De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   vandaag 19 juni bestaat Circuit Zolder 40 jaar ! PROFICIAT (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5406)

A.J. 19-06-2003 18:40

vandaag 19 juni bestaat Circuit Zolder 40 jaar ! PROFICIAT

Op 19 juni 1963 werd Circuit Zolder plechtig geopend. Dus eigenlijk mag dit niet zomaar aan ons voorbij gaan vind ik want voor velen onder ons is het circuit één van de belangrijkste dingen in ons leven.

Laat ons hopen dat we nog lang onze hobby kunnen uitoefenen in Zolder (racen, sleutelen, vlaggen, fotograferen, kijken,... voor elk wat wils)

PROFICIAT CIRCUIT ZOLDER EN NOG VELE JAARTJES :applaus:

Mark 19-06-2003 18:46

Idd, Circuit Zolder proficiat........dat ik nog vele jaren afslag 27 mag nemen om het weekend door te brengen.

De visie en startegie van Circuit Zolder is soms een andere als ik voor ogen zou hebben. Wat betreft is Circuit Zolder net als een mooie dame, de minpunten neem je er voor lief bij :D

Roel 19-06-2003 18:52

Ook van mij proficiat, dat we er nog vele mooie dagen mogen beleven

airco 19-06-2003 18:56

mag wel in autosport algemeen :)

Ottooke 19-06-2003 20:05

Mijn grootouders, mijn ouders en ikzelf wensen Circuit Zolder nog vele jaren toe! 3 generaties zijn in de voorbije 40 jaar dikwijls naar Zolder gegaan. En ik weet zeker dat ik met mijn kinderen later ook nog dikwijls naar het circuit zal komen.
Op naar de 50 jaar zou ik zeggen! Misschien heb ik nog het geluk om mee te maken dat Circuit Zolder 100 jaar viert !

Serre 19-06-2003 20:11

Ik weet het, ik begin dit jaar aan men 17de jaar als baancommissaris op het boven genoemd circuitje...

I hope we will still be friends for another few years

En het is daar dat ik ook enkele van mijn "dikste " vrienden heb leren kennen, toen ik verzeild ben geraakt in de limburg....

Bart.Vandecavey 19-06-2003 20:35

Gefeliciteerd Ter Laemen!

R@ce@holiC 19-06-2003 20:38

Gefeliciteerd Zolder , en dat we nog vele jaren "koers" mogen zien !

Don Kamiel 19-06-2003 21:01

Nog ne proficiat, en dat we nog veel spectakel mogen zien !!!

redje 19-06-2003 21:51

Proficiat.

Raceboy 19-06-2003 22:14

Zo oud al :) Gelukkig vorig jaar een face)lift met de nieuwe pits enzo ;)

Win Percy 19-06-2003 22:26

Ik loop er ook al wat jaartjes rond , heb vééél zien veranderen , qua publiek , races ed , maar ik wens ze toch een dikke proficiat en op naar de vijftig !!!! :applaus: ;)

Baron 20-06-2003 07:14

Zolder, van harte proficiat!

In 1970 ging ik als 6-jarig broekventje, aan de hand van mama en papa, naar de "otokoers" in Zolder. Ik heb er een passie voor de rest van mijn leven aan overgehouden!

Zolder, bedankt voor al die mooie momenten!

AlainH 20-06-2003 09:15

Happy Birthday !!

Sennake 20-06-2003 09:39

Hartelijk gefeliciteerd Circuit Zolder!!

Overigens is het circuit net even oud als mijn broer, die hierdoor GRATIS naar de Historic GP mag gaan dit weekend, net zoals alle andere mensen die in 1963 geboren zijn en dus 40 worden dit jaar.

Om niet altijd dezelfde mensen te bevoordelen gaan ze binnen 5 jaar de 45-jarigen, en binnen 10 jaar de 50-jarigen gratis toegang verlenen :+ :+ :+

PS : de laatste paragraaf is zever, maar de rest is ECHT WAAR!

fordje 20-06-2003 10:05

Dat klopt IDD, vanwege Circuit Zolder is een bericht vertrokken dat alle Belgen, geboren in 1963 (ikke dus ook) op vertoon van hun identiteitskaart een gratis toegang tot het circuit kunnen bekomen.

Natuurlijk blijven Parking en alle andere extra's te betalen...zo gek zijn ze nu ook weer niet in Limburg! :D

Anderzijds....wie in het bezit is van een old-timer en dit week-end afzakt naar Zolder kan genieten van een ander voordeel:

Er worden GRATIS parkingplaatsen voorzien IN DE PADDOCK voor alle old-timers. De inzittenden betalen wel hun toegang (tenzij je natuurlijk 40 jaar bent).

Mooie initiatieven allemaal die er toch voor zorgen dat er dit week-end weer een pak volk zal zijn.

Alleen...ik kan niet... :( .

Wil iemand in het bezit van een old-timer mijn paspoort misschien lenen :D

Jan 20-06-2003 13:21

Wil er iemand tegen morgen mijn oldtimer in orde brengen ttz: nieuwe benzinetank monteren, nieuwe benzineleiding leggen, de pompjes van de trommelremmen losmaken, de binnenbekleding verder afwerken, de verbrede stalen velgen van banden voorzien, de raamdichtingen vervangen en het chroomwerk op zijn plaats klikken......dan kan ik Fordje zijn paspoort gaan halen :D ......of deelnemen aan de MAK Historic ;)

jan

joost 20-06-2003 14:11

In 1978, ik was net geen 5 jaar, ging ik , met mijn ondertussen overleden 'papa' naar mijn eerste autowedstrijd; de EG Trophy in Zolder.
Aan de hand van mijn vader heb ik toen genoten van BMW's, Capris en Skodas...Ongeveer 25 jaar later loop ik nog altijd met plezier in Zolder rond en ik hoop dat ik ooit hetzelfde zal kunnen doen als mijn vader destijds. Daarom, Zolder, nog vele jaren en alvast tot zondag.

ps. dit is mijn 600ste...en ik zal mijn autootje op de binnenparking kunnen zetten.

fordje 20-06-2003 16:06

Quote:

Originally posted by joost

ps. dit is mijn 600ste...en ik zal mijn autootje op de binnenparking kunnen zetten.

Waarvan 590 met onzin, :D :D maar ja, dat is hier :Offtopic:

pompierke 20-06-2003 19:19

Terlaemen Zolder proficiat met jullie 40 jarig bestaan :) :) :)
Van die 40 heb ik er bijna (in september) 27 jaar doorgebracht als baankommissaris en ik ga er nog altijd graag naartoe.
Je moet een beetje zot zijn :+ :p :+ om het zolang vol te houden tussen als die gekken.
Ik hoop dan ook nog vele jaren van autosport te kunnen genieten op ons Limburgs circuitje.
pompierke

All times are GMT +2. The time now is 14:24.