![]() |
Fia Wtcc 2007 Brno
Ballastgewichten :
zie http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtop...7869&start=150 Favorieten : Jörg Müller, Huff, Tarquini : als't nu weer nagel op de kop is mag je me 2 lottoformulieren bezorgen : 1 voor u en 1 voor mij ... |
Ik had nog op Porteiro willen gokken... Chevy's ontgoochelen en Thommo verbeterde niet z'n 1e rondje... vreemde qualifying . Hoge compressie bij Gené schijnt wel te werken .
|
Ik vond Corthals niet de hoofdschuldige van Priaulx sortie : Menu of Larini tikte Andy eerst aan waardoor hij tegen PYC aanbotste .
Thommo 9e... juist niet hè . Start race 2 wordt wel chaotisch verwacht ik : Menu op pole voor Tarquini, Gené, Yvan & Larini : dat zijn 4 voortrekkers met daarachter Farfus, Zanardi, Jörg & Porteiro dat zijn 4 achterwielaandrijvers bij 'n staande start... |
Het was andersom: Iemand tikte PYC op zijn linkerachterwiel, waardoor hij naar buiten schoot en Priaulx raakte. Maar inderdaad niet zijn schuld.
Zal interessant worden voor Race 2 inderdaad :) |
Pedala verrast me weerom aangenaam trouwens, die was ook de snelste in de Warm-up ... Als er bij de staande start gerommel komt zou die samen met Thompson wel eens kunnen profiteren na bocht 1 als de Bmw's daar de 4 voortrekkers komen bedreigen zijn ...
|
Pffffff, last gehad van het F1-TV syndroom.........slapie, slapie gedaan ;)
|
Ik krijg het dit jaar enkel maar meer en meer op mijn systeem ivm die stomme regeltjes dat de fia elke wedstrijd weer invoert omdat bmw zijn werk te goed gedaan heeft en bmw nu eenmaal een goede wagen is.
Volgens mij zijn ze stilletjes aan hun eigen graf aan het graven want ik denk niet dat bmw dit gaat blijven pikken. Daarstraks hoorde ik dan weer vallen dan seat de toelating van de fia had gekregen om een platte bodem te steken dit omwille van hun slechte aërodynamica. Waar ben je dan nog mee bezig? Waarom moet je nog testen en evoluties maken en vooruitgang boeken als het toch geen nut heeft, alles wordt teniet gedaan door zulks beleid. Het plezier is er voor mij een beetje af, prachtige wagens, allemaal, zowel de seat als de bmw als de alfa en elk hun goede en slechte kanten, de ene heeft al wat beter werk geleverd tijdens de testperiode als de andere, maar de organisatie wilt koste wat het kost de uitslag manipuleren. Dat vindt ik enorm spijtig. |
De Winnaar van't WE heb ik voor de 3e keer op rij goed (Valencia Thommo, Pau Farfus en nu Jörg) ik ga de lotto invullen...
|
Quote:
|
binnekort zien we ook rydell terug in het wtcc.. niet bij seat, maar in een 4de chevy ! (het is wel alleen maar vooe de race in anderstorp)
http://www.racing1.de/web/_img//tw_e...6_rydell_o.jpg http://www.racing1.de/web/tw_em/arti...?newsID=11877& de races op brno waren echt voor bmw weggelegd.. larini toch weer punten voor chevy kunne pakken en hij staat nu 4de in t klassement :eek: spijtig dat menu dat contact had met zanardi.. |
Quote:
FF verderop: Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
En jawel, dit doet wel iets, als je uw luchtstroom vlakker kan laten lopen en een beetje kan sturen. Als dit echt niets zou doen, denk ik niet dat ze in zovele autosporttakken deze vlakke bodem gebruiken hé, zou zonden zijn van de kosten .... |
Dat hebben ze ook gekregen, alleen was dat begin vorig jaar al.
|
All times are GMT +2. The time now is 20:24. |