![]() |
Villeneuve met eigen team in Nextel cup?
Quote:
|
volgens mij was BAR voor Pollock geen bodemloze put. Het groot geld kwam van British American Tobacco en Honda. En voor Villeneuve zeker niet gezien zijn loon.
Als je een hoofdsponsor kan strikken voor de NASCAR kunnen ze hier ook mooi geld mee verdienen. Resultaten is natuurlijk iets anders |
Villeneuve wordt pay-driver :D
Quote:
|
Best jammer dat zon rijder zoveel moet betalen. Nu heeft hij geluk dat hij goed betaald werd bij BAR :D . Maar ik hoop iig dat hij over een paar jaar een betaalde rijder word als hij gaat rijden in NASCAR.
|
Quote:
|
een gerucht rond Villeneuve als zekerheid nemen? je zou beter moeten weten, Mark...
|
Het zou precies passen in de DTM "filosofie":
Mercedes een vrouwelijke coureur, dan Audi ook. Mercedes een ex-F1 coureur, dan Audi ook. Mercedes een Canadees, dan Audi ook. :rolleyes: / ;) |
Quote:
Zoals onze Britse collega's van "Autosport" dan zeggen: "Als het niet waar is, vergeet het dan maar, maar als het wel waar is, hebt u het hier als eerste gelezen." |
Rene de Boer is inderdaad een betrouwbare journalist (behoort samen met Willem J. Staat tot de betere van Nederland), zeker wat betreft DTM (ex-PR man van Opel (en Audi?) in DTM) is hij goed geinformeerd.
|
Quote:
Audi dus nog steeds in gesprek met Villeneuve en Montoya? Toch opmerkelijk, vooral die laatste naam. Kans op Montoya lijkt me nihil, echter Villeneuve? Ondanks een eerder nee uit het kamp van de Canadees............. |
Hij verdiend er iig wel meer mee dan met F1, op F1-live staat dag hem een bedrag is geboden van 8 miljoen.
|
Nog nieuws over dat nascar plan, is dat afgezegd of heeft villeneuve daar nog steeds een optie op?
|
het zou nu een NASCAR nextel cup deal worden:
Quote:
|
Sjaak is weer gesignaleerd in Nascar contreien met een overall die 4 maten te groot is :)
Quote:
Quote:
|
Ben benieuwd hoe hij gaat presteren, ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.
|
All times are GMT +2. The time now is 13:16. |