![]() |
Colin McRae 3.0 demo
Den demo is uit ! En hij valt te downloaden op www.fragland.be (raceboy gaat weer es blij zijn, zie :p )
Probleempje is wel dat ik nogal dicht tegen mijn limiet zit, dus: Is het de moeite waard ? Uittesten, mensen ! :) |
Het is de moeite. :) Goed zoals we van codemasters gewend zijn.
|
Hij is aant downloaden... :)
|
ben em ook aan het downloaden ..... heb wel de mirror van telenet games gepakt ..... scheelt toch al snel een paar 100 kb/sec extra
|
Niet slecht... beter dan ik verwacht had... als ge U bij keyboard besturing houdt, tenminste. Stuurtje/pedalen is huilen met de pet op.
Jan. =--- |
Ik speel hem al enkele maanden op mijn PS2 en ik moet zeggen, het is de moeite!
|
derjust eens op de pijnbank gelegd .....
bijzonder goed ..... enkel nog hier en daar een probleempje met de boompjes ==> sommige grote bomen rij je makkelijk omver ..... piepkleine struiken zijn soms een betonblok .... besturing is nog steeds fenomenaal graphics zijn meer dan OK geluid is magniefiek ...... prima game (can't wait) |
Ik kan de demo niet spelen.
Elke keer als ik het spel wil openen geeft het aan: kan D3D9.DLL niet vinden. Weet iemand hoe ik deze kan oplossen en toch mijn demo kan spelen???? :( :( |
DirectX 9.0a installeren, dan zou het moeten lukken, denk ik
|
thankx
|
Quote:
I'm not a winner, not a loser, i am a racer IM-RACING IM-RACING WILIAMS BMW, Dutch Power combinated with Colombian Force Bedoel je soms Duits ofzo? ;) En ik ben niet zo into Rally-games, geef me maar F1 |
'your graphics card does not meet the minimum specification for this game'
:( :mad: :frusty: |
Redelijke game , besturing achter de auto is slecht , in de cockpit isset goe , veel beter dan racedriver trouwens...
|
welke tijden rijden jullie zoal op de verschillende stages ?
de mijne: 03:34 in the UK 03:47 in Japan 03:12 in Sweden |
Quote:
Heb ik ook al eens aangehaald :) BMW toekennen aan Hollanders, tssss :) Wat colin mcrae betreft: nog 1 dag en ik heb terug download over.... :( |
Quote:
Oeps... nie gezien dat er meer als een parcourske was. Momentje... UK : 3m32.65s Japan : 3m43.89s Zweden : 3m00.32s Edit: tijden ingevuld na herinstall demo. Jan. =--- |
Quote:
Tot over 2 jaar of zo CMR 3 :+ |
Quote:
|
De installatie verloopt prima en dan als ge het wilt starten..."Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3d9.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen!"
Wa wilt da zeggen? Alvast bedankt! Greetzzz |
Het betekend dat je DX9.0a niet geinstalleerd hebt staan.
Dus hup naar de Microsoft site en installeren die handel. :cool: Jan. =--- |
UK heb ik nu in 03:30.86
|
T'is hier ondertussen ook aan het binnenstromen, seffes es uittesten.
|
UK 03:30.86
JAP 03:37.94 SWE 03:01.43 |
Eigenaardig: is dat mijn verbeelding of verandert de respons van de besturing werkelijk als ge van resolutie verandert?
Jan. =--- |
aan het spel verandert niks .....
Maar door het verschil in resolutie krijg je als het ware een andere perspectief ..... is inderdaad ff aanpassen dan .... |
sry guys, no offence ofzo. Maar ga is buite zitte ofzo met dit weer. Doe ik ook en echt, het is zalig
|
Quote:
Greetzzz |
Quote:
maar soms moek daar is gaan lopen zele .... veel te warm azo airco |
mjah, ikke ook wel. Maar om echt games te gaan spele :S
ikke niet hoor. Kga dan ff tennis kijke ofzo. |
In het geval van vituele autos met een gesloten cockpit verhoogt een hoge omgevingstemperatuur wel het realisme, natuurlijk... :D
BTW: ik ben deze middag buiten geweest. Anderhalf uur sjokken en aanschuiven in dat dom warenhuis en daarna terug die snikhete auto in... dikke fun. :mad: Jan. =--- |
Bij mij gaat het niet, ik start op, krijg dat scherm van demo is 95% af blablabla, en dan kijk ik weer op mn dekstop. Ik heb trouwens hetzelfde probleem met F1-2002 :(
|
Kheb ook dat probleem. Wel vreemd want de previewdisc draaide wel perfect :)
|
Is er een oplossing voor? Want da's wel een verevelend probleem..
|
nope soms werkt het wel,soms niet.
|
tijd van zweden nog eens een stukje scherper gezet
UK 03:30.86 JAP 03:37.94 SWE 02:54.88 |
Nu gaat het wel, alleen heb ik nog geen stage kunnen uitrijden ;)
|
Quote:
|
Quote:
Mijn downloadlimietje staat weer op 10 GB, ik ga die demo eens binnenhalen, zie ! :) |
Quote:
|
eum...
ok ? |
All times are GMT +2. The time now is 16:26. |