![]() |
nsx(en) van gs
weet iemand of dat gs met de nsx die vandaag op zolder rondreed ook in de belcar komt rijden of niet?
plus ik heb iets horen vliegen dat ze morgen vrijdag 16-4 op zolder gaan rijden met 2 nsx-en, is dit waar???? en zo ja, laat het mij direct weten (sta redelijk zot van honda) ps: khad jullie graag een paar fotos van de nsx laten zien van mij maar vat niet goed hoe da da hier werkt sorry |
Zo dat is een primeur, volgens mij is dat de eerste test van de Honda NSX in Europa door GS Motorsport. Of dat ooit Belcar gaat worden? Geen idee, wat ik wel zeker weet is dat dit een project is voor de 24 uur van de Nürburgring.
|
JGTC is niet toegelaten in de Belcar ;)
|
als silhouttes kunnen waarom zo een prachtmachien dan ook ni ineens toelaten
veel mooier ;) |
Juist even wat gebeld en NSX rijdt morgen niet volgens hem...
|
damned
voor de rest geen data gegeven? |
is een project voor de 24 uren van de Nurburgring... Marc Martens kwam wel ook eens praten met Georg,,,
|
Het ging vandaag trouwens niet om een test maar eerder een foto-shoot. Morgen gelden trouwens geluidsbeperkingen en ik vrees dat de NSX daar niet onder blijft ! :D
|
zoveel geluid maakte dat "ding" niet :p
|
Quote:
|
JGTC is het japanse GT kampioenschap. Waarom ze niet mogen meedoen? Opgebouwd volgens een ander reglement...
|
Is dit JGTC dan zo verschillend van de Belcar? Wat zijn zo de grote verschillen?
|
Volledig reglement vind ik niet maar volgens JGTC.net :
"The technical regulations drawn up for the JGTC by JAF allow more freedom to modify the car than do regulations created for other GT series in other parts of the world. For example, the suspension type of the original vehicle may be freely modified; the main frame situated in front of and behind the front and rear bulkheads may be cut away and replaced by tubular framing; and an engine from another model produced by the same manufacturer can be mounted, and its mounting position, location and orientation are unregulated. As a result, cars in the JGTC are characteristically extremely high-performance and set incredible lap times at every circuit." |
is da ni ongeveer hetzelfde als nen silhoutte?
daar is toch ook nix meer van nen normale straatoto te vinden op die dingen, of toch heel weinig en inderdaad die maakte ni zoveel kabaal, ben vandaag op zolder geweest en der reden motos rond die mss iets minder lawaai maakte dan de nsx, denk ik |
De NSX was nog bijlange niet op racespeed gisteren zenne ! :)
Toen hij aan het warmdraaien was maakte die toch een enorm kabaal (wel schoon geluidje ;)) |
Quote:
|
Quote:
Die NSX was ook niet mis, maar de snelheid was er helemaal niet aanwezig. |
Quote:
|
Quote:
|
kvond deze nsx nochtans prachtiger dan de supra van dexters
maar ik geef toe de supra is ook een machien da gezien mag worden |
heeft er iemand fotos van die nsx'en ??????
|
ja ik maar kweet ni hoe ik die hier op moet zetten en het is er maar van ene want den andere stond nog bij hun in de garage.
ik wil ze u wel doorsturen een deel, maar ik moet toegeven zitten maar weinig fotos bij waar op hij aan het rijden is. vooral in stilstand getrokken |
da maakt ni uit
mail ze maar |
Die NSX word door Georg Severich klaargemaakt voor de 24 uren van de Nurburgring. Dit is in opdracht van het Duitse Sport Auto magazine, dat vorig jaar al een min of meer standaard NSX inzette tijdens deze 24 uren. Dit jaar gaan zij met de steun van Honda Duitsland een stapje verder en hebben ze dus vanuit Japan een NSX gehaald die geprepareerd werd door Toda Power en zo'n 420 pk heeft (bron : SportAuto nr.4/2004). De wagen wordt, zoals voorgaande jaren, gereden door een mix van Sport Auto journalisten en profs. Het duitse tijdschrift tracht ieder jaar een originele wagen aan de start te brengen. Voorgangers van deze NSX waren een Mitsu Evo6 en een BMW Z3 van bij Schnitzer. Verdere info op www.langstreckenpokal.de
|
De NSX zal ook te zien zijn in Goodwood en zal een paar dagen later in Brands Hatch rijden met als piloot.... Jenson Button!
|
Quote:
|
Quote:
|
Honda heeft dat circuit afgehuurd, reclame dus.
|
Quote:
Deze site dus: Rrubinio's photopages |
|
dus blijkbaar maar weinig kans dat die ooit in de belcar terecht komt :(
|
Als je weet wat die kost dan weet je dat de kans heel klein is dat we die ooit in de Belcar zien.
|
maar als ge ze hebt waarom er dan ni meer mee racen als alleen met de 24u van de nurburgring?
|
Quote:
|
pffffff regels in belgie zijn er om omzeild te worden ;)
|
waarom laten ze die nsx'en niet rijden buiten klassement of in een aparte klasse. Dan zouden er toch alweer 2 auto's meer zijn...
|
Dan zullen er zeker en vast geen twee auto's meer zijn ;) Ze hebben namelijk maar één JGTC NSX bij GS. De tweede is een straatversie aangepast om te racen: die mag wel in de Belcar rijden maar potten ga je daar niet mee breken. Budget nodig voor zo'n JGTC is fenomenaal. Kost nog een pakske meer als een Corvette ;)
|
Proper gerief
|
De NSX heeft weer gereden tijdens de vrije traingen van 30 april op de Nürburgring voor de derde wedstrijd van de BF Goodrich Langstreckenpokal. Deelname aan de wedstrijd kon/mocht niet wegens problemen met het "papierwerk", Duitsers zijn eenmaal Punktlich ;)
Klik hier voor een foto van de NSX op de Nordschleife En hier....... Meer foto's van de trainingen op http://www.motor-sport-foto.de/ |
dank u voor de fototjes ze zijn prachtig
|
All times are GMT +2. The time now is 15:37. |