![]() |
Belkarting
Belkarting
Weet er al iemand iets over de Belkarting 2003? Of er weer een wedstrijd komt ja of nee, en waar dat deze indien ze door gaat plaats gaat vinden. Heb wel ergens iets opgevangen over Egypte, maar meer weet ik ook niet. Als iemand iets weet laat het even weten aub. Greetz the little one |
We zullen er dan eindelijk maar mee naar buiten komen zeker.
Neen, er komt geen Belkarting 2003 omdat we aan het werken zijn aan een grote in 2004. De locatie ligt al voor 99% vast ( Nekkerhal Mechelen ) en de aanvragen zijn ingediend bij het schepencollege. Het betreft immers een 24H race. Daar de organisatie samen gebeurt met de mensen van bv( Race of Champions) willen we alles zeer goed doen. Wat we wel kunnen doen, om de traditie hoog te houden is opnieuw een 3 uurs in elkaar steken op een locatie in België. Zal voor rond de periode november zijn. Zij die willen meedoen kunnen zich hier melden. Kleine verandering tov vorig jaar. Je mag je eigen team samenstellen en moet volgende piloten bevatten. - 1 forummer - 1 Belcarpiloot - 1 MINI piloot - 1 Yaris piloot - 1 Clio Cup Piloot Lijst van piloten die je zelf wil contacteren ivm MINI en Yaris kan je vinden op de desbetreffende websites. Prijs per team : 260 euro Prijs inkom : 5 euro Prijs diner + drank à vollonté ( tussen 20 en 24h ) : 40 € Max. 30 teams - 150 piloten. Inschrijven kan via hier of via inschrijvingsformulier dat je kan aanvragen via info@belkarting.be Ga met andere woorden op zoek naar de mannen of vrouwen waar je zelf zou willen mee rijden, kan je hen niet bereiken dat helpen wij een handje om dat voor jou te regelen. Noteer je dreamteam in de post en samen met jou proberen we het te vormen. vb : Guy Golsteyn Rudy Penders Marnix Vander Maesen Kelly Jamers Matthieu Geerinckx Veel succes in het samenstellen van jullie team. |
Quote:
|
Ik had al geen hoop meer op een Belkarting voor dit en volgend jaar,want ik wil er nu ook wel eens bijzijn en dan komt Driesco met dit nieuws. Mooi. Mechelen zal minder zweten zijn dan Egypte denk ik.
|
ik doe mee!!!!
|
Quote:
|
Ik wil ook meedoen, moet alleen een team zien samen te krijgen.
Greetz the little one |
Ik heb hetzelfde probleem.
|
Mijn favorieten zijn:
Belcar: A. Kumpen Mini: B. Longin Yaris: P. Jacobs Clio: M. Geerinckx Voila nu maar afwachten of die het zien zitten om met een onervaren piloot die geregeld in een kart zit wat plezier willen maken zeker. |
Allez lap, daar gaat mijn vakantiewerk-geld.
We zullen nog maar wa gaan weekendwerken dan zeker? :) |
Quote:
|
Welke piloot wil er me mij meedoen????????????
|
Ik vind het persoonlijk wel redelijk duur, zeker omdat je zelf nog de contacten moet leggen met de desbetreffende piloten...
FF |
Quote:
Van de complete teams zie je de namen van de piloten reeds staan hé. Zo moet het dus, met dank aan Speedkicks Mijn favorieten zijn: Belcar: A. Kumpen Mini: B. Longin Yaris: P. Jacobs Clio: M. Geerinckx |
Allee vooruit dan/
Team 1 (Fordje) Belcar: Patrick Schruers Mini: Alexandra Van De Velde Clio :Luigi Vroman Yaris:Philippe Leybaert Forum:Fordje Team 2 (Madam Fordje) Belcar:Marc Goossens Mini:Ruben Maes Clio:Phil Bastiaans Yaris:Leo Beckers Forum:Monique Geysen Als het allemaal lukt. Zullen we er zijn ! |
All times are GMT +2. The time now is 00:06. |