De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Come back Schumi 'reloaded' - complot theorie?? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19015)

Mark 11-08-2009 10:00

Come back Schumi 'reloaded' - complot theorie??

Lees: http://www.bild.de/BILD/sport/motors...meback-ab.html

Iedereen kan weer terug in de motteballen en verder gaan met zijn zomerslaap.

Rein 11-08-2009 10:04

Er zullen er nu een hele hoop vloeken die speciaal voor hem een ticket hadden gekocht voor Francorchamps :eek:

Gèrre 11-08-2009 10:29

Ja, valt wel tegen :( 70 laps in een F1 na een paar jaar afwezigheid kan niet goed zijn voor de nek :)

Guido 11-08-2009 11:43

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 250922)
Lees: http://www.bild.de/BILD/sport/motors...meback-ab.html

Iedereen kan weer terug in de motteballen en verder gaan met zijn zomerslaap.

:)

Was die "lost in translation" toch nog niet zo verloren. Soms kan ook ik wel eens tussen de regeltjes lezen. ;)

smiley 11-08-2009 12:05

:frusty:Spijtig, ik had hem graag nog aan het werk gezien in Spa...

Neo-242 11-08-2009 20:22

Dit is echt lachen! Een maat van me zei het nog toen de Schumacher-comeback bekend gemaakt werd: dat is om de aandacht van het vertrek van BMW af te leiden én om de kaartverkoop te stimuleren. Uiteindelijk zal het wel niet doorgaan en met een sisser aflopen. Hij heeft nog gelijk ook!:)

Volstrekt onbegrijpelijk dat een team als Ferrari en een man als Schumacher een rentree met zoveel media-belangstelling aankondigt om dan pas achteraf tot de conclusie te komen dat het niet meer gaat qua fysiek. Klinkt enorm amateuristisch. Wij passeren toch ook eerst de bedrijfsarts vóór we een job krijgen?:crazy: Schumacher is niet alleman natuurlijk, maar het gaat hier toch om een veeleisende sport.

Enfin, Luca Badoer dus. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik kan me niet teveel herinneren van hem. Ik begrijp nog altijd niet waarom Ferrari geen jong scherp talent in de auto zet. Ik vraag me af wat Enzo Ferrari van deze vertoning zou gevonden hebben.:)

Al die Duitsers die een ticketje Spa gekocht hebben, je zou er bijna medelijden mee krijgen:eek:

Astra-fan 11-08-2009 20:35

Volgens mij heeft men van in het begin gezegd dat het zal afhangen van zijn nek of hij al dan niet zal starten.

Als het echt te doen was om de kaartverkoop te stimuleren hadden ze nog wel een week gewacht met de bekendmaking. Badoer kan men 's morgens bellen om 's middags te rijden dus ze hadden nog tijd genoeg.

Mark 11-08-2009 20:47

En jawel, Ferrari gaat weer vrienden maken:

Quote:

A push by Ferrari to allow teams to run three cars in Formula 1 next year could yet allow Michael Schumacher to return to the sport.

That was the firm hint dropped by Ferrari president Luca di Montezemolo on Tuesday night, just hours after Schumacher's F1 comeback was called off for now because of a neck injury.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/77626

Raceboy 11-08-2009 22:05

3 wagens voor 13 teams: 39 wagens maar er mogen er volgens het concorde agreement maar 26 starten; probleempje?

marcel 12-08-2009 00:09

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 250941)

Enfin, Luca Badoer dus. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik kan me niet teveel herinneren van hem. Ik begrijp nog altijd niet waarom Ferrari geen jong scherp talent in de auto zet. Ik vraag me af wat Enzo Ferrari van deze vertoning zou gevonden hebben.:)

ik herinner mij een fantastische GP van Europa (toen nog op de nurburgring) '98, in de regen, waar hij voor de punten mee reed in een minardi. tot hij technische problemen kreeg en moest opgeven

Guido 12-08-2009 11:55

Quote:

Originally Posted by Astra-fan (Post 250942)
Volgens mij heeft men van in het begin gezegd dat het zal afhangen van zijn nek of hij al dan niet zal starten.

Als het echt te doen was om de kaartverkoop te stimuleren hadden ze nog wel een week gewacht met de bekendmaking. Badoer kan men 's morgens bellen om 's middags te rijden dus ze hadden nog tijd genoeg.

:agree:

camso belgium 12-08-2009 20:59

Quote:

Originally Posted by Gèrre (Post 250924)
Ja, valt wel tegen :( 70 laps in een F1 na een paar jaar afwezigheid kan niet goed zijn voor de nek :)

Zou het kunnen zijn omdat die nek veel te dik is? G force, you know

Baron 15-08-2009 11:17

Ik hou hier toch een wrang gevoel aan over.
Dit is toch wel de autosport-klucht van het jaar.
Ik ben nooit een Schumacher-fan geweest. Ik heb nooit een hoge pet opgehad van de kerel, noch als piloot, noch als mens. Mijn achting voor hem is nu nog verder gedaald. :mad:

Al die Duitsers die nu met een ticket voor Francorchamps zitten, omdat ze dachten dat Schumacher daar ging rijden; moeten zich toch wel serieus bedrogen voelen. Goed bezig, Schumi! :applaus::o

marcel 15-08-2009 11:53

Schumi kan er zelf toch ook niks aan doen dat de pers graag overdrijft. de meeste media hadden het meteen over een 100% zekere comeback, maar als men verder keek dan de neus lang was, kon je geweten hebben dat er nog medische testen etc moesten gebeuren.

dat bijna niemand dat tegenwoordig doet, kan je Schumacher moeilijk gaan verwijten

Ottooke 15-08-2009 13:30

Er zijn toch al heel wat kaarten te koop op de Duitse eBay. Jammer voor die mensen die al een ticket hadden gekocht, maar Schumacher heeft van in het begin gezegd dat hij niet zou rijden als zijn nek het niet aankon.

Mark 17-08-2009 18:54

Ferrari fans zullen mij wel dood wensen maar gezien hun laatste truukje met Badoer doen ze er werkelijk alles aan om afgezeikt te worden door de rest van de autosportfans. Heb toch eens ballen aan je lijf en ga gewoon open en eerlijk de strijd aan. Heel toevallig dat er een paar dagen voor een GP een promotiefilmpje gemaakt moet worden.

Quote:

Komend weekend vervangt Luca Badoer de geblesseerde Felipe Massa in de Formule 1. Maar wat doe je als coureur als je voorafgaand aan je Ferrari-racedebuut niet mag testen met de F60? Dan verzin je gewoon een truc om stiekem toch wat te kunnen rijden.

http://www.autosport.nl/news/18711/f...60_testen.html

Guido 17-08-2009 21:52

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 251064)
Ferrari fans zullen mij wel dood wensen maar gezien hun laatste truukje met Badoer doen ze er werkelijk alles aan om afgezeikt te worden door de rest van de autosportfans. Heb toch eens ballen aan je lijf en ga gewoon open en eerlijk de strijd aan. Heel toevallig dat er een paar dagen voor een GP een promotiefilmpje gemaakt moet worden.

Volgens mij is dat precies wat Badoer op de foto controleert en afgaande op zijn "duimpje omhoog", lijkt er van die kant uit, niets mis te zijn... :D :+

----------

Eurhm, tenzij ik iets gemist heb, maar als Badoer testpiloot is, zou die toch al vlotjes wat kilometers in de wielen moeten hebben, niet? Kerel heeft gewoon schrik als je het mij vraagt. Gaat er niets van bakken zondag.

Baron 17-08-2009 23:56

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 251066)
Kerel heeft gewoon schrik als je het mij vraagt. Gaat er niets van bakken zondag.

Dat weet ik zo nog niet. Badoer is helemaal geen slechte piloot hoor! De man heeft echter, zoals zoveel talenten, nooit echt de kans gehad om zijn kunnen te tonen. Het bekende verhaal, ...geen sponsors, geen grote budgetten achter de hand. Badoer heeft jaren geleden eieren voor zijn geld gekozen en zich tevreden gesteld met de job van vaste Ferrari-testpiloot. Ik verwacht niet dat hij zondag voor de overwinning gaat meestrijden; maar anderzijds zou hij toch wel eens voor een aangename verrassing kunnen zorgen.

Guido 18-08-2009 00:31

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 251077)
Dat weet ik zo nog niet. Badoer is helemaal geen slechte piloot hoor! De man heeft echter, zoals zoveel talenten, nooit echt de kans gehad om zijn kunnen te tonen. Het bekende verhaal, ...geen sponsors, geen grote budgetten achter de hand. Badoer heeft jaren geleden eieren voor zijn geld gekozen en zich tevreden gesteld met de job van vaste Ferrari-testpiloot. Ik verwacht niet dat hij zondag voor de overwinning gaat meestrijden; maar anderzijds zou hij toch wel eens voor een aangename verrassing kunnen zorgen.

We zullen zien op zondag, maar rondjes draaien, technische data analyseren en feedback geven tot ge er scheel bij ziet, is toch nog wat anders dan strijden voor posities. Lijkt mij.

Baron 18-08-2009 01:24

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 251078)
We zullen zien op zondag, maar rondjes draaien, technische data analyseren en feedback geven tot ge er scheel bij ziet, is toch nog wat anders dan strijden voor posities. Lijkt mij.

Idd. Het gebrek aan competitieritme is zijn grootste handicap. Maar voor de rest zie ik weinig minpunten. Ik ga dit weekend zeker voor hem duimen.

Marc 18-08-2009 11:36

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 251066)
Eurhm, tenzij ik iets gemist heb, maar als Badoer testpiloot is, zou die toch al vlotjes wat kilometers in de wielen moeten hebben, niet?

Je hebt idd een en ander gemist. Badoer heeft zo goed als niet gereden met de F60.

Luuk S 20-08-2009 11:29

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 251078)

Daarbij, strijden voor posities?
Een goede kwalificatie rijden moet een testpiloot volgens mij wel kunnen. Daarna is het een kwestie van niemand voorbij laten en het is in de sakosj :)

Baron 23-08-2009 20:58

De criticasters hadden dus gelijk; Badoer heeft er niets van gebakken. Voor mij de ontgoocheling van het weekend. Ik moet mijn mening herzien. :o Dat je de meest ervaren testpiloot uit de F1-geschiedenis, wil nog niet zeggen dat je het mooie weer kan maken in een GP.

Hoogstwaarschijnlijk exit Badoer in de tweede Ferrari. Dan krijgt in Francorchamps misschien een jong talent een kans.

Neo-242 23-08-2009 22:00

Hij zal nog wel rijden in Spa: http://www.autosport.com/news/report.php/id/77948

Guido 23-08-2009 22:11

Quote:

Originally Posted by Marc (Post 251085)
Je hebt idd een en ander gemist. Badoer heeft zo goed als niet gereden met de F60.

:o was in de veronderstelling dat er nog wat getest mocht worden, maar had ondertussen al begrepen dat dit niet zo was.

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 251245)
De criticasters hadden dus gelijk; Badoer heeft er niets van gebakken. Voor mij de ontgoocheling van het weekend. Ik moet mijn mening herzien. :o Dat je de meest ervaren testpiloot uit de F1-geschiedenis, wil nog niet zeggen dat je het mooie weer kan maken in een GP.

Hoogstwaarschijnlijk exit Badoer in de tweede Ferrari. Dan krijgt in Francorchamps misschien een jong talent een kans.

Niet dat ik mezelf als "criticaster" zie, maar Badoer heeft de statistieken wel tegen zich natuurlijk. F1-rijder met het meeste zonder 1 punt te halen. OK, bij Minardi en andere teams achteraan op de grid kan je zeggen, maar als ie echt zo goed was, was hij daar natuurlijk niet gebleven.

Ferrari ondertussen Badoer bevestigd voor Spa:
http://en.f1-live.com/f1/en/headline...23195335.shtml

Baron 23-08-2009 22:58

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 251248)
maar Badoer heeft de statistieken wel tegen zich natuurlijk. F1-rijder met het meeste zonder 1 punt te halen.

Dat record heeft hij tenminste toch scherper gesteld ! :champagne::applaus:

smiley 24-08-2009 21:00

Uiterst saaie race, het enige mooie was om te zien hoe Barrichello weer een typische ross brawn zege pakt, langer als de rest buiten blijven, en daar het verschil maken.
Voor de rest dus een uiters saaie race met een beschamens optreden van Badoer, Gene zou het stukken beter hebben gedaan (denk ik)

The Interceptor 25-08-2009 20:39

Ik begrijp echt niet waarom ze Gene niet hebben laten rijden, die man heeft tenminste nog race-ervaring, dan wel geen sprintrace, maar toch he.

En nu gaan er al geruchten dat ze vanaf Monza misschien wel Bruno Senna willen laten rijden. Laat dat ook maar uit...
En een Fisichella en Davidson die via de pers soliciteren voor het 2e Ferrari stoeltje ...

smiley 25-08-2009 21:15

Quote:

Originally Posted by The Interceptor (Post 251319)
Ik begrijp echt niet waarom ze Gene niet hebben laten rijden, die man heeft tenminste nog race-ervaring, dan wel geen sprintrace, maar toch he.

En het was ook nog eens in spanje te doen, zijn land...
Ik ben eens benieuwd wat het nog gaat geven voor de volgende races, ferrari mag niet teveel spelen als ze hun 3de plaats willen behouden.

gwyllion 28-08-2009 17:14

Tijdens de 2de vrije training in Spa is Badoer meer dan 1 sec trager dan de rest en 2 sec trager dan zijn teamgenoot Räikkönen :rolleyes: Een schril contrast met Grosjean en Alguersuari die maar 1 en 3 tiende op Hamilton moeten toegeven :cool: Afvoeren zou ik zeggen :bye:

Mark 06-12-2009 22:45

Was er wellicht een andere reden dat Schumi niet van start is gegaan met de F60? Nico Hulkenberg licht een tipje van de sluier op, lees: http://www.pitpass.com/fes_php/pitpa...s_art_id=39644

Hulkenerg wilde niet met een F60 zijn debuut maken? Schumacher wilde zijn reputatie niet schaden? Gezien hun gezamelijke manager Willi Weber klinkt het aannemelijk.

Mark 11-12-2009 23:36

Schumi voor 1 jaartje terug in de F1? Het begint nu wel heel spannend te worden:

http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewben...looking_i.html

Geen harde bewijzen of feiten maar wel een erg logisch verhaal.

Sennake 15-12-2009 08:37

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 254009)
Schumi voor 1 jaartje terug in de F1? Het begint nu wel heel spannend te worden:

http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewben...looking_i.html

Geen harde bewijzen of feiten maar wel een erg logisch verhaal.

Wat er van waar is weet ik niet, maar op de site van Het Laatste Nieuws staat sinds vanmorgen iets dergelijks te lezen:

Volgens Bild Zeitung, doorgaans goed ingelicht als het om nieuws over Michael Schumacher gaat, is de rentree van de zevenvoudige wereldkampioen in de Formule 1 een kwestie van tijd. Hij lijkt klaar voor een comeback in 2010, deze keer bij Mercedes, zo schrijft het AD.

Alle obstakels zijn volgens de Duitse boulevardkrant van de baan. Ferrari zou het contract met Schumi (hij is er een vorstelijk betaalde adviseur) dat nog drie jaar loopt, wel willen stopzetten. Mercedes heeft naar verluidt een jaarsalaris van zeven miljoen euro veil voor de veteraan, die in januari 41 wordt.

Volgens Britse media onderhandelt Schumacher rechtstreeks met huisvriend Ross Brawn, het Britse meesterbrein dat hem bij alle zeven wereldtitels terzijde stond en in 2010 teambaas is van Mercedes GP. Schumachers woordvoerster en hijzelf onthielden zich van commentaar. (dea)

Het moge duidelijk zijn dat ikzelf niet zo erg hoop dat dit bewaarheid wordt, maar waar rook is...

Raceboy 15-12-2009 21:54

Kan Mercedes voor de tweede keer Heidfeld in de kou laten staan.

Ferrari rules 16-12-2009 10:10

Heidfeld? wie is dat?!? lol
Ik denk dat ik 1 van de weinige paddockers ben die hoopt op een échte comeback van Schumi! Alleen jammer dat het niet bij Ferrari is....
Nu zal ik nog met 2 petjes aan mogen gaan kijken ook ! Enfin, ik denk als Mercedes Gp moet kiezen tussen Heidfeld en Schumacher dan is de keuze snel gemaakt toch?

RKG 16-12-2009 11:58

Comeback van Schumacher zou goed zijn voor de publiciteit van de F1.

smiley 16-12-2009 16:31

Quote:

Originally Posted by Ferrari rules (Post 254102)
Ik denk dat ik 1 van de weinige paddockers ben die hoopt op een échte comeback van Schumi! Alleen jammer dat het niet bij Ferrari is....

Je bent niet alleen :p Ik zou Schumi ook heel graag terug zien, voor mij maakt het niet zoveel uit of dat nu met een feraari is of niet.

Ik denk trouwens dat de Mercedes Gp een van de te kloppen wagens gaat zijn in 2010, aangezien ze met de nieuwe regels een van de snelste chassis in huis hadden bij brawn. En ze bovendien ook al even bezig zijn aan de wagen voor 2010.

Ik denk dat hij bij een comeback niet zal afgaan, in tegendeel zels, ik zou hem samen met brawn nog zelfs races zien winnen.

The Interceptor 18-12-2009 23:26

Nu toch wel grappige nieuwsberichten.
Luca Di Montezemolo zou een bericht op de Ferrari site hebben staan, waarin hij zegt dat "de echte Schumacher" altijd bij Ferrari zal blijven.
Maar dat zijn "tweelingsbroer" zou héél waarschijnlijk bij Mercedes gaan rijden.

't Grappige is alleen dat Het Nieuwsblad nu denkt dat Ralf Schumacher bij Mercedes gaat rijden!
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF18122009_058

Brecht 19-12-2009 01:37

Quote:

Originally Posted by The Interceptor (Post 254142)
Nu toch wel grappige nieuwsberichten.
Luca Di Montezemolo zou een bericht op de Ferrari site hebben staan, waarin hij zegt dat "de echte Schumacher" altijd bij Ferrari zal blijven.
Maar dat zijn "tweelingsbroer" zou héél waarschijnlijk bij Mercedes gaan rijden.

't Grappige is alleen dat Het Nieuwsblad nu denkt dat Ralf Schumacher bij Mercedes gaat rijden!
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF18122009_058

Dat denken ze niet, je moet het artikel eens goed lezen :)

Guido 23-12-2009 13:04

Schumacher getekend voor 1 jaar bij Mercedes! Net op de radio (JoeFM).

Waarom stoort dit mij nu niet zo erg als toen hij bij Ferrari reed...? Deze keer kijk ik er precies wel naar uit. Brawn/Schumacher: opnieuw goed voor een titel?

All times are GMT +2. The time now is 07:10.