![]() |
Mercedes 1450 LS - Truck Super Prix 1990 - Steve Parrish - Revell - 1/25
5 Attachment(s)
Dit:
Quote:
Quote:
Ik ga dus eens een vrachtwagen bouwen, weliswaar een "koerscamion". Dan kan ik meteen in de toekomst ook een model inschrijven in de categorie "vrachtwagens" als we nog eens aan een modelbouwwedstrijd meedoen, want daar zat nog een niche in mijn "modelbouwmarkt"... http://i9.photobucket.com/albums/a79...450ls_real.jpg Het gaat om de Mercedes waarmee Steve Parrish in 1990 Europees Kampioen Truckracen werd. De foto bovenaan de thread is genomen tijdens de GP van de Nürburgring, waar Parrish tweede werd, en dat is meteen ook het model dat ik ga bouwen. Om te beginnen worden alle onderdelen losgemaakt en geprepareerd die in het BP-groen gespoten moeten worden, en dat zijn er enorm veel. Meer dan de helft. De stuurkabine, onderste spoiler en zelfs het interieur zijn het eerst aan de beurt. De enorme luchthapper op het dak wordt aan de kabine bevestigd, net als de radiatorgrille en de spatborden. Het interieur wordt ook al gedeeltelijk samengebouwd. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1182602207 Het chassis is heel wat meer werk: zo goed als alle onderdelen dienen hier groen gespoten te worden dus kan ik een heleboel voorbereidend werk uitvoeren alvorens te beginnen spuiten. Ook de bekleding van het chassis is zo goed als samengebouwd, alleen de brandstoftank op de foto moet in het grijs gespoten worden ipv groen. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1182602207 Dan zijn er nog een pak onderdelen die wel groen gespoten moeten worden, maar die ik liever vooraf in kleur zet omdat er andere onderdelen aan of achter zitten die een andere kleur moeten krijgen. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1182602207 En een dryfit toont ons dat de kabine alvast op het chassis past, wat bij Revell zeker niet vanzelfsprekend is. Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat tot hiertoe alle onderdelen vrij goed passen. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1182602207 En met de achterste bekleding gedryfit ziet de Mercedes er zo uit. Ik heb er ter vergelijking een 1/87 broertje naastgezet. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1182602207 |
Mooi, Guy aan de camions :) Leuk en eens wat anders. Ben benieuwd wat je hiervan weer gaat maken...
Tom |
klein vraagje : waar vind je nu nog zo'n kit ? :s
zeer leuk project, ik ga hem zeker volgen heb die bp truck nog weten rijden :) |
Quote:
|
Hallo Sennake, het virus van de camions heeft blijkbaar zijn gevolgen!
Ik heb deze versie ook nog staan om ooit te bouwen, te samen met 2 Phoenix-Man's. Deze ga ik zeker en vast volgen. Groetjes, Joka-1 |
Camions ... helemaaaaaaaaaaaal mijn ding niet, maar deze heb ik toch ook al eens vastgehad in de winkel. Leuk model, mooie livery en op voorhand al zeker dat hij goed gebouwd zal worden!
|
Vanaf nu worden we allemaal gebeten door de vrachwagens, geen slecht idee om dit ook eens te doen. Het is niet echt iets voor mij, maar ik ga toch volgen, het kan altijd van pas komen.
|
Mooi model Sennake ga deze zeker blijven volgen,daar in onze club zeker 80% camions bouwt is het wel altijd leuk om één en ander bij te leren.
Grts Vinnie.:gas: |
Quote:
|
wat ik mij afvraag bij dit model, is da cabine ook kantelbaar ? want daar zit het venein bij vrachtwagens, toen ik er nog maakte was dit vaak het struikelpunt. De cabine en het chassis appart waren goed gelukt maar dan de twee samenvoegen, ja dat was andere koek :)
|
Quote:
|
5 Attachment(s)
Nadat ik de meeste onderdelen eerst in grijze primer gespoten heb, kregen ze 2 lagen Humbrol N° 2 groen, omdat er in het Tamiya spuitbusjes gamma geen enkel groen zit dat het BP-groen benadert. Nog een andere reden om geen spuitbus te gebruiken is de grillige vorm van het gemonteerde chassis. Met een airbrush is het veel gemakkelijker om alle hoekjes en kantjes te spuiten, omdat je de druk kan regelen en moeilijk bereikbare plaatsen met lage druk toch mooi in kleur kan zetten.
Het bouwplan van Revell tracht me wijs te maken dat ALLE onderdelen van het chassis in BP-groen gespoten moet worden, maar dat lijkt me nogal sterk. Ik heb een aantal Truckracing-boeken aangeschaft waarin hier en daar een foto staat met een glimp van het chassis van deze truck, en op sommige foto's is het chassis inderdaad groen (maar zeker niet alle onderdelen), en op andere foto's is het zelfs helemaal niet groen. Blijkbaar werden er meerdere chassis' gebruikt waarvan er minstens één in het groen gespoten was. Jammer genoeg bezit ik geen enkele foto van het chassis tijdens de GP van de Nürburgring 1990, zodat het toch wat giswerk zal worden. In elk geval leek het me sterk dat onderdelen zoals de bladveren of radiatoren gewoon overspoten zouden worden met groene verf, dus heb ik die onderdelen in de originele kleur gelaten. Ook om een evenwichtige kleurencompositie te bekomen is het raadzaam om hier en daar een onderdeel in zijn originele kleur te schilderen. En je kan je zelfs afvragen of het wel zinvol is om zoveel tijd en werk in het chassis te steken dat zo goed als helemaal verdwijnt onder het koetswerk, maar goed, ik wil toch een zo getrouw mogelijke benadering van het origineel bouwen en bovendien zijn er altijd de foto's van het model in opbouw om later te kijken hoe de afgedekte delen eruit zagen... Nadat dus alle onderdelen geschilderd zijn, was het tijd om een realistische weathering uit te voeren. Ik heb een wash aangebracht met Tamiya X-19 smoke, en ik ben in dit geval erg royaal tewerk gegaan met deze kleur: zo'n truck is meestal goed ingevet en er hangt overal wel olie aan. Daarna heb ik alles gedrybrusht met de Tamiya weathering setjes (diverse tinten naar eigen goeddunken). Genoeg gepraat, hier zijn de foto's van het chassis. De wielen zijn nog niet gespoten en de banden zijn nog niet geschuurd of gedrybrusht. Maar met wielen eronder ziet het chassis er toch iets leuker uit. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184753638 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184753638 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184753638 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184753638 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184753638 Ik hoop dat ik met mijn geringe truck-kennis toch een vrij realistisch geheel gebouwd heb?... |
5 Attachment(s)
Ook alle andere onderdelen werden uiteraard in hetzelfde groen gespoten.
Hieronder een foto van de kabine in BP-groen: http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184754303 Dan eentje van het koetswerk, die nagenoeg het ganse chassis zal bedekken: http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184754303 En een foto van wat gespoten onderdelen, waarvan sommige al wat detailschildering ontvangen hebben. Het weatheren is hier duidelijk nog niet gebeurd. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184754303 En tot slot een tweetal foto's waarop ik een beperkte dryfit uitgevoerd heb waarop je duidelijk kan zien hoe weinig er van het chassis te zien blijft eens alles op zijn plaats zal zitten... http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184754303 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184754303 Andere vaststelling na het spuiten van alle onderdelen in BP-groen: een truck in 1/24 is GROOT! Ik had 2 potjes Humbrol aangeschaft om alles te spuiten (met een 1/24 auto kom ik toe met één potje), maar ik ben er nog twee moeten gaan bijhalen! Zo zie je maar hoe beperkt mijn kennis en inschattingsvermogen bij modelbouw trucks is... :o |
Quote:
Grts Vinnie.:gas: |
Ziet er al ferm uit Sennake.
Ga ik graag volgen. Succes. |
Knap,allemaal gaaf het spuitwerk:applaus:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
En uiteindelijk ga je er natuurlijk niets meer van zien eens het model op zijn wielen staat :frusty: |
Quote:
Prachtig werk en schitterende foto's ! Regards, 555 |
5 Attachment(s)
Ik heb nog eens wat voort gedaan aan mijn racetruck.
De zijdelingse knalpotten die ik initiëel groen gespoten had zoals de rest van het chassis, bleken uiteindelijk toch aluminiumkleurig te moeten worden (zelfs volgens het bouwplan van Revell). Dus heb ik ze overspoten met Tamiya XF-16 aluminium. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184959870 De radiator werd samengebouwd en gemonteerd, en de motor werd voorzien van de nodige details waarna hij geweatherd en gedrybrusht werd. Bij gebrek aan referentiefoto's heb ik de bekabeling achterwege gelaten, maar dat heeft natuurlijk ook een voordeel: nu kan ik de truck ook inschrijven in wedstrijdcategorie "out of the box"... Tenslotte heb ik alles ingebouwd in het chassis. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184959870 Daarna werden de verbindingen tussen de radiator en motor aangebracht. Hier horen ook de luchtfilters bij, die in een soort van beschermbak zitten waarover de luchthapper van de cabine past die voor de nodige frisse lucht zorgt. Bij het passen van de uitlaten op de turbo's kwam ik echter tot de vaststelling dat ik ze moest inkorten. 3mm links en zelfs 4mm rechts. Daarna heb ik ze gespoten met Testors "burnt metal" en gemonteerd. Daarna werden alle buizen en verbindingen eveneens geweatherd en gedrybrusht met de weatherings sets van Tamiya. Ik heb verschillende tinten door elkaar gebruikt totdat ik tevreden was met het resultaat. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184959870 Achteraan werden de persluchtcontainers en de brug gemonteerd, geweatherd en gedrybrust. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184959870 De wielen werden ook aangepakt. Ze zijn eerst gespoten met Testors "titanium", waarna ze een wash kregen van Tamiya X-19 smoke. Vervolgens heb ik ze gedrybrusht met Tamiya's weatheringsset "zilver". De banden werden allemaal geschuurd langsheen de loopvlakken om een verweerd uiterlijk te krijgen, waarna ze lichtjes gedrybrusht werden met matwit. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184959870 |
5 Attachment(s)
Nadat het chassis volledig samengebouwd was, heb ik met matzwart en matvernis nog wat finishing touches aangebracht met de airbrush. Onderaan ziet het chassis veel zwarter vanwege de dieseluitlaten, maar ook bovenaan heeft de truck al heel wat kilometertjes achter de spreekwoordelijke kiezen.
http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184960023 Ziezo, het chassis is klaar en ik kan aan de opbouw beginnen. Wat je ziet is voor 85% giswerk omdat ik nergens goede referenties kan vinden. Ik hoop dat ik met mijn beperkte vrachtwagen-modelbouw-ervaring een vrij realistisch ogend model kan neerzetten, maar zeker weten zal ik dit pas als de echte truck-kenners mijn model zullen kunnen bekijken en oordelen over het resultaat... http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184960023 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184960023 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184960023 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1184960023 |
Hm ik denk wel dat het er goed uitziet. Het weatheren is alvast uitstekend gelukt. Ik ga dit in mijn achterhoofd houden om de volgende wagen aan te pakken en wat realistischer te maken.
Zo'n airbrush is best handig waarschijnlijk. Ga ik eens moeten bekijken. Een idee voor een volgende meeting (als ik daar bij ga zijn natuurlijk)... |
Zeer mooi resultaat! Ge weet, ik ben een voorstander van weatheren met echte verf en het vuil dat je aangebracht hebt met de airbrush geeft zoveel meerwaarde aan het model. (de onderkant van de 307 en de meeting in Oostende zijn dan toch niet voor niets geweest?!). :D De uitlaten zien er ook 10x beter uit nu ze in kleur staan. Het enige wat ik nog zou "down tonen" is de blauwe schijn die je in de bochten achteraan hebt gezet. Dit zou ik meer een roestachtige kleur geven. Het zou me sterk lijken dat de temperatuur daar even hoog zou oplopen als in een F1 of MotoGP uitlaat, zodat ie blauwig gaat kleuren. Over het blauwe heen misschien nog wat "rust, dust and silver" zetten?
Wat ik minder overtuigend vind zijn de banden. Het lijkt precies of ze zitten zonder lucht zonder de velgen heen. Ik heb het gevoel dat het rubber toch wat strakker tegen de velgen aanzit. Wellicht dat het een probleem van kit is, of moet/kan er nog iets aan gebeuren? Voor het overige vind ik het een zeer overtuigend geheel, enneuh, laat die bescheidenheid maar achterwege, dat is nergens voor nodig. Verftechnish staan trucks niet zo heel ver af van auto's. Bovendien: "If it looks right, it is right", and this surely looks right baby!! ;) |
Quote:
Quote:
|
Ondanks dat je bijna geen referentiefoto's hebt , ziet je chassis er bijzonder realistich uit.
Wat je banden betreft moet ik Guido bijtreden en is het misschien nodig dat je ze vastlijmt op de velg. Goe bezig :worship: ;) |
Quote:
|
Ik ben geen truckbouwer/kenner maar ik vind toch dat het er zeer realistisch uitziet. De weathering ziet er goed en zeer waarheidsgetrouw uit. En zoals Guido zei: If it looks right, it is right. Dat moet je voor ogen houden, dan komt het dik in orde (en dat zien we hier natuurlijk)
Tom |
Quote:
Heel knap werk wat je hier laat zien! Doe zo voort! |
5 Attachment(s)
Ik zie dat ik al meer dan een maand geen update meer gepost heb. Daar zijn verschillende redenen voor:
En dus kan ik vandaag weer eens een update posten want ik heb foto's gemaakt. Wat heb ik dan wél gedaan? Wel, de bodyparts die al een tijdje geleden groen gespoten waren heb ik eens onder de loupe genomen en ik was tot de vaststelling gekomen dat de kwaliteit van de laklaag toch niet was zoals het moet zijn: teveel oneffenheden en stofdeeltjes in de lak. Dat komt omdat ik het spuitwerk gedaan heb met enamel-verf via de airbrush, en enamel heeft het nadeel dat de verf supertraag droogt en uren lang alle stofdeeltjes aantrekt die erin blijven kleven. Bovendien ben ik niet gewoon om grote oppervlakken te spuiten met de airbrush; ik gebruik hier altijd spuitbussen voor. Dus heb ik de laklaag gladgeschuurd met de polish set van Micromesh tot alles mooi egaal was, en er een nieuwe laag overheen gezet. Ondanks het feit dat het nu een stuk beter was, heb ik de oefening nog eens opnieuw gedaan. Telkens was het iets beter maar nog niet perfect, dus heb ik uiteindelijk 5x de laklaag gepolisht en er een dun laagje overheen gespoten. Net zolang tot het naar mijn goesting was. Toen zijn we een weekje naar zee gegaan en heb ik de bodyparts en de decals meegenomen om ze aan de Belgische kust te kunnen aanbrengen. Dat was eens iets anders, decals zetten op een terrasje onder de parasol met een drankje erbij... Terug thuisgekomen heb ik dan de nodige vernislagen aangebracht met Gunze Sangyo vernis. Ook hier werd ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt: een truck kost veel verf én vernis (3 en een half spuitbusjes liefst!). Het resultaat mag er echter zijn en daar ben ik blij om, want ik wist niet goed hoe enamel verf zou reageren op de vernis. Ik ga de bodyparts nu laten doordrogen waarna ik ze nog eens ga polishen en waxen. Daarna kan het detailschilderen beginnen. Het geribbeld gedeelte van de bekleding achter de cabine bijvoorbeeld moet nog metaalgrijs geschilderd worden, de raamrubbers moeten nog geschilderd worden, enz... Maar eerst staat er op het programma: detailschilderen en samenbouwen van de cockpit. Daarover krijg je weer een verslag eens er iets te zien valt... http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187280797 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187280797 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187280797 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187280797 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187280797 |
Als dat niet strak gespoten is, dan weet ik het ook niet meer. :drewl:
|
Ziet er super uit:gas:
|
Ja...die laklaag ziet er nagenoeg perfect uit! Het is je 5x opnieuw spuiten en je 3.5busjes vernis wel waard geweest!
Tom |
5 Attachment(s)
Nadat ik de gespoten bodyparts nog eens lichtjes opgeschuurd heb met Micromesh schuurpads, heb ik ze vervolgens een polishbeurt gegeven met Tamiya compound, waarna ik ze tenslotte ingewaxt heb met Tamiya wax. Tijd om eraf te blijven dus, en om iets anders te gaan doen.
Dat werd het bouwen van de cabine (het interieur dan). De basis was al gelegd doordat ik zowel de cabinevloer als de rolkooi al in hetzelfde groen gespoten had als de bodyparts. Nadat ik de vloer van de cabine zelf dus een aluminium kleur gegeven had, waren de "grote" schilderwerken achter de rug. Dus dacht ik "laat ons de kuipzetel eens onder handen nemen". Nadat ik het goede voorbeeld van Guido en Nismo gezien had, die de structuur van de fluwelen bekleding perfect nagebootst hebben mits aanbrengen van Rangerink embossing powder, was de verleiding te groot om niet hetzelfde te doen zodat ik besliste om de techniek ook bij mijn racetruck te gaan aanwenden. "So far for the OOB-bouw", dacht ik, want het is duidelijk dat deze upgrade niet thuishoort in de categorie "out of the box". Soit, het zij zo, dan kan ik meteen de ganse cockpit een beetje extra detailleren en misschien kan ik later aan de buitenzijde ook nog wel wat extra's toevoegen. We zien wel. De kuipzetel dus. Ik had in de thread van Guido gelezen dat hij eerst een laag semigloss black aanbracht waarna hij het embossing poeder in de natte verf strooide en de overschot gewoon eraf tikte. Dus schilderde ik ook mijn stoel met semigloss black, strooide er rijkelijk poeder overheen en tikte het teveel aan poeder eraf. Dat zag er goed uit. Na een dagje of twee drogen besloot ik om de stoel te gaan drybrushen om de structuur van het fluweel nog beter tot uiting te laten komen, maar daar ging het mis: hoe voorzichtig ik ook tewerk ging bij het drybrushen, het poeder bleek niet sterk genoeg aan de stoel te hechten en viel er gewoon af bij de minste aanraking. Nochtans had ook Guido zijn stoelen gedrybrusht. Wat deed ik fout? Omdat ik het antwoord voorlopig schuldig moest blijven opteerde ik ervoor om met white spirit de restanten van het poeder te verwijderen, waarna ik teruggreep naar een oudere en meer beproefde methode, nl. het verdunnen van witte houtlijm met water, die met een penseel aangebracht wordt op het te bekleden gedeelte van de stoel. Daarna werd alles weer rijkelijk overgoten met een sausje van embossing powder. Na een dag drogen bleek de verbinding keihard en sterk te zijn, zodat ik zonder verdere problemen het drybrushen kon uitvoeren. Wat ik fout gedaan had bleek na een telefoongesprek met Guido: hij had 3 lagen superdun semigloss black aangebracht met de airbrush, terwijl ik onverdunde verf aangebracht had met het penseel. Airbrushen gaat uiteraard sneller en dus is de verf ook veel natter bij het aanbrengen van poeder, zeker als ze superverdund is. Met het penseel is de plek waar je begint bijna droog tegen dat je aan het einde bent. Vandaar de minder goed hechting van het poeder in mijn geval... In elk geval werken beide methodes goed, op voorwaarde dat ze correct uitgevoerd worden. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187797617 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187797617 Eens de kuipzetel gedrybrusht was, heb ik de gordels aangebracht die vervaardigd werden uit materiaal van een Model Factory Hiro gordelset met fotoets-gespen van Renaissance. Ook de "Recaro" decal werd aangebracht, waarna alles nog een extra drybrushing kreeg. De beige glasvezel-achterzijde van de stoel, die nagenoeg onzichtbaar zal zijn eens de cockpit gemonteerd is, werd gewoon met het penseel geschilderd. Hiermee waren de werkzaamheden aan de zetel voorlopig beëindigd. Het dashbord kreeg ook wat aanpassingen. Ik heb de originele tellers, die voorzien waren van wijzers en cijfers in reliëf die manueel geschilderd moesten worden, gladgeschuurd om er aftermarket wijzerplaten op aan te brengen. Eens droog heb ik er een druppel 2-componenten epoxylijm overheen gedaan om ze te beschermen en om de afdekking van de wijzerplaten te simuleren. Tegelijkertijd heb ik met wat dunne ijzerdraad ronde sierringen vervaardigd en in de natte epoxylijm gelegd. Na 10 minuten was alles droog en kon ik verder. De racetrucks zijn voorzien van meer tellers en switchen dan een standaard truck, en daarvoor heeft Revell 2 decals voorzien waarop die extra's weergegeven zijn. Nadat ik ze aangebracht had bleek dat toch wat te simpel van uitzicht te zijn. Dus heb ik de 4 meters bovenaan het dashbord voorzien van een druppel epoxylijm en heb ik er een rood verklikkerlicht aan toegevoegd. De onderste decal werd voorzien van 5 switchen en 2 verklikkerlichtjes. Allemaal kleine aanpassingen die het realisme te goede komen. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187797617 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187797617 Vervolgens heb ik de stuurkolom en het stuur, evenals de pedalen op kleur gebracht en voorzien van een wash en een drybrushing. Ook de (erg korte) versnellingspook werd geschilderd en gedrybrusht. Daarna werden alle onderdelen gemonteerd, net als de kuipzetel. Vervolgens werden de veiligheidsgordels aan het chassis bevestigd met miniatuur boutjes. http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1187797617 Ook de verplichte brandblusser werd onderworpen aan een kleine upgrade. Het standaard kitonderdeel bestond namelijk uit 2 helften die niet alleen de blusser zelf, maar ook de blusslang zelf middendoor sneden. Bij het losmaken van de onderdelen van de gietmal lagen die halve stukken blusslang er al af zodat ik algauw besloot om ze te vervangen door scratchgebouwde onderdelen. De rest van de blusser werd "normaal" samengebouwd en geschilderd, waarna ik de bevestigingsklemmen met BMF bekleed heb. De blusslang werd vervaardigd met een stukje rubberslang, aan beide zijden afgewerkt met een metalen asje uit mijn "mish mash" zakje. De rolkooi tenslotte werd aan de bestuurderszijde voorzien van schuimrubberen beschermingskussens, door Tamiya masking tape een aantal keer rond de buisstructuur te draaien en matzwart te schilderen. Tenslotte werden brandblusser en rolkooi gemonteerd en klaar is kees. |
Quote:
|
Quote:
|
Prachtige update Guy! Die zetel is echt levensecht. Je weathertechniek is toch wel erg goed. Je weet precies waar en met welke kleuren je tewerk moet gaan, prachtig gewoon!
Tom |
Hallo Sennake, Als werknemer in een vrachtwagen garage ben ik blij een dergelijk model te zien .het ziet er vrij echt uit (behalve de velgen dit zijn gepollierde speedline's en dat blinkt volgens mij veel meer.)denk dat ze iets te donker gemaakt zijn met remstof. Maar het is niet aan mij om daar over te oordelen .Verder veel bouwplezier met dit model.
groeten coco.:gas: |
Prachtige kuipzetel, en ook het dashboard mag gezien worden.:applaus:
En bij deze zijn er al 3 verschillende manieren bekend om dat befaamde poeder aan te brengen: -Guido spuit de verf met de airbrush en strooit vervolgens het poeder in de natte verf -Nismo (ikke) spuit de verf met de spuitbus en strooi vervolgens het poeder in de natte verf -Sennake smeert eerst met water verdunde houtlijm en strooit daarin zijn poeder |
Het mish-mash zakje heeft weer dienst gedaan zie ik ... :cool:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.