![]() |
Racing Festival de race
Mediagroep Van Dyck Belcar - Race
Volledige uitslag met dank aan RIS Voor zij die MSE volgen de BMW nr 77 is niet gestart. Volgende race In zolder zijn we weer terug van de partij |
En dit is dus die volledige uitslag :
1 2 DUPONT V BOUVY F Chrysler Viper GTA ==48== 2:24.753 2:27.494 2 4 KUISMANEN P VOSSE V Chrysler Viper GTA 18.584 2:24.222 2:32.170 3 5 SELLESLAGH P VANNNERUM M Corvette C5R GTA 1:46.738 2:23.733 2:35.985 /* post ingekort; de volledige uitslag op deze manier is té onoverzichtelijk; voor meer kan je hier bij RIS terecht; mvg, Bart */ |
mooie prestatie van Lamot en Cauwberghs, de eerste maal da'k seconden zitten aftellen heb via RIS :)
|
mistery
zou je uitslag wat overzichterlijker willen posten. knap van lamot en Cauberghs, zijn ze bijna zeker van de GTB eindwinst ? |
Weet er iemand of Menten ongedeerd is ?
|
geen idee heb wel de wagen gezien, voorkant was seriues stuk.
|
ik meen door de luidsprekers op het circuit te hebben verstaan dat hij naar Verviers gebracht is voor een check-up in het hospitaal en dat hij ok was
|
36 stuks aan de start!! ......................ik zeg niets meer ;)
|
Menten blijkt OK te zijn, gelukkig maar, het is een ferme klap geweest !
|
Heb net de samenvatting nog eens bekeken...
http://www.race-rally.be/2003/racing.../Streaming.asp ... er heeft daar een marshal serieus veel geluk gehad wanneer de Porsche van Menten eraf gaat in Blanchimont... |
Die kerel ( of juffrouw ) heeft z'n leven zien voorbij flitsen !!!
Die is daar maar net weg als de Porsche zich keihard in de bandenstapel boort. Is daar geen nieuws over ? |
Quote:
De Porsche van Goossens/Penders, de STealth van Van Moerkerke, de Venturi en de Saab zijn niet gestart na problemen in de trainingen. De Porsche van Van dyck/Raus en de Audi TT van Mattheus zijn in de eerste ronde uitgevallen. Daarom komen ze niet voor op de uitslag. Dus spreken van 36 auto's aan de start is niet juist. We hebben in het verleden meer deelnemers gehad maar 42 is toch nog een respectabel getal vind ik. |
Quote:
|
Quote:
|
Ik vrees dat ze die optie niet toelaten...
En wat die marshal betreft : ik stond vorige keer tenminste nog ACHTER de banden, deze jongen (of meisje) loopt VOOR de banden (wat uiteraard onontbeerlijk is als je assistentie aan het geven bent) zodat hij (of zij) waarschijnlijk NOG een pak harder verschoten moet zijn dan ik op de 24 uur... Maar of hij er ook een actie-foto van heeft? :D (Graptjen eeh Pol) |
All times are GMT +2. The time now is 23:21. |