![]() |
Groep build / Themabuild - De POLL
Allen,
zoals in een andere thread werd beslist, de poll voor het groeps-gebeuren. De poll loopt tot 22 april dus je hebt nog ruim de tijd om je keuze te maken. Het resultaat van deze poll wordt meegenomen naar de meeting in april en daar besproken met alle aanwezige en betalende leden. Dan wordt de definitieve beslissing genomen. Op deze beslissing wordt achteraf niet meer teruggekomen. De poll heeft een optie "Andere suggestie". Specifieer je mening in een antwoord op deze thread. De poll is multiple choice, dus je kan en mag voor meer dan 1 optie kiezen. Iedereen kan en mag intekenen op de groepsbuild, maar wanneer beslissingen moeten worden genomen dan worden die enkel door de betalende leden genomen. Over de startdatum spreken we ons nog niet uit, maar je krijgt 1 jaar om je model af te werken. Tijd is dus geen excuus om niet mee te doen. En last but not least: Laat het bouwplezier primeren boven alles! |
Quote:
|
Spannend... Dit kan heel leuk gaan worden. Ik heb ervaringen met zo een groepsbouw. Dus ik neem zeker deel. Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
|
Adriana heeft gestemd op American Classic Cars, maar nu wil ik 100 jaar BMW stemmen maar kan dat nu niet meer. Kan men deze stem van mij ook meenemen alsjeblieft...:confused:
|
Quote:
|
Quote:
Echt sorry!! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Zoals jullie uit de resultaten van de POLL kunnen afleiden wordt het thema van de groepsbuild 2015 "100 jaar BMW".
Er is ondertussen een nieuw subforum opgestart waarin de deelnemende modelbouwers hun project kunnen posten. Je vindt dat subforum hier, samen met wat verdere uitleg over het onderwerp en de vooropgestelde werkwijze. Veel bouwplezier. :gas: |
Quote:
joepie eine Beier |
All times are GMT +2. The time now is 11:53. |