FIA GT 24 uur van Spa 2006, de nieuwtjes vooraf
Het eerste plezierige bericht:
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Ik dacht thans dat palttala (was dat nu donington?) op een begeven moment 6de algemeen reed in de regen .. Als je dat kan dan ben je redelijk goed bezig vind ik ;)
|
Quote:
@Bramzel: En over Palttala...vergeleken met de rest van z'n team was ie toch een stukkie sneller. Kijk de gegevens maar na. Je kon aan de rondetijden zien wie er reed. Ik ben benieuwd wat ie met die Corvette gaat doen. Tijdens een eerste test op Paul Richard kwam ie redelijk goed mee. Van Estoril heb ik helaas geen gegevens gezien. Ook ben ik benieuwd of Ice Pol Racing / Gordon Team het resultaat van vorig jaar kan herhalen....ik ga ze zeker volgen vanaf de eerste race. |
Quote:
Mbt die 6e plek algemeen; dat was idd in Silverstone, toen reed Xavier Pompidou op gegeven ogenblik nog aan de algemene leiding met een 996 GT3-R. Die race was niet echt representatief wat dat betreft. |
Quote:
Als je het op jouw manier bekijkt, zit er een kern van waarheid in. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het Gordon Team zonder hem nooit zover was gekomen. Ik kijk daarom ook echt uit naar dit seizoen...waar het Gordon Team zonder hem mag strijden in GT2. En ik ken hun nieuwe 3e coureur (nog) niet... |
Markus Palttala heeft vorig jaar menigeen in de perszaal en de paddock van de LMES verrast. Hij was continu bij de snellere/snelste Porsche-piloten en reed snel, regelmatig en zonder stukken te maken. Wat betreft Silverstone, Markus is daar een van de weinige piloten geweest die en snèl ging en op de piste bleef, in tegenstelling tot Xavier Pompidou.
Deze mening komt natuurlijk maar van een journalist die aanwezig was op de wedstrijden, wat weinig representatief is, Joost |
Quote:
Oh ja, als supporter van die rode wagen zal ik ook wel weinig representatief zijn ;) |
Quote:
|
Quote:
ik heb ook de beelden gezien van silverstone en moet zeggen wat ik daar heb gezien van markus doen er toch niet veel na. u moet weten dat er doen tijdens de race een spoedvergadering is geweest tussen de teammanagers om te zien of het wel mogelijk was in deze weersomstandigheden verder te blijven rijden. U zegt ook er was afgelopen jaar weinig tegenstand, daar heb ik ook mijn vragen bij als u zoiets zegt. |
Quote:
|
Quote:
gentleman drivers rijden. ze zijn er gewoon niet. GT racen valt samen met gentlemen drivers, laat ze weg en het is gedaan met fia-gt e.a. |
Quote:
|
testdag ook bekend:
Quote:
|
Over de datum van de testdag kunnen we blijven discussiëren. 5 juli is 3 dagen na de race in Oschersleben
Voordeel : Alle teams zitten redelijk dicht bij Spa Nadeel : Als er stukken zijn in Oschersleben.... |
All times are GMT +2. The time now is 16:52. |