![]() |
DTM round 10 Hockenheim
Ekström is vandaag voor de 2de keer kampioen geworden :worship: !!
en scheider heeft eindelijk zijn eerste podium in de dtm gehaald :applaus: !! wel spijtig dat paffett al bij het begin van de race wegviel.. ik had wel nog een mooi seizoens einde van hem verwacht.. te hopen komt hij volgend jaar terug met een mercedes waarmee hij voor het kampioenschap kan racen, want f1 zal er niet meer van komen.. tenzij alonso weg zou gaan bij mclaren, en ze niemand vinden. of misschien dat hij voor prodrive uitkomt.. op het laatste was wel mooi.. aan de mercedes tribune alle mercedessen donut's draaien (ik zat stiekem te hopen dat er 2 tegen elkaar op zoude vlammen :D ) |
Ja zeer mooie race gezien, btw de Audi's deden ook donuts maar dan bij het Audi kamp.
De donuts van Lauda en Hakkinen bleven maar duren echt mooie afsluiter. Als ik me niet vergis was dit round 10. |
oei :D k heb het aangepast..
|
crash van Paffett was wel een vreemde. Ik wist niet dat je zo hard tegen een curbstone kon botsen
|
Quote:
|
Hi
Waarom startte Häkkinen eigenlijk achteraan? Mijn Duits is helaas niet zo goed dat ik dat kon begrijpen. Ik zag wel dat hij achteraan startte...dat maakte ik op uit de startgrid. Voor de rest...toffe race, alleen niet alles kunnen zien of volgen, doordat ze regelmatig 'uit zicht" reden en het scherm wel erg ver weg stond. Maar DTM op/in Hockenheim is echt een belevening. Naar schijnt 120.000 mensen die kijken. Een volle Südtribine is echt super. Vanaf vrijdag was het al druk! Organisatie is daar strak, maar duidelijk...vanaf de parkeerplaats tot je plek op de tribune! Wel een raar gevoel...je hoort Status Quo spelen, maar je ziet ze niet terwijl je in de Paddock loopt... |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:55. |