24 uur Spa 2004, heel wat exoten op de baan.
De 24 uur van Spa 2004 zijn een onderdeel van de FIA GT, op zich rijdt daar al heel wat lekkers mee. Weliswaar is het FIA GT dit jaar een beetje slappe hap qua aantallen........maar de wagens zijn niet mis.
Wat we in Spa mogen verwachten aan gasten en debutanten begint toch wel heel erg mooi te worden. Reeds langere tijd bekend: - Schnitzer / BMW met de befaamde M3 GTR Indien op tijd klaar: - De Maserati MC12 ........ - De Nissan 350 Z in de N-GT klasse, wellicht met Vincent Radermecker...... Rijdt wel al rond, maar komst is nog niet zeker: - Seat Cupra GT - De nieuwe generatie Viper van US Carworld. |
2 Ultima's en een Chevrolet Corvette C5-R naar verluid ook... :)
|
dan kunnen we ook direct de Vertigo er bij voegen.
|
Ben eens benieuwd naar het 350 Z project van RJN. Ze waren eerst van plan een Primera ETCC in te zetten in het BTCC maar daar is ook niks van in huis gekomen...
|
De nieuwe Maserti klinkt goed in ieder geval. Op de site van TF1 is een item te zien van de test die Alain Prost heeft gedaan met de nieuwe MC 12, klik hier voor de video
|
Quote:
Zit John Nielsen niet achter RJN (Racing John Nielsen)? Ik kan me nog herinneren dat tijdens de Duitse Super toerwagen (STW) tijd er een tweetal Primera's zijn ingezet. Deze waren volgens mij gebouwd door Nissan Motorsport Europe (gevestigd in Duitsland?), bestaat dit bedrijf niet meer? |
Re: 24 uur Spa 2004, heel wat exoten op de baan.
Quote:
|
Re: Re: 24 uur Spa 2004, heel wat exoten op de baan.
Quote:
En waarom is Rademacker radeloos? (sorry is spreek geen Frans) |
Re: Re: Re: 24 uur Spa 2004, heel wat exoten op de baan.
Quote:
Wat betreft Radermecker, hij zal langzaam aan een keuze moeten maken met wie hij voor de 24U in zee gaat. Gezien de gerezen twijffels is dat geen makkelijke keuze. |
Weet er iemand of er dit jaar, zoals vorig jaar, een testdag gaat zijn begin juli?
Groeten Peter |
Quote:
|
Dams zou 2 Murciélago's inzetten! Iemand de livery al gezien: dat is precies RfH 2 :+
|
waar vind je deze livery? toch niet op hun website :confused:...
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:08. |