![]() |
Verschil in berichtgeving en andere opmerkelijke zaken.
Opmerkelijk verschil in berichtgeving:
Quote:
Quote:
Quote:
Daarnaast gaat Raxepress de mist in met de mededeling dat Helio op pole staat vanwege de stand in het kampioenschap. Dat is niet helemaal juist, aan de andere kant van de oceaan kwalificeer je een wagen en niet de coureur. Idem dito met de stand in het kampioenschap. Het gaat om het startnummer en niet de coureur. |
Puntje van kritiek, mag dat nog? Let wel, er staan geen fouten in de onderstaande titel van het bericht!
Quote:
Meteen denk ik dan aan de volgende vragen:
Best een leuk bericht maar het roept meer vragen op dan dat er antwoorden te vinden zijn in het stukje. |
Nog een opmerkelijke zaak is deze:
vandaag maandag 22 juni 2009, maar liefst 3 bladzijdes autosportnieuws in Het Belang van Limburg. Komen aan bod: Ieper, F1, GT in Oschersleben. Mooi is dat, toch? Stonden er fouten of andere onzin in? Geen idee. Heb de stukjes gewoon gelezen want dan moest ik weeral verder, booschappen doen was het eerste wat aan bod kwam. Dus tijd voor kritische vragen en enerverende oprispingen was er gelukkig niet. :) |
Nog opmerkelijk.
Deze ochtend in de auto naar het werk, radio stond op "Classic 21", een zender uit Wallonië, en waarempel 2 verschillende radiospots gehoord ivm Spa-Francorchamps. Eentje voor de F1 en eentje voor de Euro Races (deze laatste, als ik goed gehoord heb). Nu luister ik niet zo vaak naar commerciële VRT radiozenders in Vlaanderen, maar ik kan me niet herinneren dat ik recentlijk nog een radiospot gehoord heb voor races in Zolder. Leuke promotie voor de autosport, dacht ik nog. |
Zolde rmaakt promotie op de regionale zenders op tv. Meeste events op zolder zijn ook niet georganiseerd door zolder zelf.
|
Toerwagenraces op de Nordschleife?
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Weer op het verkeerde been gezet! |
Bij het lezen van de kop verwacht je inderdaad een ander artikel. :rolleyes:
|
Iedereen mag columns schrijven, iedereen heeft dat recht. Gevolg is wel dat je af en toe regelrechte bagger krijgt te lezen. Zoals deze: http://www.autosport.be/news/2009/09...erbstoneRijden
Het meest schrijnende geval: Quote:
|
Zo af en toe heb ik nog eens jeuk aan mijn vingertoppen om blunders en grove vauten te melden in deze thread. Ditmaal hoefde ik niet ver te zoeken, mijn favoriete ont-stress site racexpress.nl zorgde weer voor de faciliteiten :)
Ditmaal prijs bij de grote man van deze site Bas K., hij kan maar beter in de karting actief blijven ;) Quote:
|
Blunder van formaat.
|
Quote:
Quote:
|
Een persbabbel op autosport.nl over ene Swinkels, dat zal wel de eerste Nederlandse wereldkampioen worden ;)
De bron: http://www.autosport.nl/news/22051/f..._swinkels.html Mijn opmerkingen: Quote:
Quote:
Quote:
Er zitten nog wel meer merkwaardige dingetjes in deze persreutel maar dat laten we dan maar rusten ;) Waarom staat zoiets op autosport.nl? Wellicht omdat Nelson "Geva Racing" Valkenburg dezelfde is Nelson "autosport.nl" Valkenburg? |
All times are GMT +2. The time now is 17:42. |