De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Gratis cozitje in ruil voor helmdesign ! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7612)

Maarten 28-03-2004 18:57

Gratis cozitje in ruil voor helmdesign !

Beste paddockers,

mijn vader, Marc Perdieus, heeft een blanco helm gekocht

en zo spierwit dat is het niet! Dus dachten we even aan de creatieve zielen onder de paddockers!

Wij bieden een gratis co-zitje aan in onze vw funcup biplace tijdens de eerste race van het seizoen in Francorchamps op 11april 2004 aan degene die een mooi design kan uittekenen voor de helm van mijn vader. Hij is nogal een gemakkelijke, er moet dus niet te veel frullekes en bazaar opstaan, maar gewoon een deftig design dat niet overdreven moeilijk te spuiten is!

De kleuren rood en geel zoals onze overalls mogen er liefst in terugkomen!

cf deze foto voor de overalls (de twee linkse uiteraard!)

ik zou zeggen, creatieve zielen ga uw gang

mijn vader kiest er het design uit dat het meeste naar zijn zin is!

deadline 8 april (zo ongeveer)
resultaat hier posten en/of doormailen naar maarten.perdieus@pandora.be

ciao

Maarten & Marc Perdieus

ps: dan kan je dus meerijden in deze auto op Francorchamsp

Maarten 01-04-2004 15:15

geen interesse om mee te rijden in een race, weliswaar als passagier maar toch? of allemaal druk aan het photoshoppen?

kartboyke 01-04-2004 16:41

Goesting heeeeeeeeeeeeeeeel veel en druk bezig ook.
Maar niet met photoshoppen, ik vetrek morgen op verlof dus ik heb nog wel wat werk voor de boeg.
maar ik wil wel meerije :D

Raceboy 01-04-2004 16:47

wa voor helm heeft u vader. integraal of niet? Geef anders is het merk en type dan kan ik wa zien wa past he.

Maarten 01-04-2004 19:25

een bell, integraal, ronde model, specifieke nr weet ik niet

Supra 01-04-2004 21:19

ik heb de boel verzonden
check mailbox

X-Treme Racer 01-04-2004 21:53

Met helmdesigns, etc. ben ik wel graag bezig :)

Ik heb net al zelf een professioneel design laten tekenen, maar ik zit zelf nog met wat B- & C-keuzes in gedachten... tijd voor een paint bestandje :D

Misschien verstuur ik nog wel iets, maar als het echt op niets trekt dan ja...

TommySoprano 02-04-2004 02:27

Maarten als je een fatsoenlijke helmpainter wilt, vind je er een in Putte. Gommer Designs is de naam. Hij heeft onder andere vroeger de trailer van jouw dorpsgenoot, Jurgen Van Camp in No Fear kleuren gespoten.
hier vind je alvast wat meer foto's en voorbeelden.
http://www.motocrossadvies.nl/mx_helmpainting.htm

Mickey 02-04-2004 10:45

mijn designtje is ook verstuurd, laat me weten of je het goed hebt ontvangen plz

Twisted 02-04-2004 13:04

Mijne helm is gespoten door JvH Designs... en ben daar heel tevreden over !!! (Prijs, kwaliteit, levertermijn !!)
Das degene die ook de helmen spuit van Joel Smets

http://users.skynet.be/twisted/kartgrid/nieuw.jpg

http://users.pandora.be/jackass/Joeri/helm05.jpg

Supra 02-04-2004 15:50

Jacques Morlet is ook een hele goede spuiter

X-Treme Racer 02-04-2004 22:37

JVH rules :)

JV1 03-04-2004 01:05

Quote:

Originally posted by Twisted
Mijne helm is gespoten door JvH Designs... en ben daar heel tevreden over !!! (Prijs, kwaliteit, levertermijn !!)
Das degene die ook de helmen spuit van Joel Smets

http://users.skynet.be/twisted/kartgrid/nieuw.jpg

http://users.pandora.be/jackass/Joeri/helm05.jpg

Ik ga over 2 weken een nieuwe helm kopen een Arai GP5 K om precies te zijn, trouwens het ontwerp van Kelly Jamers heb ik ontworpen, mijn design komt er iets anders uit te zien maar basis is wel hetzelfde. Een goede vriend van mij spuit helmen hij gaat de mijne dus ook doen

schumivill 03-04-2004 01:14

Kheb de verschillende helmen ook al bekeken op kartgrid,maar die van Twisted vond ik presoonlijk de mooiste.

JV1 03-04-2004 01:20

Quote:

Originally posted by schumivill
Kheb de verschillende helmen ook al bekeken op kartgrid,maar die van Twisted vond ik presoonlijk de mooiste.

Dat is inderdaad een hele mooie komt rustig over, met mooie kleuren

Maarten 03-04-2004 04:17

die van Twisted is inderdaad super

een collega van mijn broer gaat de helm spuiten, geen idee wie het is eigenlijk

ik heb, vermoed ik, alle designs binnen gekregen, dank daarvoor maar laat ze maar komen, dit weekend kan ik ons vader al een eerste keuze laten maken, maar laat alles maar komen, meer voostellen per persoon zijn uiteraard mogelijk

mijn broer wil zijn helm ook laten spuiten dus eigenlijk kan ik twee cozitjes weggeven ....

Maarten 04-04-2004 20:48

de keuze wordt sowieso moeilijk maar laat dit u niet tegenhouden om nog enkele nieuwe tekeningen door te sturen

DEADLINE DONDERDAG 8 APRIL 20u00, dan laat ik op tijd weten of je gewonnen hebt of niet en kan je devolgende dag nog een attest bij de dokter gaan halen met de melding dat je mag meerijden en dus geen hartziektes ed hebt!

Twisted 06-04-2004 13:11

Kunt ge als de wedstrijd over is een de ontwerpen posten?
Kvind da altijd wel ferm hoe mensen (lees:kunstenaars) zo'n mooie dingen kunnen ontwerpen en uiteindelijk spuiten !!

Maarten 07-04-2004 15:18

zal ik doen twisted
we gaan er de 2 mooiste uitkiezen en dan naar eigen wensen nog kleine aanpassingen doen vooraleer te spuiten
het begint wel moeilijk te worden, maar mijn vader en broer beslissen morgenavond!

Thomaske 07-04-2004 15:23

Wil ook wel eens zien wat onze paddock kunstenaars er van gebakken hebben

Maarten 07-04-2004 18:57

jullie hebben nog één dag tijd om mijn mailbox te bestormen

keep it simpel

ik heb al gemerkt dat een echt design moeilijk zal worden maar als het ons aanstaat en we kunnen er op voortbouwen is het voldoende om te winnen

morgenavond weet u meer
de winnaars krijgen een mail uiteraard,evt ook een pm'ke, zodat ze het zeker op tijd weten en nog naar de dokter kunnen voor het attest

ciao

Maarten 08-04-2004 20:44

Deadline is verstreken ...

De winnaars zijn bekend ...

door het wegvallen van een copiloot van de sponsor kan ik een zitje meer weggeven en dus kennen we voor dit weekend drie gelukkige paddockers

1. Didier Dexters aka Supra
2. Mike Meulemans (geen idee of dit een paddock member is eigenlijk, maar dat maakt voor mij niet uit)
3. Mathias G aka X-Treme Racer

deze drie heren worden zondag om 12uur verwacht in de box van Perdieus Motorsport in Francorchamps! Het is één van de 24uren boxen, maar dewelke weet ik nog niet precies

Alleszins proficiat aan de gelukkigen

De designs komen nog online, gene stress ;)

De heren zijn op de hoogte gebracht via een mailtje, indien ze dit niet gekregen hebben kunnen ze nog altijd met mij contact opnemen op 0496/936.944.

Tot zondag heren ... ook aan de andere paddockers die langskomen uiteraard!

Nog even wat info: Wij rijden met 2 auto's mee dit weekend, de 32 en 332 (bi). De piloten op de 32 zijn de zonen gebroeders perdieus, met name Pieter en Maarten. Op de biplace vinden we ervaren rot en vader Marc Perdieus, bijgestaan door Pierrot Decroos, ex GDC, nu BTCS (Golf) en TC rijder (in megane). Beide wagens zijn optimaal geprepareerd, de 32 heeft een nieuwe motor die op vrijdag wordt ingereden, en hopelijk tegen zaterdag of desnoods zondag optimaal presteert. De 332 heeft een grondige check-up gekregen, en staat perfekt geprepareerd om wederom het podium te betreden bij de derde maal dat hij wordt ingezet door Perdieus Motorsport!

Iedereen welkom zondag in Francorchamps, de race begint om 15u en eindigt om 21u, benieuwd of het dan al donker is in Francorchamps !!!

Groeten en hopelijk tot zondag

Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport
VW Fun Cup 32&332

Thomaske 08-04-2004 21:45

Proficiat jongens en amuseer jullie de zondag maar.
@ Maarten; Hartelijk dank dat je zo'n dingen wilt doen voor de paddockers

Twisted 09-04-2004 13:09

Den X-treme is er ook weer bij ze !!

Proficiat he m8

X-Treme Racer 09-04-2004 13:21

Thanks Twisted!

Maar vooral bedankt Perdieus Motorsport !!! :worship:

Per toeval moet ik die dag daar toch al sowieso zijn, dus dat komt goed uit :)

Nog is bedankt voor de schone geste he mensen!

Speesman 09-04-2004 13:31

Quote:

Originally posted by X-Treme Racer
Thanks Twisted!

Maar vooral bedankt Perdieus Motorsport !!! :worship:

Per toeval moet ik die dag daar toch al sowieso zijn, dus dat komt goed uit :)

Nog is bedankt voor de schone geste he mensen!

Ge gaat rechtstreeks van de racekart kunnen overstappen in de funcupwagen ;)

Mickey 09-04-2004 18:37

Joepie !!!!!! ik ben er dus ook bij. :eek: :D

@Maarten: ik moet nog ff vanalles regelen met men ouders en als dat voorbij is dan laat ik je zo snel mogelijk weten om hoe laat ik kan komen enz...

En voor ik het zou vergeten, hoe zit da met den inkom? Kun je dat toevallig regelen dat wij via de achterdeur for free binne kunne :rolleyes: ;)? en indien niet hoeveel kost het just?

Kan er iemand duidelijk uitleggen hoe ik er just geraak, want ik ben er al een keer geweest tijdens de 24uren vorige jaar, maar we hadden wel nogal moeite om het circuit te vinden, en ik kan me ook nie goe voorstellen hoe je daar just in de paddock geraakt, of toen zag er dat toch onmogelijk uit

@ Perdieus Motorsport (int algemeen): BEDANKT é !!!!!!! :D ;) :applaus: :applaus: :bye:

Supra 09-04-2004 23:28

Merci Perdieus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal er zeker zijn
1000 maal dank

Twisted 13-04-2004 13:09

En hoe is het geweest??

Mickey 13-04-2004 13:21

Ik vond het alleszins heel leuk !!! :worship: :applaus: :gas:
maar het mocht van mij gerust meer dan een half uurtje zijn :D

Thomaske 16-04-2004 16:06

Maarten wanneer krijgen we de ontwerpen te zien?

Maarten 16-04-2004 20:09

ik zal ze aan mijn webmaster doormailen, tenzij iemand anders ze hier sneller online kan zetten uiteraard ...

Mickey 16-04-2004 21:03

Quote:

Originally posted by Maarten
ik zal ze aan mijn webmaster doormailen, tenzij iemand anders ze hier sneller online kan zetten uiteraard ...
als je ze mij doormailt naar (wilmaeu0@pi.be of als die nie werk tzelfde@scarlet.be) en ik zal ze op mijn webspace zetten en dan hier opt forum ;)

Twisted 26-04-2004 10:27

Quote:

Originally posted by Maarten
Hebt ge ze al gekregen?

Maarten 26-04-2004 12:28

mickey heeft er toch al de meeste denk ik
op die van supra na, dus bij deze: supra kan je jouw designs ook eens naar het hierboven gegeven email adres van mickey doorsturen ?

Mickey 26-04-2004 19:58

Ooops, sorry was het hélemaal vergeten :rolleyes: :eek: :no:

idd, ik heb de design's van X-treme Racer en van mezelf, dus als Supra het zijne nog ff zou willen doorsturen dan kan ik dat er ook op zetten, hier zijn alvast die van mij en van X-treme

dit is het mijn; de kwaliteit is nie echt goe, maar het is ook maar in paint gemaakt (tmeeste toch) en was nog nie helemaal af eigenlijk, maar had er nadien geen tijd meer voor :frusty:
http://home.scarlet.be/~wilmaeu0/naamloos1.jpg

dit is het design van X-treme Racer
http://home.scarlet.be/~wilmaeu0/helm11.jpg

klik hier als je het groter wil zien

All times are GMT +2. The time now is 05:44.