![]() |
Internationale Racing Show
Nog 29 dagen en de Internationale Racing Show opent zijn deuren in de expohallen in Brussel!
Meer informatie op de site www.racingshow.org, voor de mannen onder jullie, op zaterdag is er de Miss Racing Star verkiezing... Er zullen heel wat internationale wagens en vedetten aanwezig zijn! |
De link is foutief, er staat een komma op het einde die weg zou moeten. Dit is de juiste link: www.racingshow.org
PS. Kelly, doe jij ook mee aan de Miss racing Star verkiezing ;) ? |
Die komma was eigenlijk om dan voor de mannen te beginnen uit te leggen van de Miss verkiezing...
Nee, ik doe niet mee aan de Miss Verkiezing maar ik zal wel de 3 volledige dagen aanwezig zijn op de Racing Show. Meetingpoint voor alle paddockers? De stand van RacePilot, OK? K zal iets opvallends aandoen dat ge me zeker niet voorbij loopt! |
Mja, ge moet niet persé iets aandoen om op te vallen eh ;) :D
|
lol @ Stijn :D
|
Quote:
|
humhum, (ouwe)snoepers....
t gaat hier over de racing show, niet over mij... kom af op zaterdag dan kunt ge de missen bewonderen in mini-bikini en dan hoort ge de vrouwen van vandaag eens een mondje spreken over hun autosport kennis... |
Quote:
Ze komt toch ni zingen :o |
ik weet van niks...
ik weet wel dat ze Mini Cup gaat rijden, ook Brunhilde Verhenne, Veronique de Kock en Kelly Jamers. Alexandra waarschijnlijk ook maar dat was blijkbaar nog niet zeker. |
Quote:
|
k zal is in mijn kast rommelen...
by the way, is er iemand die afkomt naar de Miss Verkiezing of de Racing Show? |
Naar de Racing Show kom ik zo goed als zeker. De Miss verkiezing zullen we er dan maar ineens bijpakken zeker :D
Overlaatste de kandidates gezien op TV en daar zaten wel een paar knappe bij op het eerste zicht :) |
Quote:
|
Flugel, waarom heeft Karo niet ingeschreven?
T zou echt iets voor haar geweest zijn met haar autosportkennis. |
Quote:
|
Quote:
|
Ik zal daar ook wel rondwandelen... :)
|
Ik weet het nog niet heel zeker. De kans bestaat wel...
|
Quote:
Maar ja, ik zie u donderdag toch, met de Porsche heb ik vernomen ?? |
Ik ben er vrijdag de 19de ook, dan wordt het nieuwe project voorgesteld waar ik de organisatie van doe voor A+ Racing.
Het project noemt A+RacePilot, een superding voor alle geïnteresseerden in de racerij, dus ik zou zeggen, vrijdag de 19de bij mij op t standje en jullie vernemen er alles van! en donderdag ben ik inderdaad in Zolder, misschien met een Porsche, maar het kan ook de Yaris, de Clio of de Mini worden, t zal eraan liggen... |
ikke zal d'office langskomen in Brussel.. t is zowa om da hoek, dusja :D
|
Gisteren met de missen naar het swingpaleis geweest, het was heel plezant.
D er zitten nog heel wat vrijgezellen tussen heb ik vernomen... Vrijdag en zaterdag zullen ze op de racingshow ook rondlopen... |
Kelly,
gij weet echt hoe ge mij moet overtuigen hé ;) ik heb hier een kaart gekregen voor één of andere preview voor pers en piloten op donderdag (of is het vrijdag)? gaat er dan iemand onder de 'de paddock' aanwezigen? |
Quote:
|
Ik zou graag komen, maar mijn ouders zijn niet zo enthousiast :mad: Had ik al maar een rijbewijs :rolleyes:
|
:) HHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMM Kelly ik heb wel mijn goesting er al tussen gevonden zele :)
|
Quote:
Tom?? |
Quote:
greetz |
Waarom eens geen Mister Racing Star verkiezing houden ? ;)
|
k zal het eens voorstellen aan den baas...
als die dan ook bikini's van banana moon moeten aandoen gaat da wel een mooi zicht zijn... |
Quote:
|
Is er soms al volk naar Brussel geweest?
> Vertel! Hoe was het? De moeite? ...? ...? |
Ik ben gisteren na het werk eens gaan zien ... and it's a Rip-Off ... 1 zaal ... met hier en daar een auto ... 20 Mini's te zien en geen enkele F3 - FF ... enz
|
'k ga deze middag toch nekeer een kijkje nemen...
|
Zijn er dan geen Belcar teams aanwezig?????????????
|
Quote:
|
Zijn er toevallig geen koopjes te doen op kuipzetels (vooral Cobra) :-D
Jochen |
Quote:
Haaa ok,was aan et twijfelen tss de rallysprint van Moorslede en de racingschow,ga dus naar de rallysprint,regen of niet,ga niet speciaal naar Brussel rijden voor wat stilstaande wagentjes,binnen twee weken zal er meer te beleven zijn in Zolder trouwens. |
ben namiddag even gaan zien... er was heeeeel weinig volk... spijtig voor de organisatie...
Er was ook al een korte voorstelling van de dames die vanavond mogen paraderen... :) mmmjammie ;) |
Ben vanmiddag ook even langs geweest. Heel weinig volk, spijtig voor de organisatie, maar dat heeft dan ook zijn voordelen. Je kan rustig een fotootje nemen zonder dat een hoop volk voor je camera loopt.
http://img36.photobucket.com/albums/.../RACSHOW07.jpg Meer foto's zijn terug te vinden op www.vlaamseautosport.tk /MOD foto te groot. Linkje geplaatst. |
All times are GMT +2. The time now is 04:28. |