever SRT, en nu al 4 op 6 races gewonnen, waaronder de 24u, dan zou den titel toch ook niet overdiend zijn ..., maar 't gaat dus allemaal beslist worden de volgende race. :)

En die penalty van Kuismanen dan, waarom reed die nu eigenlijk zo traag rond achter de SC, op een gegeven momentstond de SC zelfs bijna stilstaand te wachten tot hij wel aan moest sluiten ... Marc Goossens kreeg het er precies zo van op zijn heupen dat hij door telkens kort op te trekken en te remmen de SC wat wilde opjagen :D

En dan heb ik nog een vraag ook eigenlijk: waar ligt in Spa eigenlijk de streep? Daar waar de eerste twee staan bij de startopstelling, of daar waar er wordt afgevlagd? Eigenlijk is dat waar de tijden opgemeten worden zeker? En dat zal wel op de plaats zijn waar de finishvlag gezwaaid wordt, maar waarom ligt die streep zo'n 100m voor de startstreep? In Zolder vallen die toch samen? Maar zo zijn er nog wel circuits, Magny Cours bv als ik me goed herinner.
Maar 't is eigenlijk voor bij de herstarts dat ik me dat afvroeg. De meesten wachten mooi met inhalen tot ze de startstreep hebben overschreden, maar bij de laatste herstart wachtte Menten maar tot aan die lijn waar er wordt afgevlagd. En zo reed hij op de startstreep al meer dan een wagenlengte voor de wagen waar hij eigenlijk nog moest achterrijden ...

Menten was anders nog wel aan't jagen in dat laatste wedstrijdgedeelte, in Eau Rouge was het zelfs ff heel tricky voor hem, maar zo van die mannen die er volledig voor gaan, dat zien we graag natuurlijk :)

A.J. 03-10-2005 09:07

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
En dan heb ik nog een vraag ook eigenlijk: waar ligt in Spa eigenlijk de streep? Daar waar de eerste twee staan bij de startopstelling, of daar waar er wordt afgevlagd? Eigenlijk is dat waar de tijden opgemeten worden zeker? En dat zal wel op de plaats zijn waar de finishvlag gezwaaid wordt, maar waarom ligt die streep zo'n 100m voor de startstreep? In Zolder vallen die toch samen?

in zolder valt de startlijn ook niet samen met de finishlijn. De ene is voor de VIP toren, de andere voor de controle toren

kulgan 03-10-2005 09:45

Waarom diende Lamot-Penders klacht in?

A.J. 03-10-2005 09:59

omdat Couwberghs ingehaald zou hebben tijdens de gele vlaggen van de safety-car procedure...

marcel 03-10-2005 13:30

wa is nu eigenlijk de uitslag?

Thomaske 03-10-2005 13:56

De uitslag is nog niet officieel. Deze komt er pas nadat we weten ofdat GLPK of TT Racing nu winnen in het protest.

Schandalig de SC-procedure. Er was dit maal maar één SC, YES maar... de lijdende wagen moet dan wel vertragen tot heel het veld samen is en dan komt de SC er pas op. Wat ook gebeurde. De Corvette vertraagde van 2'25'' naar 2'48". Je kan de wagens die onder de 2'48" rijden, met manier van spreken, op u twee handen tellen dus dit was ook weer een flop.

Over het protest van GLPK. Ik zou niet durven zeggen ofdat we een wagen hebben ingehaald of niet tijdens de 3de SC-procedure. Maar hier zijn echter geen beelden van. Dus het is het woord van TT Racing en dat van GLPK. TT Racing legde de klacht neer omdat we hen hebben 'ingehaald'. Bart Couwbergs wist zelf van niks.

@ Raceboy: ik was niet zeker :D

Mvg...

Racingworld.be 03-10-2005 14:17

Quote:

Originally Posted by marcel
wa is nu eigenlijk de uitslag?

De uitslag is vrij simpel: er is momenteel nog geen uitslag :D

Althans, nog geen OFFICIELE uitslag... Na de uitspraak van de Sportcommissie is het duidelijk dat Kuismanen/Vosse 60 seconden aan de broek krijgen en daarmee naar de zesde plaats algemeen zakken. Wat betreft plaatsen 3 en 4 zullen we nog enkele dagen (weken?) moeten wachten. Het beroep tegen de uitspraak van de Sportcommisie om Longin/Couwberghs met 30 seconden te bestraffen (waardoor ze 'slechts' vierde zouden worden, en Penders/Lamot derde zijn), wordt behandeld door de 'Big Boys' in Brussel.

Na de sanctie voor Kuismanen/Vosse en Longin/Couwberghs, MAAR in afwachting van het aangetekende beroep ziet de (nog steeds voorlopige) top vijf er als volgt uit:

1. Selleslagh Racing Team – Corvette C5-R
2. PSI Motorsport #4 – Porsche GT2-R
3. PPC/TT Racing – Porsche 996 GT3-RS
4. GLPK-Racing – Porsche 996 Biturbo
5. PSI Motorsport #5 – Porsche GT2-R

Een zeer triestige apotheose op een al te veel slaapverwekkend Spa Racing Festival, waarbij de toeschouwers zeer dik in de zak werden gezet via een zogenaamde fraaie 'affiche'.

Toeschouwers... waren die er trouwens? Niettegenstaande de gratis inkom (wel bijbetalen voor de paddocks :fight: ) en diverse vormen van publiciteit, schatte de persverantwoordelijke van het evenement het totaal aantal toeschouwers op zondag toch wel op zo'n 1500... :rolleyes: , waarvan iet of wat 500 effectieve toeschouwers en een duizendtal 'team-gerelateerde' aanwezigen. Stemt tot nadenken voor de organisatoren...

Mvg,
Dries De Smet

jeep 03-10-2005 15:23

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
De uitslag is nog niet officieel. Deze komt er pas nadat we weten ofdat GLPK of TT Racing nu winnen in het protest.

Schandalig de SC-procedure. Er was dit maal maar één SC, YES maar... de lijdende wagen moet dan wel vertragen tot heel het veld samen is en dan komt de SC er pas op. Wat ook gebeurde. De Corvette vertraagde van 2'25'' naar 2'48". Je kan de wagens die onder de 2'48" rijden, met manier van spreken, op u twee handen tellen dus dit was ook weer een flop.

Over het protest van GLPK. Ik zou niet durven zeggen ofdat we een wagen hebben ingehaald of niet tijdens de 3de SC-procedure. Maar hier zijn echter geen beelden van. Dus het is het woord van TT Racing en dat van GLPK. TT Racing legde de klacht neer omdat we hen hebben 'ingehaald'. Bart Couwbergs wist zelf van niks.

@ Raceboy: ik was niet zeker :D

Mvg...


Thomaske, sorry dat ik weer moet reageren er zijn wel degelijk beelden van het voorval en een tweede punt zijn wel de tijd opnames en die zijn zeker juist. Als je de eerste ronde van SC achter een wagen hangt en de daarop volgende rondes voor deze wagen hangt tijdens dezelfde SC dan ben je die toch voorbij gestoken (of heeft Bart ne ronde stilgestaan en op dezelfde plaats proberen in te schuiven) of zie ik dit verkeerd. Bert heeft beroep aangetekend tegen de voorlopige uitslag omdat de mensen van TT-racing niet onmiddellijk na het voorval een klacht hebben neer gelegd. En pas nadien en dan zou je eventueel het feit van koers vervalsing kunnen inroepen.

Weet je wat ik het ergste aan dit voorval vindt is dat het weer is een storry rond Bertje boemboem gebeurt. Onze zogezegde pro rijder verziekt wel heel het sfeertje met dit gebeuren. Ik heb zelf de reactie gehoort van ne pro rijder(Mark) als het werkelijk is gebeurt dat ze gepasseerd zijn onder geel moeten we ons daar bij neerleggen. En heeft TT racing gelijk dat ze voor hun zaak vechten. Ook al is dit dan zeer nadelig voor ons in het kampioenschap het zij dan zo.

Raceboy 03-10-2005 15:37

Quote:

Originally Posted by Racingworld.be
een al te veel slaapverwekkend Spa Racing Festival, waarbij de toeschouwers zeer dik in de zak werden gezet via een zogenaamde fraaie 'affiche'.

mag ik dat zelf beslissen? Ik vond het de moeite waard.

Racingworld.be 03-10-2005 15:40

Quote:

Originally Posted by jeep
Thomaske, sorry dat ik weer moet reageren er zijn wel degelijk beelden van het voorval en een tweede punt zijn wel de tijd opnames en die zijn zeker juist. Als je de eerste ronde van SC achter een wagen hangt en de daarop volgende rondes voor deze wagen hangt tijdens dezelfde SC dan ben je die toch voorbij gestoken (of heeft Bart ne ronde stilgestaan en op dezelfde plaats proberen in te schuiven) of zie ik dit verkeerd. Bert heeft beroep aangetekend tegen de voorlopige uitslag omdat de mensen van TT-racing niet onmiddellijk na het voorval een klacht hebben neer gelegd. En pas nadien en dan zou je eventueel het feit van koers vervalsing kunnen inroepen.

Weet je wat ik het ergste aan dit voorval vindt is dat het weer is een storry rond Bertje boemboem gebeurt. Onze zogezegde pro rijder verziekt wel heel het sfeertje met dit gebeuren. Ik heb zelf de reactie gehoort van ne pro rijder(Mark) als het werkelijk is gebeurt dat ze gepasseerd zijn onder geel moeten we ons daar bij neerleggen. En heeft TT racing gelijk dat ze voor hun zaak vechten. Ook al is dit dan zeer nadelig voor ons in het kampioenschap het zij dan zo.

Oei Oei... De nagel op de kop... Brainwashing uitgewist :applaus:

Of zelfs nog veel eenvoudiger: uit het "stilletjes nadenken" (echt niet te luid, tenzij je wil afgeslacht worden door 'XYZ'), kan je ook nog andere conclusies waarnemen ;). De hele 'show' in de Belcar tent, in afwachting tot de klasse-podiums, noopte t.o.v. sommige personen dan ook tot zeer 'intens' nadenken. Om sommigen geen verkeerde voeding te geven: neen, hier waren geen Rode Jassen of Blauwe Hemden bij betrokken, enkel piloten die bij dit hele 'toeval' belang hadden... :bye:

Mvg,
Dries De Smet

jeep 03-10-2005 15:46

Dries, inderdaad daar heb je volledig gelijk mee er waren geen rode jassen of blauwe hemden in de buurt te bespeuren. Bewust of onbewust laten we ook in het midden (misschien ook beter zo).

jeep 03-10-2005 16:00

Thomaske nog een klein vraagje hoeveel vingers hebt ge eigenlijk.Als ik de tijden bekijk zijn er maar 4 wagen die niet de 2.48 hebben gereden.µ
:Offtopic:

Racingworld.be 03-10-2005 16:01

Quote:

Originally Posted by raceboy
mag ik dat zelf beslissen? Ik vond het de moeite waard.

Tuurlijk, beste Stijn, jij mag dat zelf beslissen. Ik ben de laatste om tegen democratische regels in te gaan. Maar op een forum mag een mens dus z'n eigen mening uiten. Het gebeurt natuurlijk in 99% van de gevallen verscholen... niet door de personen zelf ondertekend in hun eigen naam. Voor jou was Spa Racing Festival misschien wel het hoogtepunt uit de nationale autosportgeschiedenis, wie weet? Het weze jou gegund.

Voor anderen (o.a. ondergetekende dus) was deze PDL organisatie nog maar eens een flop van formaat. Als een bepaald medium (meerdere zelfs) gratis kaarten aanbiedt voor een (door organisatoren gezegd) hyperprofessionele meeting, en datzelfde medium stelt vast dat er wel degelijk zo'n 207 inkomkaartjes zijn afgedrukt (jawel, 1300 geïnteresseerden, maar die drukten de kaarten niet af..), dan weet ik genoeg.

Oh ja, ik hoor de kritieke klokken nu al luiden... Here we go... Ja maar... BTCS (heeft er niks mee te maken, maar dat zoeken diegenen die tot het slachtblok veroordeeld zijn dan nog zelf op...) is GRATIS... Ja hoor, beste luitjes, Afgelopen weekend was het ook GRATIS... Althans de algemene toegang, want voor de paddocks diende men 5 eurotjes bij te leggen. Overigens bood de zgn 'affiche' van vorig weekend internationaal spectakel... Ja mijn 'Kl..en'. (Kleurpotloden :p ) Een hoofdkussen ware wel degelijk welkom geweest. Het is al 21 jaartjes geleden dat ik me tijdens een wedstrijdweekend verloren voelde (21j geleden liet een liefje me in de kou staan, maar vind het in feite niet zo erg als het feit dat een organisatie ons achterwege laat :no: )

Enfin, om dit te noteren, heb ik het ook maar ZELF beslist :+

Mvg,
Dries De Smet

Mark 03-10-2005 18:44

Quote:

Originally Posted by Racingworld.be
Maar op een forum mag een mens dus z'n eigen mening uiten.

Nou, jij eigenlijk niet ;) Moet ik de hele discussie weer gaan oprakelen? Lijkt me het beste dat je in het vervolg je kritiek jegens bepaalde personen en organisaties het beste in een column kunt verpakken. Die staat dan prachtig op jullie eigen site.

En nu terug naar de feiten en verhalen over deze race!

Jawaddeman 03-10-2005 19:15

Quote:

Originally Posted by Racingworld.be

Een zeer triestige apotheose op een al te veel slaapverwekkend Spa Racing Festival, waarbij de toeschouwers zeer dik in de zak werden gezet via een zogenaamde fraaie 'affiche'.

Toeschouwers... waren die er trouwens? Niettegenstaande de gratis inkom (wel bijbetalen voor de paddocks :fight: ) en diverse vormen van publiciteit, schatte de persverantwoordelijke van het evenement het totaal aantal toeschouwers op zondag toch wel op zo'n 1500... :rolleyes: , waarvan iet of wat 500 effectieve toeschouwers en een duizendtal 'team-gerelateerde' aanwezigen. Stemt tot nadenken voor de organisatoren...

Mvg,
Dries De Smet

Nee nee; een bangelijke affiche, twee schitterende racen met de mini's; en zeer aangename race met alle nederlandse excotische voertuigen; en een schitterend spannende belcar... Hoe lang duurde het voor de vette aan de leiding lag??? en op het einde nog een beetje pushen van menten; niet slecht... alle toeschouwers hadden ongelijk weg te blijven... maar natuurlijk francorchamps is geen zolder, je ziet de wagens één keer en dan moet je weer 2minuut 30 minstens wachten voor diezelfde tegen te komen...

( oké de ferrari chalenge ne die lotuskes of zoiets dikke flop )

strepper 03-10-2005 20:56

Nog een punt en dat heeft niets met de wedstrijd te maken is de samenwerking met GLPK die zeer goed verlopen is. Van GLPK waren er vrijdag al twee personen nl. Jorgen en Nick deze zich direkt thuis voelden. Zaterdag werden zij versterkt door enkele manschappen, ik denkt dat er zondag zo'n 6 man van RTM was en 5 van GLPK. Ik heb nu ook gezien hoe prof. zij werken als zij ooit mijn hulp kunnen gebruiken zeer graag dan :worship: Nu RTM zijn afscheidswedstrijd heeft gereden. RTM heeft weer laten zien dat wij tot snelste van de groep behoren en wij gemist zullen worden tijdens de koers en na de koers. :D
Langs deze weg wens ik zij veel succes in FIA-GT
en hoop ik dat Goossens eindelijk belcarkampioen kan worden.

TYRI F1 03-10-2005 22:42

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Nee nee; een bangelijke affiche, twee schitterende racen met de mini's; en zeer aangename race met alle nederlandse excotische voertuigen; en een schitterend spannende belcar... Hoe lang duurde het voor de vette aan de leiding lag??? en op het einde nog een beetje pushen van menten; niet slecht... alle toeschouwers hadden ongelijk weg te blijven... maar natuurlijk francorchamps is geen zolder, je ziet de wagens één keer en dan moet je weer 2minuut 30 minstens wachten voor diezelfde tegen te komen...

( oké de ferrari chalenge ne die lotuskes of zoiets dikke flop )


idd, die ferrari's en lotusjes waren een uitstekende gelegenheid om jurgen vd goorbergh eens lastig te vallen en om natuurlijk ff die overheerlijke wafels uit te proberen! (kan iemand mij eens dat recept door sturen?)

ik heb me zeker wel vermaakt op spa, als was het alleen al dat ze het hek niet opslot hadden gedaan aan het einde van alle races waardoor we ff 3 rondes over het circuit hebben gereden :gas:

Ottooke 03-10-2005 23:47

Ik heb even grote schoonmaak gehouden. Probeer allemaal ontopic te blijven. Zelf kon ik niet aanwezig zijn in Spa, dus ik zou dan hier enkele verslagen en degelijke discussies over de races willen lezen ;)

El Torro 04-10-2005 01:08

Hebt ge allen met al dat gevregel hier :no: ook al eens voorzichtig naar de uitslag in TB gekeken. Hier maakt het getwist van de plaatsbepalingen van Penders, Couwberghs en Kuismanen niet veel uit.
Dan zie je dat De Hoen / Essers de leiding over nemen in TB samen met Broodcoren / De Coster ieder 91 punten en op de 3e plaats volgt dan Josten / Hascke (Muytjens) met 90 punten.
Drie teams dus met 1 punt verschil, dat wordt nog wat in TB tijdens de Belcar Masters in Zolder de laatste race :gas: tenminste als ik hier goed tel.
Dan kan zo te zien de Mini ook niet meer in aanmerking komen voor een plaats binnen de eerste drie ?!

Mr.Dallara 04-10-2005 10:28

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
SC 1 = Contact van S&P Porsche en Qvick Ultima. Porsche OUT!
SC 2 = GPR Porsche crash in Blanchimont
SC 3 = Muytjens crasht met BMW op Post 11

Mvg...

De Pino Porsche na de klapper in Blanchimont: (oorzaak van SC2)
http://www.renaudkuppens.be/albums/album19/RF11.jpg
(ze hebben er nog heel wat werk gehad op de vanrails terug "recht" te krijgen, want ze stonden deftig krom...)

De crash van Muytjens (oorzaak van SC3) heb ik niet zien gebeuren. Toen ik er ariveerde was men aan het takelen. Maar onderstaande foto toont aan dat het een zware klapper is geweest. (Ahja, het incident heeft zich voorgedaan in de Pouhon, en dus totaal niet in de dubbele linkse zoals er te lezen was op enkele website's... ;) )
http://www.renaudkuppens.be/albums/album19/RF39.jpg


All times are GMT +2. The time now is 08:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.