![]() |
Honda in zware problemen? Ross Brawn de reddende engel?
Quote:
Bijzonder pijnlijk voor Honda, zonder Honda-centjes had SA nooit bestaan. Het dumpen van Sato gaf destijds zoveel negatieve reacties in Japan dat Honda wijselijk besloot om een "verkapt" B-team op te zetten om Sato toch aan een stuurtje te helpen. Honda 2007? BAR;)Slecht :) Volgens de specialisten maken ze fundamentele fouten, zowat dezelfde fouten als Toyota. Welke? De pijn schijnt hem vooral te liggen in de management-structuur. Teveel "japanese corporate-thinking". Bijzonder geschikt om de Europeanen en Amerikanen en lesje te leren qua autoverkoop. Echter voor een F1-renstal heb je nog steeds iets van een garagistes-mentaliteit nodig. Mocht dat idd het werkelijke probleem zijn dan is Ross Brawn wellicht de juiste figuur om Honda op het juiste pad te zetten. Echt resultaat kun je dan pas verwachten in 2010/2011. F1? Dan heb je een lange adem nodig ;) |
Quote:
Kijk maar eens naar Todt of Dennis... garagisten mentaliteit? Ben toch al in enkele garages gepasseerd in mijn leven. ;) Ben dit jaar wééral voor de verkeerde beginnen supporteren... :frusty: |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Het management van Honda in de fout :confused: , nee toch, dan halen we gewoon een of andere dwaze verklaring uit de schuif :rolleyes:
Lees hier maar http://www.sportwereld.be/Article/De...cleID=3A1B1R13 |
Quote:
Quote:
|
Quote:
http://www.motomanuali.com/immaginiw...0cartolina.JPG |
Haha, dat rondrijdend dienblad, zelden zo verbaasd gekeken toen ik die voor het eerst op foto zag :eek:
|
Quote:
Dat dienblad zag er inderdaad niet uit :p ; maar het was in die tijd, 1971, wel superrevolutionair en vooruitstrevend! :worship: Mijn punt : laat die ingenieurs maar experimenteren. De huidige F1-wagens lijken allemaal wel broertjes van elkaar; een nieuw verfrissend idee kan nooit kwaad. |
Eigenlijk hoeft het niet te verbazen dat de Honda het zo slecht doet. Het zijn wellicht voor een groot deel nog altijd dezelfden als in de tijd van BAR en die hebben ook nooit potten gebroken. Als je na 2 jaar nog steeds niet begrijpt waar je mee bezig, kan je misschien beter naar de avondvergadering van de modelbouw komen en schaalmodelletjes beginnen plakken. :frusty:
Mijn advies voor Honda? Verkoop heel de ex-BAR zwik in de UK en integreer volledig met Aguri. Volledig met Japanse ingenieurs enz. Het zal dan wel marcheren. Al zou je nog de beste motor van heel het pak hebben, als de chassis gasten geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, kom je nergens. Het ziet er echter niet goed. 2007 is een verloren jaar. |
als het nog altijd dezelfden zijn als van bij BAR, zijn het ook nog altijd dezelfden die 2-3 jaar geleden voor de tweede plaats in het kampioenschap gingen...
|
Quote:
|
:) geen van beide goed dus. Ik heb even naar de testtijden van in Spanje gekeken, eerder deze maand. Niet veel verbetering precies, ondanks dat ze op de laatste dag 80 ronden reden...
|
All times are GMT +2. The time now is 09:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.