De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Verandering Spa? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6294)

BoerJos 13-10-2003 21:53

Verandering Spa?
 
Neem 's een kijkje op:
http://www.belgium-grandprix.be/images/spa-little.gif

Bij "New Track Section 2004", aan de Bus Stop... iemand die dit kan toelichten?

Mark 13-10-2003 22:01

Dan is de bomenkap en de reeds uitgevoerde grondwerkzaamheden aan die zijde ook duidelijk. Nu nog een verklaring vinden voor de bomenkap tussen de Kemmel en de dubbele linkse.........

*Edit: ik zie al wat de bedoeling is voor de bomenkap op de Kemmel. Heel eenvoudig, uitbreiding zone brons. De rondweg van het circuit gaat dus ook veranderen. De huidige voetgangersbrug net na de Radilion komt nu nog uit in het bos. Daar staat nu een verharde weg getekend.............die een tunnel krijgt verderop de Kemmel, meer richting Les Combes. Juiste conclusie :confused:

HHugo 13-10-2003 22:15

Blijkbaar en poging om meer inhaalpogingen aan de busstop uit te lokken voor de F1...

A.J. 13-10-2003 22:15

Deze werken aan de busstop chicane waren eigenlijk al voor dit seizoen gepland. Maar aangezien er geen GP was zijn de werken verschoven.

Wat betreft die bomenkap tussen post 5 en 6 :
Ik weet niet waarom maar misschien was het om het publiek (steeds in zeer grote getale op de rechte lijn) een beter overzicht te geven. Heb daar bij de 24u gestaan en nu heb je er zicht op pif-paf, post 21 tot busstop chicane,... echt de moeite.

TiBo 13-10-2003 22:56

Als ze het maar niet gaan verknoeien hé, want wat Herman Tilke de laatste jaren getekend heeft is niet altijd een groot succes gebleken!

Guido 13-10-2003 23:21

Ik zie dat er hele ruimte voorzien is voor de paddock, jippie :+

schumivill 09-11-2003 03:31

Vaarwel Busstop Chicane?
 
Wat ik hieruit opmaak wel,weer een verandering aan een circuit die volgens mij geen verandering nodig heeft.Let op het cirkeltje,"new track section 2004".

http://www.belgium-grandprix.be/images/spa-little.gif

krikke 09-11-2003 09:28

Bizar dat ze net voor Blanchimont begint nog bronze aanduiden... Wij mochten er in 2002 in géén geval nog naar boven. Enkel de "silver" mannen mochten door... :(

R@ce@holiC 09-11-2003 10:56

gaan ze hem scherper maken dan? althans dat is wat ik van de foto afleid

/MOD: threads samengeplakt.

The Interceptor 20-11-2003 00:27

De hele bedoeling van die aanpassing aan de busstop is om die bocht wat 'natuurlijker' te maken, alle andere bochten zijn vrij natuurlijk behalve de busstop-chicane ... meer inhaalpogingen gaan hier toch niet door komen denk ik!!

Nu nog hard werken voor de exames zodat ik geen tweede zit heb en een weekendje naar Spa kan einde augustus :D

Oneliner 20-11-2003 00:36

Depaddock krijgt weer die parkeerplaats voor al die vieze vrachtwagens.

Kunnen wij nu nooit eens goeie plaatsen krijgen? :)
Ben is benieuwd naar al die aanpassingen stiekem...

Pascal 21-11-2003 02:07

Quote:

Originally posted by The Interceptor
De hele bedoeling van die aanpassing aan de busstop is om die bocht wat 'natuurlijker' te maken, alle andere bochten zijn vrij natuurlijk behalve de busstop-chicane ... meer inhaalpogingen gaan hier toch niet door komen denk ik!!
Heeft er helemaal niets mee te maken.

Een doorn in het ook is de vangrail bij het begin van de pitlane. Ik bedoel hiermee de vangrail tussen îste en deceleratiepiste. Deze staat volledig "open", enkel beschermd door wat bandenstapels, en is een zeer gevaarlijke situatie. Vraag maar aan Fisico die daar eens frontaal is opgereden. Enkele jaren geleden heeft men getracht dit euvel te verhelpen door de inrit van de pitlane te leggen in het midden van de busstop. Dit om te vermijden dat men te pitlane tegen een "te hoge" snelheid kon inrijden. Dit is echter maar een gedeeltelijke oplossing want indien men een remprobleem heeft bij het aanremmen van de Bus stop blijft de snelheid hoog en blijft het gevaar van de vangrail bestaan.

C U

Pascal 26-03-2004 01:02

De Bus Stop is nog steeds niet aangepast. Een bezoekje aan de toren van de veiligheid, in de loop van vorige week, leerde ons dat de aanpassingen zouden gebeuren in juni. Dus opnieuw uitgesteld. Duidelijk is dat de aanpassing er moet zijn voor de F1.

C U

Mark 06-07-2004 19:10

Quote:

Originally posted by Marshal
Dan is de bomenkap en de reeds uitgevoerde grondwerkzaamheden aan die zijde ook duidelijk. Nu nog een verklaring vinden voor de bomenkap tussen de Kemmel en de dubbele linkse.........

Ook deze aap komt uit de mouw, gaat het verhaal van het "verkorte F1 circuit" dan toch waar worden? Het lijkt er wel op..............

Quote:

Een eerste variant van de omloop begint halfweg de rechte lijn van Kemmel. Daar gaat het naar rechts voor een afdaling in een dubbele rechts-links combinatie richting Stavelot, waar de aansluiting ligt met de bestaande omloop. In deze versie zijn Combes, Bruxelles, dubbele linkse, pifpaf en dubbele rechtse van Stavelot weggelaten. Meer info over de andere varianten op http://www.pitstoptv.be

Nicki_Mks 06-07-2004 20:55

Jaja, binnenkort houden ze nog een kartcircuit over. :rolleyes:


All times are GMT +2. The time now is 09:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.