![]() |
Racing Festival de race
Mediagroep Van Dyck Belcar - Race
Volledige uitslag met dank aan RIS Voor zij die MSE volgen de BMW nr 77 is niet gestart. Volgende race In zolder zijn we weer terug van de partij |
En dit is dus die volledige uitslag :
1 2 DUPONT V BOUVY F Chrysler Viper GTA ==48== 2:24.753 2:27.494 2 4 KUISMANEN P VOSSE V Chrysler Viper GTA 18.584 2:24.222 2:32.170 3 5 SELLESLAGH P VANNNERUM M Corvette C5R GTA 1:46.738 2:23.733 2:35.985 /* post ingekort; de volledige uitslag op deze manier is té onoverzichtelijk; voor meer kan je hier bij RIS terecht; mvg, Bart */ |
mooie prestatie van Lamot en Cauwberghs, de eerste maal da'k seconden zitten aftellen heb via RIS :)
|
mistery
zou je uitslag wat overzichterlijker willen posten. knap van lamot en Cauberghs, zijn ze bijna zeker van de GTB eindwinst ? |
Weet er iemand of Menten ongedeerd is ?
|
geen idee heb wel de wagen gezien, voorkant was seriues stuk.
|
ik meen door de luidsprekers op het circuit te hebben verstaan dat hij naar Verviers gebracht is voor een check-up in het hospitaal en dat hij ok was
|
36 stuks aan de start!! ......................ik zeg niets meer ;)
|
Menten blijkt OK te zijn, gelukkig maar, het is een ferme klap geweest !
|
Heb net de samenvatting nog eens bekeken...
http://www.race-rally.be/2003/racing.../Streaming.asp ... er heeft daar een marshal serieus veel geluk gehad wanneer de Porsche van Menten eraf gaat in Blanchimont... |
Die kerel ( of juffrouw ) heeft z'n leven zien voorbij flitsen !!!
Die is daar maar net weg als de Porsche zich keihard in de bandenstapel boort. Is daar geen nieuws over ? |
Quote:
De Porsche van Goossens/Penders, de STealth van Van Moerkerke, de Venturi en de Saab zijn niet gestart na problemen in de trainingen. De Porsche van Van dyck/Raus en de Audi TT van Mattheus zijn in de eerste ronde uitgevallen. Daarom komen ze niet voor op de uitslag. Dus spreken van 36 auto's aan de start is niet juist. We hebben in het verleden meer deelnemers gehad maar 42 is toch nog een respectabel getal vind ik. |
Quote:
|
Quote:
|
Ik vrees dat ze die optie niet toelaten...
En wat die marshal betreft : ik stond vorige keer tenminste nog ACHTER de banden, deze jongen (of meisje) loopt VOOR de banden (wat uiteraard onontbeerlijk is als je assistentie aan het geven bent) zodat hij (of zij) waarschijnlijk NOG een pak harder verschoten moet zijn dan ik op de 24 uur... Maar of hij er ook een actie-foto van heeft? :D (Graptjen eeh Pol) |
Quote:
|
Quote:
|
geeft er al iemand ergens het klassement gevonden ?
Ik ben benieuwd, ik weet dat we aan kop staan in de klasse maar ik vraag me af met hoeveel punten? groetjes vinnie |
1 Attachment(s)
Als ik me de uitspraak van Marc Martens tijdens de persconferentie nog goed herinner, hadden jullie nog 5 punten nodig in de laatste race om als kampioen te worden gevierd.
Hij heeft jullie puntenaantal vernoemd, maar dat ben ik kwijt. ter compensatie een fotoke :D van uw gelukkige teammaat: |
Quote:
Niet officieel !! n° Drivers Total 52 Beliën/Jakobs 222 51 Theuws/Derdaele 167 71 Qvick/Beernaert 146,5 72 Van Bellingen/Leyssens 142 59 Aerts/Moonens/Lippens 133,5 92 Radermecker/De Sordi 111 74 De Keersmaeker/Van Delm 108 53 Carlier/Pasteels/Pauwels 105,5 76 Verhoeven/De Coster 102 75 Van Cleemputte/Gabriel/Aerts 101,5 55 Van de Velde/Jamers 84 56 Meijers/Meijers/Broekmans 99 77 Beckers/Cassiers 99 58 Jeuris/Werckx 98,5 57 Severich/Kenis 92 60 Frans/Winnepenninckx/Herbots 70,5 73 Moore/Cox/Redhouse 66 63 Maes/Verbist 46 54 Verpoort/Dentant 39 15 De Hoen/De Temmerman 23 73 Moore/Cox/Redhouse 11 62 Morlet/Koentges/Desaeger 0 52 Beliën/Jakobs/Cuyvers 121 51 Theuws/Derdaele 94 59 Aerts/Moonens/Lippens 82,5 53 Carlier/Pasteels/Pauwels 66 56 Meijers/Meijers/Broekmans 62,5 55 Van de Velde/Jamers/Van de Velde 53,5 58 Jeuris/Van Samang/Werckx 56 57 Severich/Kenis 49 60 Frans/Winnepenninckx 47 73 Moore/Cox/Redhouse 34 63 Maes/Verbist 28 54 Verpoort/Dentant 25 62 Morlet/Koentges/Desaeger 0 71 Qvick/Beernaert 92 72 Van Bellingen/Leyssens 77 75 Van Cleemputte/Gabriel/Aerts 65 74 De Keersmaeker/Buytaert/Van Delm 64 76 Verhoeven/Empsen/De Coster 61 77 Beckers/Cassiers 60 15 De Hoen/De Temmerman 14 73 Moore/Cox/Redhouse 10 92 Radermecker/De Sordi 40 0 0 |
Ik heb het uitgerekend en je kunt het vinden op mijn site...
klik op uitslagen. http://www.russellracing.be |
Je hebt er natuurlijk een pak tijd in gestoken Bart, maar het officiële klassement van de Belcar (made by AJ), is ook hier terug te vinden : http://www.misteryracing.com/site/ne...klassement.htm
Misschien een middeltje om jouw rekenkunde eens te controleren op juistheid (alhoewel ik weinig twijfels heb...) ;) |
Wij hebben anders ook een ferme crash gehad bij ons op post 1 met de tweede race van de Belgische clio's. Amai dat was een zooitje. En dan ist safety car en naderhand een ronde na het loslaten van de clio's weer een paar clio's de muur en rails in.
CRAZY PEOPLE!!!;-) |
Is er trouwens iemand die foto's heeft van de crashe op start finish van de tweede clio race?
Gelieve ze dan door te mailen naar: timmekerx7@hotmail.com Bij voorbaat dank. |
Hey Raceboy,
Ik kan je met zekerheid melden dat Jos OK is ... hij heeft de crash goed en wel doorstaan ... Hij en Tim (Verbergt) waren beide uiterst ontgoocheld !!! want ze gingen voor een podiumplaats ... en had nog gekund ook ... Het was weldegelijk een oliespoor .. misshien het enige wat je kan zeggen is dat hij zijn voet op de rem heeft gehouden en niets anders heeft geprobeerd ... maar ja de banden kwamen dan ook , "snel" HEEL dicht ... De wagen zal naar alle waarschijlijkheid niet klaar zijn voor de laatste race op Zolder ... dus ... einde seizoen ... greetzz Tom |
Heeft der iemand foto's van de DAIKIN BMW tijdens de kwalificatie, warm-up, race? Deze zijn welkom op kimiraikkonen@skynet.be
Alvast bedankt |
All times are GMT +2. The time now is 02:30. |