![]() |
Groep of thema build
Hallo iedereen,
Ik heb eens een voorstelleke. Ik zou graag een groep of thema build willen doen. Bevoorbeeld iederen bouwt een Porsche of Ferrari. Of rally, moto of F1 auto. Wat denken jullie ervan? We kunnen dit misschien verder bespreken op de komende meeting van vrijdag 20 maart. Mvg, Lesley |
Leuk initiatief, heb ik ook al eens zitten denken omdat je dit op meerdere fora wel eens tegenkomt.
Lijkt me dus wel interessant om eens allemaal hetzelfde thema te bouwen. Ik ben in ieder geval voorstander :) |
Daar zou ik ook wel aan mee willen doen.
|
Hoe lang gaat zo'n build mogen duren? :saythat:
|
Quote:
|
Dan spreken we over 2016 dus. In 2016 viert BMW zijn 100ste verjaardag. Zou iedereen te overtuigen zijn om tegen volgend jaar een BMW te bouwen als groupsbuild?
Wat denken jullie? Mogelijkheden genoeg; F1, rally, sportscars, straatwagens en zelfs moto's... |
Beestig. Een gans jaar enkel bucht mee wielen bouwen :D. Ik zou ook al iets doen in 2015. Porscheken of zo he Guy ;)
|
Een jaar hoeft natuurlijk niet van 1 januari t/m 31 december te zijn he?! ;) anders zouden we nog 9 maanden moeten wachten...
|
Das juist. We kunnen bijvoorbeeld vanaf 1 april beginnen en dat tot 1 april volgend jaar. kwestie van den Johny nog een dagske extra te geven :saythat:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Me niet opjagen, hé :rolleyes: |
Quote:
|
Als er alleen een BMW motor in zit is het ook goed hoop ik? ;)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:56. |