![]() |
24 uur van Zolder 2008, de aanloop......
Geen idee hoeveel wagens aan de start maar de eerste gast is bekend:
Quote:
|
De wagen gaat ingeschreven worden in de gast klasse en naar wat ik heb gehoord gaan er ook Toerisme wagens en etc kunnen deelnemen.
Mvg |
Bron: pitstop.tv
Heylen zou deelnemen aan de Zolderse etmaalrace. Mvg |
Quote:
Waar heb je dat gerucht opgevangen Thomas? Hoe noemt de Belcar ook al weer? Belgian GT Championship. Er zijn andere manieren om het probleem op te lossen. 1 telefoontje zou wonderen kunnen doen:) |
|
Het kan eventueel een 1april grap zijn maar toch heb ik al van twee teams gehoord (die in het BTCS kampioenschap rijden) dat ze eventueel interesse hebben.
Mvg |
Quote:
2. Je hebt van 2 teams gehoord dat ze zouden willen meerijden. Is niet hetzelfde hé Thomas :) |
Quote:
Het is overigens volstrekt logisch dat de deelnemersaantallen laag zullen zijn. Het concept is gebaseerd op races van 1 uur, welke verstandige zakenman (lees: teameigenaar) gaat nu voor 1 koerske zijn wagens ombouwen/inzetten in een race over 24 uur waar de wagens eigenlijk niet voor zijn ontworpen? |
GT3 waren toch ook niet ontworpen voor 24h race's? Ofwel? :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Marc Duez vervoegd het GPR team voor de 24u van Zolder
Bron: Turbo magazine |
Heylen op de AD Sport Viper van Vanthoor.
En als ik me niet vergis gaat Guy Vanmol bij Scuderia Monza rijden. Mvg |
Quote:
|
Quote:
Komt er eventueel nog een vierde piloot op de Ferrari. Val Hillebrand komt misschien aan de start met de Belgium Racing Viper. Bron: VH Mvg |
All times are GMT +2. The time now is 01:02. |